Beantwoord

Waar en hoe klok / tijd instellen in Huawei modem

Toon eerste reactie

33 reacties

Hè Brian. Wanneer is het zomer bij jullie ??
we zijn nu al een jaar bezig schiet totaal niet op zo.
Reputatie 5
Badge +2
"Rond de zomer" kan een heel ruim begrip betekenen neem je het letterlijk kan het ergens in mei zijn maar ook september/oktober, maar alle gekheid op een stokje het duurt voor de mensen die er mee zitten wel erg lang.

Ik vraag me wel eens af waarom T-Mobile niet net als KPN/Telfort niet elke maand of bijna elke maand een update uitrolt voor internet en tv
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Belker,

Ik heb nog geen andere boodschap dan dat het er aan zit te komen.

Ik kan jullie geruststellen: het is bekend en de oplossing ook. Zo'n update is echter nogal een ingrijpende zaak en we verzamelen alle wijzigingen in één update. Zo'n update doen we dan ook slechts één, maximaal twee, keer per jaar. Voor nu is de tijdelijke oplossing om rekening te houden met het tijdverschil in het aanmaken van een time-schedule.

Het komt er dus zeker aan! Reken maar dat ik het hier in het topic zal melden als ik meer weet!
Issue speelt nog steeds of alweer?
Mijn modem heeft nieuwste firmware aldus de helpdesk, Dus is het opnieuw begonnen of eigenlijk nooit opgelost?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @metaal In dit geval is het nog steeds 😬. Er zitten deze maand of volgende maand wel updates aan te komen, hopelijk wordt dit issue dan ook opgelost!

Volgens Sander wordt er 1 tot 2 maal per jaar een update uitgerold waarin o.a dit euvel wordt opgelost. 
Dit duurt nu echter al ongeveer anderhalf jaar dus wanneer komt nu eindelijk eens de oplossing !!!k

Reputatie 6

Als het eindelijk eens verwerkt word in de firmware, misschien lukt het nog voordat het modem het begeeft.

Hoe moeilijk kan het zijn om de goede of onszelf een NTP server  (bijvoorbeeld  nl.pool.ntp.org ) en/of tijdzone te laten uitkiezen?

Reageer