Sticky Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

288 reacties

Reputatie 1
Geen idee of de vraag al eens is gesteld. Kunnen Fox2 en Fox 3 na Fox 1 worden gezet? Ik snap de mogelijke logica van de huidige indeling niet. Het is zoiets als NPO 2 dn NPO 3 op kanaal 181 en 182 worden gezet. Of zo.
Ik heb sinds kort diverse abonnementen van T-mobile waaronder interactieve tv.
Het is mij opgevallen dat in de programmagids maar beknopt informatie gegeven wordt over de programma's. Vooral bij series mis ik de informatie over welk seizoen en het nummer van de aflevering.
Bij andere providers zoals xs4all en ziggo wordt deze informatie wel gegeven.
Is dit aan te passen? Ik kijk erg veel series en deze info vind ik wel fjn.
Reputatie 7
Badge +5
Kan TV Anywhere niet uitgebreid worden met gegevens zoals in My T-Mobile Thuis? Bijv.:

• Router instellingen aanpassen
  • Abonnee informatie bekijken (contractinfo, verlengen, etc)
  • Aanvullende diensten (TV, vaste telefonie, extra tv pakketten, internetsnelheid, etc) aan/uitzetten
  • Klantvoordeel bekijken/aanpassen
Of anders een My T-Mobile Thuis app, zoals bij mobiel. Of een integratie met My T-Mobile app. Vind het nu zo'n gehannes tussen apps en mijn omgeving. Dat moet efficiënter kunnen.
Ik kom van Ziggo en daar had je bepaalde functionaliteiten die ik nu wel mis. Ik weet dat je soms wat moet inleveren om vooruit te gaan. T mobile bevalt best tot nu toe. Alles is vast al wel een keer genoemd:

- Alle zenders in de TV anywhere app, ook Fox Sport en Ziggo sport.
- Opnemen programma's van afstand via de app.
- Uitgebreidere programma info via guide.
- Via de TV box ook programma's terugkijken zoals dat in de app wel kan.
- Begin gemist werkt niet altijd.
- Opnames op de TV box verticaal weergeven ipv horizontaal (onder nieuw).
- Netflix toevoegen als apart kanaal.
- Op de TV box de zender kunnen zien ipv de huidige tijd (display).
Ik zou graag een goedkoper "TV anywhere only" abonnement zien. Voor mij is het aanbod voldoende maar om er gebruik van te maken moet ik ook het kastje etc. afnemen.

Verder zou ik ook graag via TV Anywhere willen kunnen "opnemen", maar dan in de cloud zoals bij andere providers.
Op basis van mijn ervaring als nieuwe klant van t-mobile thuis een aantal dingen die er voor mij voor zorgen dat ik sterk overweeg om mijn abonnement te annuleren.

1: geef mensen de optie om een apart bezorg adres te kiezen voor hun installatie pakket.
Ik ga binnenkort verhuizen en wil dus zo snel mogelijk mijn internet aangesloten hebben. Nu wordt het installatie pakket verstuurt naar een dat adres maar ik ben er zelf nog niet heen verhuist omdat ik wacht op internet dat veroorzaakt weer extra vertraging omdat ik nu moet wachten tot de postnl het 2 keer heeft geprobeert te bezorgen en dan kan ik het pas ophalen bij een postnl punt. Dit is debiel en kan makkelijk opgelost worden met een optie voor een apart bezorg adres bij het aanmeld formulier (Bij kpn kan dit ook gewoon).

2: jullie klantenservice systeem is debiel (met name het geautomatiseerde systeem, de mensen er achter heb ik nauwelijks gesproken).
Ik belde de klantenservice over het bovenstaande issue en het eerste wat mij werdt gevraagd door de computer stem was om mijn mobiele tmobile nummer in te voeren. Die heb ik dus niet want ik ben alleen vast internet klant bij jullie. Mijn tele2 nummer invoeren werkte ook niet. Gelukkig kon ik dat omzeilen door gewoon heel vaak 0 in te voeren maar dit slaat nergens op natuurlijk. (verder is het debiel dat ik 25 minuten in de wacht sta omdat het blijkbaar extreem druk is om 13:00 op een maandag?!)

3: De chat bot werkt voor geen meter.
ik had ook geprobeerd via de chat jullie te bereiken over issue 1, maar dat resulteerde in het volgende gesprek. Dit lijkt me vrij makkelijk te fixen door de klant door te schakelen naar een menselijke support medewerker als de bot 3 keer of vaker hetzelfde antwoord geeft.

Reputatie 2
Badge
Hey @Deddiekoel! Dat is best een goed idee! Ik hoop dat we dit in de toekomst mogen verwachten. 😄

Bedankt voor je uitgebreide feedback @tiemen97! Het probleem met de chatbot heb ik meteen aangekaart! Mag ik weten of je de klantenservice van T-Mobile Thuis hebt gebeld: 0800-0092? Ik heb dit nummer zo juist gebeld en er wordt geen telefoonnummer gevraagd. Wanneer je de algemene klantenservice voor mobiel belt, dan krijg je deze check wel. Weet dat ik je feedback waardeer, hiermee zullen we onze diensten blijven verbeteren!
Hey @Candy,

Ik heb het klantenserice nummer gebeld dat wordt vermeld op https://www.t-mobile.nl/klantenservice
dat is https://tel:0624001200. Het nummer dat jij vermeld kon ik alleen zelf terug vinden op de algemene contract pagina via de contact knop helemaal onderaan de pagina van de my t-mobile thuis pagina ipv via het service menu dat prominent boven aan de pagina staat (die ik dus gebruikt had).
Reputatie 6
Badge +7
Hi @tiemen97, ah dan is het daar "mis" gelopen. Op onze website hebben we een Mobiel en Thuis deel. Wanneer je klikt op 'Thuis' bovenaan de pagina of ' Klantenservice' > 'Thuis' dan kom je op de T-Mobile Thuis pagina en zal je wel het juiste telefoonnummer zien. Op dit moment is het inderdaad niet mogelijk om een ander afleveradres te kiezen maar dit is wel iets dat we in het vizier hebben.

Bedankt voor je feedback over de chatbot, ik heb dit doorgestuurd naar onze developer en hier gaan we mee aan de slag!
Mijn suggesties voor T-mobile thuis zijn.

- Een netflix app

- Terug kijken maar dan via de tv gids, dit gaat veel sneller.
En/of anders misschien letters op de afstandsbediening.
Dit is makkelijker dan klikken met pijltjes enzo.

- Radio kunnen aanzetten zonder eerst de tv moeten aanzetten, knopje radio op de afstandsbediening ofzo?
( of doen wij misschien iets verkeerd?)

Waarschijnlijk is bovenstaande allemaal al vaker genoemd, maar ik wilde het toch even gezegd hebben😊
Verder zijn wij zeer tevreden weinig tot geen storingen en internet super.
Reputatie 7
Badge +5
Radio/TV kun je tegenwoordig omschakelen via ik meen de groene knop op de afstandbediening.
O super dat ga ik eens proberen. Alleen ff wachten op een nieuwe afstandsbediening, want die van ons is gisteren kapot gegaan.
Misschien toch een suggetie , knopjes voor het geluid en zenders op de interactieve box, want nu zijn we gebonde aan NL 1 tot as dinsdag of woensdag🙈 . ( of via tv anywhere app )
Een afstandsbediening die radiografisch werkt met de Aria box. Momenteel kan de box niet in een afgesloten ruimte bedient worden. Waarbij ik dat bij Ziggo wel gewend was met de Horizon box.
Nu moet het kastje in het zicht geplaatst worden wat ik toch vervelend en niet netjes vind.

Reageer