Enigzins verwarrend is het niet direct ontvangen van een bevestigingsmail na de bestelling van glasvezel.
Waarom? Op je scherm staat na bestelling het volgende:
Bedankt voor je bestelling!
Beste, T-Mobile Thuis is voor je besteld. Al je gegevens worden nu verwerkt en de bevestiging van je bestelling met het contract hebben we verstuurd naar @hotmail.com. Bewaar het goed, want het contract wordt eenmalig verstrekt.
Wil je de bestelstatus van je bestelling bekijken? Dit kan in My T-Mobile Thuis. Maak dan eerst een T-Mobile Thuis account aan via het linkje in de bevestigingsmail.
De bevestigingsmail wordt helaas niet direct verstuurd maar pas na controle van je bestelling.
Wanneer mag je de bevestigingsmail verwachten volgens bovenstaand bericht? Toch zeker direct en niet nadat je bestelling is gecontroleerd!
Voor mij als nieuwe klant van t- mobile was dit verwarrend, mee eens?
Beste antwoord door Sander
Hoi
Graag geef ik tekst en uitleg! Er is geen handmatige controle bij een nieuwe aanvraag. Wél is er een controle. Zo pauzeren we bijvoorbeeld een aanvraag als er al een aanvraag loopt. In jouw geval bij je tweede aanvraag dus. Daar ontvang je geen automatische e-mail van, omdat er al een aanvraag staat. Zo zijn er nog een aantal checks die een aanvraag (tijdelijk!) op pauze kunnen zetten. Het kan zijn dat deze checks in jouw situatie voor de vertraging hebben gezorgd. We nemen in andere situaties vaak persoonlijk contact op om de aanvraag glad te strijken. Ik heb voor de zekerheid jouw aanvraag nogmaals per e-mail verzonden.
Dan wil ik je hartelijk bedanken voor je aanvraag en alvast welkom heten bij Thuis en de Community!
