My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder wat meer informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.
Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties:
Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.
Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten"of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail.
Ik kan nog steeds niet inloggen
Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!