Beantwoord

Levering

  • 11 juni 2021
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ten eerste wil ik even aangeven dat de klantenservice na sluitingstijd niet bereikbaar is. Ik probeer een contactformulier te vinden maar na 10 nieuwe tabbladen ben ik daar maar mee gestopt. (ps. ik heb wel 45 minuten in de chat wachtrij gestaan maar toen was het na 20.00 uur en werd de boel afgesloten) Ik doe het nu wel op deze manier.

1 Vraag: mijn installatie is 23-07 en het pakket word 4 tot 7 dagen daarvoor bezorgd. Kan ik nu al aangeven dat het pakket NA 16.30 uur afgeleverd word?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 juni 2021, 21:09

Hallo @henkiebb 

Zodra jouw pakketje is verzonden dan kun je op de site van Postnl of via de app het tijdvak wijzigen of kiezen voor bezorgen bij een Postnl punt, hiervoor heb je de track & tracé code nodig.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @henkiebb 

Zodra jouw pakketje is verzonden dan kun je op de site van Postnl of via de app het tijdvak wijzigen of kiezen voor bezorgen bij een Postnl punt, hiervoor heb je de track & tracé code nodig.

Reageer