Beantwoord

[Thuis] Overstapgegevens doorgeven

  • 23 September 2019
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

Hallo!

Afgelopen zaterdag heb ik een nieuw Thuis abonnement afgesloten. Gezien ik graag gebruik wil maken van de overstapservice, dacht ik even simpel die gegevens door te geven.

Bij My T-Mobile Thuis staat er geen tabblad 'Overstappen', en als ik direct naar de link ga (ergens online gevonden) is de pagina leeg. Dit kan er mee te maken hebben dat glasvezel in mijn wijk pas recentelijk is gelegd.

Mijn probleem ligt hem echter meer in de afwezigheid van informatie. Ik krijg op geen enkele manier contact. Via Facebook en Twitter reageert er niemand, de chat werkt niet, via de telefoon is de wachtrij te lang en ik kan geen mailadres vinden om direct naar de mailen. Gezien ik wel graag binnen de drie genoemde werkdagen de gegevens van mijn huidige provider wil doorgeven, is mijn vraag nu: wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Brian 2 October 2019, 16:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @iisys, jammer om te horen dat de informatie rondom de overstap niet duidelijk is. Wanneer je gebruik maakt van de overstapservice dan ontvang je daarna van ons een e-mail met een link. Als je die linkt volgt dan kan je de eventueel ontbrekende informatie invullen via My Thuis. Heb je gekozen voor een zo snel mogelijke oplevering? Dan kan je geen gebruik maken van de overstapservice en kan je zelf opzeggen bij je vorige provider. Op onze website en in dit topic gemaakt door onze Superuser TABL lees je er alles over. Ik hoop dat het uiteindelijk toch gelukt is!

Reageer