Beantwoord

Factuur modem geïncasseerd, ondanks schriftelijke toezegging dit niet te doen

  • 24 september 2020
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Geschiedenis:

5-6 T-Mobile Thuis opgezegd;

7-7 T-Mobile geeft aan modem nog niet te hebben ontvangen (was eerder nog niet gevraagd)

9-7 T-Mobile geeft aan Modem binnen 30 dagen te willen ontvangen

9-7 Pakketje op de post gedaan (https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ913222048-NL-1117ZZ)

Met bijgevoegd volgens de instructie een briefje met klantnummer ed.

10-7 T-Mobile geeft aan verkeerde emails te hebben verstuurd

16-7 T-Mobile geeft weer aan Modem niet te hebben ontvangen

16-7 Heb mail gestuurd naar klantenservice@t-mobilethuis.nl (Ticket#2020071611016768)

17-7 vraag voor verzendbewijs, deze direct opgestuurd;

17-7 bevestiging gehad dat ik me geen zorgen zou hoeven te maken. Dat ik toekomstige mails zou negeren en wanneer er een boete op de rekening staat dit moest aangeven.

21-9 Helaas is de boete toch van de rekening gehaald.

Gewenste oplossing:

Graag dit corrigeren en het retour ontvangen van de 75 €

 

icon

Beste antwoord door Jason 25 september 2020, 17:09

Hoi @Marko Vergeer, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik heb dit meteen vergoed voor je en zal ervoor zorgen dat je het te compenseren bedrag teruggestort krijgt. Je bent inderdaad niet de enige met dit probleem en we zullen er alles aan doen om dit euvel bij een ieder te verhelpen. Belangrijker nog: het moet bij de kern aangepakt worden zodat het niet meer voorkomt. 

Ondanks de perikelen, hoop ik dat je een geweldig weekend zult hebben! 

@CrisTien Bedankt voor het ter attentie brengen van dit topic! 

Bekijk origineel

5 reacties

 @Sander kun je mij hierbij helpen of een collega vragen hier naar te kijken? Bedankt alvast voor het meedenken.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/onterechte-incasso-voor-modem-325966 lijk ook niet de enige met dit probleem 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Marko Vergeer  Welkom! Ik heb even gevraagd of er een moderator is die dit kan nakijken. 
sorry voor het ongemak.

Wel even geduld hebben, ik garandeer niets maar doe mijn best.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Marko Vergeer, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik heb dit meteen vergoed voor je en zal ervoor zorgen dat je het te compenseren bedrag teruggestort krijgt. Je bent inderdaad niet de enige met dit probleem en we zullen er alles aan doen om dit euvel bij een ieder te verhelpen. Belangrijker nog: het moet bij de kern aangepakt worden zodat het niet meer voorkomt. 

Ondanks de perikelen, hoop ik dat je een geweldig weekend zult hebben! 

@CrisTien Bedankt voor het ter attentie brengen van dit topic! 

@Jason @CrisTien fijn dat jullie dit snel hebben opgepikt. Bedankt! En jullie ook een fijn weekend.

Reageer