Beantwoord

Geen verbinding.

  • 28 February 2019
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Wat ontzettend slecht word ik vandaag geholpen zeg door jullie als T-Mobile.

Ik heb al 2 keer gebeld en word gewoon afgewimpeld aan de telefoon.

Ik vraag mij de hele dag al af waarom er niet op de PlayStation 4 gegamed kan worden via Wi-Fi en kabel en wel gewoon Wi-Fi op mobiele toestellen kan gebruiken en kabel internet op de vaste computer werken.

Ik zou als klant toch wel een normaal antwoord kunnen verwachten door de klantenservice?

Ik hoop dat iemand mij hier nog steeds antwoord op kan geven.

Groet Kimberly
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 February 2019, 20:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 2
Hoi hoi,
Wel via de wifi met je telefoon?En niet op de ps4? Niet dar ik zou gamen via WiFi met de ps4 :)
Maar kabel werkt ook niet dus?
Reputatie 1
Nee kabel werkt ook niet. Dit heb ik sinds na 12 uur middernacht. En er zijn meerdere die hier last van hebben. Al een 2 keer gebeld. De 1e gaf zelfs fornite de schuld lol en de 2e zei dat is me taak niet en hoorn vloog er op.

Nu maar wachten...
Reputatie 2
Heb je de modem al opnieuw opgestart? Kabel eruit tot 10 tellen en erin 😞
Reputatie 1
Ik heb hem wel paar keer gereset..
Ik zal dat eens gaan proberen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Kimberrs

Op dit moment is er een storing bij T-Mobile thuis waardoor sommige websites traag laden of niet beschikbaar zijn.
Kijk voor meer info in het Storings topic
Reputatie 7
Badge +14
Het probleem is bekent. TM is er druk mee bezig.
excuus voor dit ongemak.
Blijf hier op de hoogte,
Reputatie 7
Hi @Kimberrs Op dit moment ervaren sommige klanten een trage internetverbinding of problemen met het inloggen op bijvoorbeeld het Playstation Network. We zijn dit aan het onderzoeken en via dit topic houden we je op de hoogte. Excuses voor het ongemak!