Beantwoord

Na 2 1/2 week nog steeds geen internet / tv

• 3 mei 2021
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Betreft herhaalbezoek. Zyxelmodem komt nog steeds niet online. Rode led brandt. Andere modem, patchkabel en ONT getest idem. Huidige installatie weer terug gezet iom T-Mobile backoffice. Gemeld aan Guidion EM voor ticket naar TSD om de registratiefouten recht te zetten. BI in orde bevonden. (Niet getekend ivm RIVM maatregel)

icon

Beste antwoord door Lisa 4 mei 2021, 14:53

Hi @Ronsmets, heel goed dat jij aan de bel trekt! Ik wil jou hier heel graag bij helpen, want ik zie dat dit inderdaad al even speelt. Graag wil ik jou wel laten weten dat het aanmaken van meerdere topics over hetzelfde probleem niet in richtlijn is met de huisregels. In dit topic kun jij nog eens rustig alle huisregels nalezen.

Ik wil jou in dit topic graag een helder antwoord geven! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken en ik kan jou voorzien van goed nieuws, yeah. Dit probleem is systeemtechnisch uitgezocht en er is zojuist een nieuwe monteur met nieuwe apparatuur aangestuurd om het probleem op te lossen. Jij hebt dan ook een e-mail / SMS ontvangen waarmee jij een afspraak in kunt plannen. Ik hoop dan ook dat jij heel snel volop kunt gaan genieten van Internet. Als jij nog ergens vragen over hebt, weet dan dat ik hier voor jou klaarsta om je te hulp te schieten! 💪

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Ronsmets, heel goed dat jij aan de bel trekt! Ik wil jou hier heel graag bij helpen, want ik zie dat dit inderdaad al even speelt. Graag wil ik jou wel laten weten dat het aanmaken van meerdere topics over hetzelfde probleem niet in richtlijn is met de huisregels. In dit topic kun jij nog eens rustig alle huisregels nalezen.

Ik wil jou in dit topic graag een helder antwoord geven! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken en ik kan jou voorzien van goed nieuws, yeah. Dit probleem is systeemtechnisch uitgezocht en er is zojuist een nieuwe monteur met nieuwe apparatuur aangestuurd om het probleem op te lossen. Jij hebt dan ook een e-mail / SMS ontvangen waarmee jij een afspraak in kunt plannen. Ik hoop dan ook dat jij heel snel volop kunt gaan genieten van Internet. Als jij nog ergens vragen over hebt, weet dan dat ik hier voor jou klaarsta om je te hulp te schieten! 💪

Hoi Lisa , 

Nieuwe afspraak is gemaakt . 

De vorige monteur heeft al eerder  met een  nieuwe Modem , patchkabel en ONT getest , maar dat was schijnbaar het probleem niet . 

Ik hoop dat na het bezoek van de  monteur het probleem eindelijk verholpen wordt .

Ron

Hi,

Vandaag de Huwawei  ONT ontvangen en aangesloten,  en nog steeds de zelfde melding ( wereldbol op de router blijft  rood ) , de vorige monteur had al een keer een  andere router en ONT aangesloten met het zelfde resultaat . 

Schijnbaar moet KPN iets op de achtergrond goed zetten ( registratiefouten ?? ) 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Ronsmets,

Fijn dat je dit terugkoppelt en jammer om te horen dat de monteur je niet kon helpen. Momenteel heb ik ook sterk de indruk dat het probleem zich in het netwerk bevindt. 19 van de 20 keer betreft dit inderdaad de ‘netwerkbeheerder die iets recht moet zetten’, alleen is het lastige dat wij dit al erg uitvoerig hebben gecheckt. Wederom gaan wij bij de lijnbeheerder in beraad en ik kan je verzekeren dat wij jouw dossier hoge prioriteit geven. Op dit moment durf ik ook echt niet te zeggen wat exact het probleem is, wél weet ik dat wij met man en macht werken aan een oplossing.

Hi , 

Helaas is het weer bijna een week verder en er zit weinig schot in , kan met mijn pet er niet bij dat het  zo lang kan duren .

Nu heb ik in de tussentijd ook niks meer vernomen over de stand van zaken , ik wordt er een beetje moe van  en ik verheugde mij er zo op .

Reageer