Monteur langs geweest om te instaleren was niet mogelijk dus heb ik gelijk aangegeven mijn abbo te willen annuleren. Uiteindelijk is er een kpn monteur langs geweest die aangaf dat er geen verbinding in mijn gebouw is dus het onmogelijk is om tv, int en bellen te hebben toen heb ik gelijk weer gebeld met klantenservice om mijn abbo te annuleren ik heb vandaag al 5x gebeld met de klantenservice IK BEN NIET TEVREDEN EN WIL MIJN ABBO PER DIRECT ANNULEREN WANT HET IS NIET MOGELIJK BIJ MIJ TE LEVEREN MAAR TMOBILE BLIJFT FORCEREN OM MIJ GEBRUIK TE LATEN MAKEN VAN HUN DIENSTEN SLECHTSTE PROVIDER OOIT HAD IK MAAR GELUISTERD NAAR HEEL NEDERLAND
Beste antwoord door AlexanderdB
Balen zeg, als zo'n mooie verbinding niet mogelijk is op je adres. Ik wil graag meteen voor jou aan de slag gaan om te kijken of we het toch mogelijk kunnen maken en anders gaan wij dit verder samen oplossen. Zou jij mij in een privé bericht (te bereiken door te klikken op mijn naam) je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen sturen? Dan ga ik je meteen verder helpen!