Beantwoord

Verlate oplevering

  • 23 August 2019
  • 8 reacties
  • 486 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Per 19-06 klant bij T-mobile Thuis
Echter ook per die datum geen internet meer en geen telefoon.

Zeer gefrustreerd over de trage hulp bij de oplossing van mijn probleem. Allemaal aardige mensen (ik heb er al meer dan 20 aan telefoon gehad), maar allemaal volgens bepaald protocol en het allerfrustrerendst : 'Uw verzoek is in behandeling' en daarna weer een week/10 dagen niets horen. Weer zelf gaan bellen. Etc.etc. En nu (23 augustus) nog steeds geen internet.

Op 3 juli monteur Guideon - constateert 'modem defect'- nieuw modem - helaas niet dus
Op 10 juli - KPN-monteur - constateert dat alles in orde is en dat probleem bij T-mobile ligt
Op 10 juli - mail van T-mobile : 'Het werkt!'- nee dus
Op 16 juli - volgende KPN-monteur - constateert dat alles in orde is en dat fout in systeem T-mobile zit
Op 17 juli - mail Je eerste rekening staat klaar ?????
Op 7 augustus - volgende Guideon-monteur - boos op KPN - fout ligt echt bij hen - hij kan niets doen
Op 8 augustus : Betalingsherinnering ???
Op 23 augustus (vandaag dus) - derde KPN-monteur - constateert dat alles wat KPN kan doen in orde is
Op 4 september (over 12 dagen) komt nummer drie van Guideon

En inmiddels zit ik als speelbal tussen T-mobile en KPN in. Ze wijzen naar elkaar. En er gebeurt niets.
Het aantal telefoontjes ( en de vele tijd dat dat kostte - ook om sowieso iemand aan de lijn te krijgen) is niet meer op vier handen te tellen en.... al 9 weken zonder internet. DIT KAN TOCH NIET?

AUB toon professie en klantvriendelijkheid en help ons aub MORGEN uit de brand.
icon

Beste antwoord door Brian 3 September 2019, 11:52

Bekijk origineel

8 reacties

Tja, de traagheid van T-Mobile is heel gewoon hoor, voor problemen loopt men echt niet harder.

En 9 weken zonder kan dus best, op deze manier tel er nog maar een stuk of wat bij, ik had allang de boel in een doos gepropt en terug gestuurd en zoek het uit met je zooitje.

En via dit klant helpt klant forum komt er ook geen enkele reactie binnen redelijke tijd van T-Mobile, klant binnenhalen is heel belangrijk, maar tevreden houden staat op een laag pitje, professie is ver te zoeken.
Reputatie 7
Hi @HeMaS,

Laat ik vooropstellen dat dit een zeer uitzonderlijke situatie is. Ik zet hiervoor alle zeilen bij om dit niet nog langer te laten duren. Ik betreur het dat je hier tussenin zit. Ik zie dat het verhaal je duidelijk is: we zien dat de lijnen in het netwerk niet overeenkomen tussen ons modem en de wijkcentrale. De netwerkbeheerder geeft aan dat alles in orde is. Aan gedane moeite is geen gebrek, gezien het aantal monteurs dat hiermee gemoeid is. het is nu zaak de vinger op de juiste plek te leggen. Hiervoor is direct contact nodig tussen ons en de netwerkbeheerder. Weet dat we (webcare en de technische dienst) hier alles aan doen om dit nu zo snel mogelijk te verhelpen.

Het is zaak dit nu op te lossen, aangezien de verbinding bij iedere provider op dit moment niet zal werken. Zodra het netwerk weer juist is verbonden, zal het abonnement van start gaan. Maak je geen zorgen over de herinneringen, zodra alles werkt, zal ik het allemaal financieel in orde maken. je hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets dat niet gewerkt heeft.
Zelfde probleem heb ik dus ook sinds 14-8-2019...
wss wilt Tmobile dat wij een abonnement nemen bij een andere provider en abonnement bij Tmobile gewoon een jaar betalen zonder internet te krijgen. Zo iets maak ik eerste keer mee! Ik heb meer dan 10 jaar lang Tmobile mobiel abbo maar dat ga ik per 2020 beëindigen ook van mijn vrouw en hele familie! We willen gewoon internet geen bla bla bla
Reputatie 7
Hi @cihadtule, gelukkig zit het in jouw geva;l niet in de binnenkomende lijn maar is er geen verbinding met de modem. Ik zie dat er al een monteur staat voor komende vrijdag die gaat helpen met het aansluiten. Dat gaat helemaal goedkomen!
Brian,
1-Afspraak is donderdag
2-Wil je wedden dat ik na donderdag nog steeds geen internet heb?
Brian,
1-Afspraak is donderdag
2-Wil je wedden dat ik na donderdag nog steeds geen internet heb?

Dat durft die vast niet!
Monteur is geweest en ik heb nog steeds geen internet.. jammer dat we niet gewed hebben Brian.
Reputatie 7
Hi @cihadtule, het duurde ietsje langer maar sinds gisteren ben je online! (told you it was gonna work out 😉) Ik heb meteen de kosten vergoed voor de afgelopen periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van de abonnement. De factuur voor september is inmiddels al opgemaakt dus het bedrag zal verrekend worden met je factuur van oktober. Excuses voor de vertraging en veel plezier met je nieuwe abonnement!

Reageer