Ik heb op 13 januari onze verhuizing voor T-Mobile Thuis via de website doorgegeven. Daarop ontving ik een automatische e-mail waarin staat: “Binnen drie werkdagen verwerken we de aanvraag. Is je aanvraag compleet, dan krijg je van ons een e-mail met de bevestiging van je verhuizing.” en ook: “Mochten we nog wat gegevens van je nodig hebben dan nemen we natuurlijk contact met je op.”.
Volgens mij had ik dus of een e-mail met instructies, of een telefoontje van een medewerker moeten krijgen? Geen van beide is nog gebeurd. Kwestie van geduld? Of gaat hier iets mis?
Beste antwoord door Jason
Hoi
- Activeer je Klantvoordeel via My T-Mobile Thuis alsjeblieft. Dan krijg je straks de korting op het maandbedrag voor Internet (€40,00 voor Premium wordt € 25,00 bijvoorbeeld).
- Stuur het huidige modem terug naar ons retouradres - hier ontvang je zo een e-mail over met uitleg. Je krijgt bij een verhuizing naar Glasvezel, ook al heb je momenteel ook Glasvezel, altijd een vervangend modem. Dit modem wordt vervolgens op locatie door een monteur aangesloten op de Media Converter en het FTU.
- Maak alsjeblieft een afspraak met Guidion zodat zij rond 2 maart kunnen komen installeren. Werkt de afspraaktool niet? Bel dan met 088-2000 151. Zorg er wel voor dat de afspraak niet vóór de verhuisdatum ligt, maar dat ligt voor de hand.
- Zodra je de Track & Trace code van PostNL ontvangt voor het nieuwe installatiepakket kun je deze invullen op de website van PostNL zodat je het pakket rechtstreeks naar een afhaalpunt verstuurt. Dan voorkom je dat de oude bewoners deze binnenkrijgen en weet je precies waar je het pakketje rond 2 maart kunt ophalen.
Zoals besproken is in ons privégesprek, heb ik de verhuisdatum naar jouw wensdatum aangepast zodat je niet zonder verbinding komt te zitten. De aanvraag loopt netjes door dus dat komt helemaal goed.
Nogmaals sorry voor hoe het gelopen is en veel succes met verhuizen!