Sticky Beantwoord

[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!


Reputatie 5
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 1962 reacties
Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving.

Allemaal leuk en aardig, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Sander 15 mei 2017, 15:35

Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.

Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Juiste e-mailadres
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail. Krijg je toch geen e-mail? Het kan zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag voor jouw T-Mobile Thuis abonnement mee hebt gedaan. Controleer op welk e-mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat e-mailadres in.

Nog steeds niets
Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen, dan heb je echt de klantenservice nodig. Wij maken dan een nieuw wachtwoord voor je aan.

Daarna inloggen en nooit meer uitloggen! 😉

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.

Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Juiste e-mailadres
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail. Krijg je toch geen e-mail? Het kan zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag voor jouw T-Mobile Thuis abonnement mee hebt gedaan. Controleer op welk e-mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat e-mailadres in.

Nog steeds niets
Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen, dan heb je echt de klantenservice nodig. Wij maken dan een nieuw wachtwoord voor je aan.

Daarna inloggen en nooit meer uitloggen! 😉
En wat moet je doen als al het bovenstaande ook niet werkt?
Ik heb al een nieuw wachtwoord van een medewerker gekregen. Maar ook dat werkte niet.
Wat moet ik doen!

Ik blijf de hele tijd het volgende bericht krijgen.

Er is iets fout gegaan.
We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).
2017-10-09 19:00:39
Reputatie 5
Badge +5
Hey Beennie,

Dat is raar, maar ik los het graag voor je op!

Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Jeszuyd1980,

Daar help ik je graag bij!

Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding. Wat gaar er fout?
Menu
WACHTWOORD AANVRAGEN
Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Hi Pugnus, oeps! Ik heb zojuist ook op jouw eigen topic gereageerd. Heb je mijn reactie al gelezen? Mocht je er echt niet uitkomen, mag je mij altijd een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN sturen. Dan lossen we het samen op! 🙂
Hi, I got the "Welcome to T-Mobile Home" email. In this email they mention that I can create my account via home.t-mobile.nl/my/password .
I tried and I received the "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" after few hours. I tried to set the password, but I got: "Helaas, deze link is verlopen. Om in te loggen bij My T‑Mobile Thuis, vraag opnieuw een wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link om je wachtwoord aan te maken. Let op: deze link is een uur geldig"

I got the same "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" email 3 times, but it never worked.
hallo, ik heb gisteren T-Mobile internet besteld en wil graag aangeven dat ik de bedenktijd eraf wil halen. Ik heb begrepen dat dit via mijn account kan, maar ik ontvang geen wachtwoord op mijn emailadres.
Kun je mij hierbij helpen?
Groet, Thirza
Reputatie 5
Badge +5
Hoi @thirza.rhegum,

bedankt voor je bestelling! Wij willen jou ook graag zo snel mogelijk verwelkomen, dat kan inderdaad via de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik heb onderstaande uitleg gevonden in een topic over het inloggen:

Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail. Krijg je toch geen e-mail? Het kan zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag voor jouw T-Mobile Thuis abonnement mee hebt gedaan. Controleer op welk e-mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat e-mailadres in.



Lukt het met deze uitleg? 🙂
Ik heb net een link ontvangen waarmee ik het wachtwoord in zou kunnen stellen, maar toen bleek dat deze al was verlopen. Wilde toen opnieuw een wachtwoord aanvragen, en vulde toen per ongeluk mijn gmail in ipv het t-mobile mailadres. Ik weet nu niet of ik alsnog een nieuwe link op mn gmail zal ontvangen. Ik heb geprobeerd opnieuw de link aan te vragen met mn t-mobile email, maar kreeg toen de melding dat ik al een verzoek had gedaan. Ik heb nu enkele minuten later nog niks ontvangen op mijn gmail.

Wat denk je, nog even wachten?
Reputatie 5
Badge +4
@Nusselt The first time you log in you have to use your @t-mobilethuis.nl e-mail address, on an external e-mail address (Gmail for example) there might be a delay. If that still doesn't work then send me a private message with your postal code + housenumber, your date of birth and the last four digits of your bankaccount number, then I can reset the password for you!

@thirza.rhegum Is het bij jou inmiddels geluk om in te loggen? Zo niet dan geldt voor jou hetzelfde 🙂
yep, gelukt!

Reageer