Beantwoord

verhuizen en t mobile thuis meenemen is onmogelijk!

  • 2 December 2020
  • 5 reacties
  • 1056 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb inmiddels begrepen dat het het snelst geregelt is om mijn abbonnement op te zeggen en een nieuw abbonement voor het nieuwe adres af te sluiten.

Alleen lukt het mij niet om op te zeggen. Denk er inmiddels hard over om naar een andere provider over te stappen met een betere klantenservice.

ik wordt van de chat bot naar 0800-0092 gestuurd waar ik vervolgens in de wacht gezet wordt.

HELP: ik  en al JAREN KLANT TOT VOLLE TEVREDENHEID, MAAR NU WORDT IK GEK!

het nieuwe adres kan volgens jullie site gewoon op dezelfde manier met een box en DSL lijn . Wat is hier het probleem?

ik wil  tot 30 december op mijn oude adres t mobile thuis en vanaf 30 december op het nieuwe adres, gaat dus nu niet meer lukken

HELP

icon

Beste antwoord door Brian 4 December 2020, 14:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ymoree 

Een verhuizing dien je 4 weken van tevoren door te geven.

Waarom geef je het niet door via Facebook of Twitter? Je kan daar ook meteen een officieel document van verhuizing uploaden.

Lees hier meer over verhuizen

Opzeggen met een maand opzegtermijn en een nieuwe bestelling plaatsen voor je nieuwe woning kan ook nog.

Soms is het leven minder ingewikkeld dan T mobile het maakt.!

allereerst, sommige personen hebben geen Twitter, Facebook of Instagram!

ik wilde mijn verhuizing van het ene naar het andere adres doorgeven. Ik had al gecheckt dat dat zonder problemen zou moeten kunnen.

liep tegen de chatbot en het 0800 nummer aan. De een verwees naar de ander.

gelukkig kwam ik op het lumineuze idee dat Tmobile altijd iets wil verkopen en aangezien dat al min of meer bedekt werd aangegeven EN GRAAG

KLANT wilde blijven heb het service nummer voor nieuwe abonnementen gebeld. TOP

binnen 2 Minuten geregeld met personen aan de lijn 

wilde dit even delen,

groet,

In mijn geval ging het om een simpele verhuizing  van DSL naar DSL ( ik weet het, zéér ouderwets). Heb net de bevestigingsmail van TMobile gehad.

HELAAS. Moet dus mijn ouwe trouwe router opsturen en ze hebben een nieuw abonnement voor me gemaakt.

Het  begon zo goed!👍 hou jullie op de hoogte. 
Ik WIL bij Tmobile BLIJVEN, MOETEN JULLIE DIT WEL MOGELIJK MAKEN.

 

Reputatie 7

Hi @Ymoree, excuses het is op het moment erg druk aan de lijn. Sinds 1 december is het mogelijk om je verhuizing online door te geven via My T-Mobile Thuis, dan heb je geen wachttijd. :) Uiteraard kan het ook online zoals Waqqas aangeeft en bellen blijft altjd mogelijk.

Goed om te zien dat het gelukt is! Het klopt dat je in sommige gevallen je modem op moet sturen maar wees gerust je krijgt weer een nieuw installatiepakket voor je nieuwe adres, dat gaat helemaal lukken.

Dag Brian,

het is inmiddels opgelost. Héél fijn dat ik klant bij T Mobile thuis kan blijven want ik heb nooit klachten gehad.

dank voor jullie medeleven en ik ga vol vertrouwen mijn verhuizing tegemoet 😂.

fijne feestdagen en een COVID vrij 2021 gewenst aan jullie allen.

Reageer