[Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

  • 20 September 2018
  • 43 reacties
  • 51725 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties

Geweldig nieuws! Vanaf 11 oktober 2018 kun je ook op jouw laptop en/of PC gratis TV-kijken met T-Mobile TV Anywhere! Kijk via www.tv-anywhere.nl. Waar en wanneer jij dat wilt, zoals je dat van ons gewend bent.

Wat kun je doen met TV Anywhere?
Eerder kon je al via jouw tablet, Apple TV en mobiele telefoon TV-kijken via onze TV Anywhere App, nu hebben we dat uitgebreid met een webversie. Zo kun jij je favoriete TV-programma's ook op jouw laptop of PC kijken.

Volg nu bijvoorbeeld de spannendste voetbalwedstrijden met jouw vriendengroep in het park, of kijk jouw lievelingsserie op groot laptopscherm in de trein. Je kunt zelfs tot zeven dagen terugkijken, wanneer het jou uitkomt. Pauzeer, spoel vooruit of juist terug, stel jouw favoriete programma's in en gebruik de functie 'Onlangs bekeken'. Geniet van meer dan 28 zenders, altijd en overal, ook in de EU!

Hoe werkt TV Anywhere op jouw laptop of PC?
In 5 eenvoudige stappen kun jij gebruikmaken van TV Anywhere:

1. Ga op je laptop of PC naar www.tv-anywhere.nl.
2. Vul je TV-klantnummer en je TV-pincode in. Je TV-inloggegevens vind je in My T-Mobile Thuis.
3. Tik op ‘Inloggen’.
4. Selecteer het TV-programma dat je wilt kijken, bekijk de TV Gids, vind jouw favoriete programma via de zoekfunctie en/of kijk verder waar je bent gestopt.
5. Geniet!

Om gebruik te maken van TV Anywhere heb je T-Mobile TV nodig van T-Mobile Thuis. Heb jij nog geen TV in jouw Thuis-abonnement zitten? Geen probleem! Dit voeg ik graag voor je toe. Laat je dan een berichtje achter in ons topic 'Abonnement wijzigen? Wij helpen je!' .

Welke apparaten en webbrowsers worden ondersteund?
Op jouw mobiele telefoon, tablet (iOS en Android) en Apple TV (vanaf versie 4) kun je de TV Anywhere App installeren en gebruiken. De versie www.tv-anywhere.nl werkt op jouw laptop/PC via Google Chrome (versie 35+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge en Safari (versie 8+). Met TV Anywhere kun je ook met je Chromecast TV-kijken.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze toffe TV Anywhere functie op de laptop/PC vinden. Ik weet in ieder geval al wat ik straks ga doen: lekker in de trein TV-kijken op mijn laptop via TV Anywhere!
 

8a6737bb-42c1-4b04-8c9e-e6f99a3af139.png

 

 

 


43 reacties

Hey Sterre supertof dat de uitrol eindelijk daar is :-)
Helaas krijg ik, in de browser, een melding dat mijn sessie verlopen is.

Layout zit er lekker strak uit :-)


greetz

Tim
Reputatie 1
Hey. TV Anywhere werkt prima op PC en laptop. Bedankt T-Mobile! Misschien over het hoofd gezien: is de beeldkwaliteit ook in te stellen? Voor bijvoorbeeld lagere Internet snelheden? Groet, Erwin
Reputatie 7
Badge
@glaasjemelk Fijn om te lezen dat je tevreden bent. De beeldkwaliteit past zich automatisch aan o.b.v. de beschikbare snelheid. Of heb je een specifieke reden om een lagere kwaliteit in te kunnen stellen?
Reputatie 1
@Hans-Juriën Nee, maar de internet bij mij thuis wisselt nog wel eens van snelheid (ja raar he, T-mobile glasvezel) Dus dan zou het fijn zijn als ik de kwaliteit kon aanpassen. Maar automatisch gaat het waarschijnlijk ook wel goed.
Reputatie 3
Badge
Ziet er goed uit!
Alleen klopt het dat sommige zenders interlaced uitzenden.
Comedy Central bijvoorbeeld.
Juist op schermen die dit niet ondersteunen is dat zeer hinderlijk.

-Edit- Op de app is dit ook aanwezig, maar minder zichtbaar als op een groot scherm.

Hey Sterre supertof dat de uitrol eindelijk daar is :-)
Helaas krijg ik, in de browser, een melding dat mijn sessie verlopen is.

Layout zit er lekker strak uit :-)


greetz

Tim


Ah blijkbaar blokkeert mijn adblocker de stream, waardoor "sessie verlopen" verschijnt.
Reputatie 3
Badge
Staat jouw adblocker een beetje aggresief dan? Ik heb nergens last van. Ook alle gekoppelde domein zien er niet echt advertentie achtig uit.

tv-anywhere.nl, www.tv-anywhere.nl
ericsson.net, tmnl.cdn.ebsd.ericsson.net, exposureapi.emp.ebsd.ericsson.net
fonts.googleapis.com
gstatic.com, fonts.gstatic.com, www.gstatic.com
irdeto.com, rng.live.ott.irdeto.com
windows.net, azukiprodfiles.blob.core.windows.net
Reputatie 1
Ik krijg alleen NPO1, en kan verder niets instellen of aanpassen. Er zijn geen keuzes. Hoe los ik dit op? Beeldkwaliteit is prima.
Reputatie 1
ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??
Reputatie 1
en op internetexplorer 11 werkt deze ook niet
Reputatie 1
komt er ook een app voor de windows store?
Het heeft even geduurd maar werkt prima.

Ik vind het alleen erg jammer dat, net zoals de App, niet alle zenders beschikbaar zijn die wel in mijn zenderpakket zitten, zoals bijvoorbeeld BBC4 en Discovery Sience.

Is er nog een kans dat deze nog wel beschikbaar komen?
Reputatie 2
Um... mijn klantnummer is (...) (ik heb ook mijn TV-pincode), zou iemand mij mijn login naam en bijbehorend wachtwoord kunnen vertellen (de gebruikersnaam en wachtwoord die destijds door Sander zijn ingesteld, doen het niet als ik TV anywhere op een tweede laptop wil instellen)? En ja, jullie hebben mijn toestemming om in gegevens te neuzen

Dank jullie wel!

Sascha
Reputatie 7
Badge
ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??

@john60 Zou je iets meer informatie willen delen?

  • Welke besturingssysteem gebruik je op je PC/laptop?
  • Welke versie van Firefox?
  • Maak je gebruik van bijv. ad-blockers?
  • Wellicht kan je Microsoft Edge of Chrome proberen?
Met Internet Explorer 11 hebben we nog een probleem dat opgelost moet worden. Deze zal binnenkort ook ondersteund gaan worden (alleen wel op Windows 8.1 en hoger).

Er zijn overigens geen plannen om een app te ontwikkelen voor Windows.
Reputatie 2
Um... mijn klantnummer is (...)(ik heb ook mijn TV-pincode), zou iemand mij mijn login naam en bijbehorend wachtwoord kunnen vertellen (de gebruikersnaam en wachtwoord die destijds door Sander zijn ingesteld, doen het niet als ik TV anywhere op een tweede laptop wil instellen)? En ja, jullie hebben mijn toestemming om in gegevens te neuzen

Dank jullie wel!

Sascha



Laat maar zitten, we zaten op een verkeerde T-mobile site (zaten op t-mobile.com 🤓)
Reputatie 3
Net even ingelogd in Chrome om te kijken of het werkt bij mij thuis. Ingelogd zonder problemen maar bij iedere(!) zender die ik probeer te zien krijg ik de melding 'Dit programma is niet beschikbaar in deze regio'. Ik zit gewoon thuis in NL... Iemand enig idee?
Reputatie 1
is al opgelost, schijnbaar moest ik java en adobe flash erop zetten en werkt, alleen jammer dt er geen app komt voor de windows store


ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??

@john60 Zou je iets meer informatie willen delen?

  • Welke besturingssysteem gebruik je op je PC/laptop?
  • Welke versie van Firefox?
  • Maak je gebruik van bijv. ad-blockers?
  • Wellicht kan je Microsoft Edge of Chrome proberen?
Met Internet Explorer 11 hebben we nog een probleem dat opgelost moet worden. Deze zal binnenkort ook ondersteund gaan worden (alleen wel op Windows 8.1 en hoger).

Er zijn overigens geen plannen om een app te ontwikkelen voor Windows.
Reputatie 1
Even een vraagje nog, alles ziet er mooi uit en duidelijk hij doet het goed alleen hij hapert zo erg wat kan ik daar aan doen?
heb alle browsers al gedaan dat maakt niet uit en bekabeld of wifi maakt ook niet uit dus waar kan het aan liggen?

Heb bij de buren op deze laptop kpn interactieve tv geprobeert en dzn hapert het niet en gaat in een stuk netjes door .

greetz maar het ziet er allemaal heel mooi uit
Reputatie 2
Hele fijne uitbreiding, kijken via de laptop. Aangezien ik wegens een rugoperatie veel plat lig, is een beetje afleiding wel lekker.

Ik heb nu één kleine irritatie: bij de kleinste muisbeweging verschijnt de overlay met info en knoppen, zodat je het programma vier seconde niet kunt zien. Kan dat niet anders?
Of: de overlay bedekt een kleiner deel van het scherm (zoals in de app op tablet)
Of: er wordt onMouseOver geen volledige overlay getoond (maar alleen een kleine indicatie), maar pas onClick de overlay met info en tools.
het werkt inderdaad nu prima op mijn laptop en pc, bedankt voor de inspanning om het toch uiteindelijk werkend te krijgen.
maar helaas op mijn smartphone [ mijn lumia 640 xllte, met windows 10 mobile incl alle updates] werkt
het nog steeds niet.
op het toestel zit EDGE als standaard browser.
ik kom wel op de inlogpagina, kan dan inloggen, en er wordt dan naar de naar tv anywhere doorgeschakeld. maar dan volgt een stationair beeld van bv. npo 1, een , geen bewegend beeld en geluid dus.ik heb de website voorkeur gewijzigd in desktopversie, maar dat helpt ook niet.
waar kan dit aan liggen? misschien iets met java of flash?
gvzl
Reputatie 7
Badge
maar helaas op mijn smartphone [ mijn lumia 640 xllte, met windows 10 mobile incl alle updates] werkt
het nog steeds niet.
op het toestel zit EDGE als standaard browser.


WebTV is gemaakt voor de laptop en PC en biedt dus helaas géén ondersteuning voor Smartphone of Tablet i.c.m. één van de genoemde browsers.
Reputatie 7
Badge
Hele fijne uitbreiding, kijken via de laptop. Aangezien ik wegens een rugoperatie veel plat lig, is een beetje afleiding wel lekker.

Ik heb nu één kleine irritatie: bij de kleinste muisbeweging verschijnt de overlay met info en knoppen, zodat je het programma vier seconde niet kunt zien. Kan dat niet anders?
Of: de overlay bedekt een kleiner deel van het scherm (zoals in de app op tablet)
Of: er wordt onMouseOver geen volledige overlay getoond (maar alleen een kleine indicatie), maar pas onClick de overlay met info en tools.


Succes met je herstel! Hopelijk is er voldoende leuks op TV om je te vermaken.

Ik stoorde me ook al aan het feit dat elke muisbeweging inderdaad meteen de overlay laat verschijnen. Kan niets beloven, maar we gaan kijken of dit eenvoudig (en snel) op te lossen is.
Reputatie 2
Zouden jullie niet ook kanaal 232 op de kanalen beschikbaar voor tv-anywhere kunnen zetten (dan hoef ik overdag m'n tv tenminste niet aan te zetten als ik goeie muziek wil horen)?
Reputatie 2
Oeps, laat maar zitten weer, ik heb net http://www.192radio.nl/ ontdekt... SORRY!!!
Reputatie 7
Badge
Ziet er goed uit!
Alleen klopt het dat sommige zenders interlaced uitzenden.
Comedy Central bijvoorbeeld.
Juist op schermen die dit niet ondersteunen is dat zeer hinderlijk.

-Edit- Op de app is dit ook aanwezig, maar minder zichtbaar als op een groot scherm.


Dank voor je oplettendheid. We zoeken dit voor Comedy Central uit (zit waarschijnlijk ergens in bronsignaal). Hopelijk kunnen we dit snel oplossen!

Reageer