Echter ook per die datum geen internet meer en geen telefoon.
Zeer gefrustreerd over de trage hulp bij de oplossing van mijn probleem. Allemaal aardige mensen (ik heb er al meer dan 20 aan telefoon gehad), maar allemaal volgens bepaald protocol en het allerfrustrerendst : 'Uw verzoek is in behandeling' en daarna weer een week/10 dagen niets horen. Weer zelf gaan bellen. Etc.etc. En nu (23 augustus) nog steeds geen internet.
Op 3 juli monteur Guideon - constateert 'modem defect'- nieuw modem - helaas niet dus
Op 10 juli - KPN-monteur - constateert dat alles in orde is en dat probleem bij T-mobile ligt
Op 10 juli - mail van T-mobile : 'Het werkt!'- nee dus
Op 16 juli - volgende KPN-monteur - constateert dat alles in orde is en dat fout in systeem T-mobile zit
Op 17 juli - mail Je eerste rekening staat klaar ?????
Op 7 augustus - volgende Guideon-monteur - boos op KPN - fout ligt echt bij hen - hij kan niets doen
Op 8 augustus : Betalingsherinnering ???
Op 23 augustus (vandaag dus) - derde KPN-monteur - constateert dat alles wat KPN kan doen in orde is
Op 4 september (over 12 dagen) komt nummer drie van Guideon
En inmiddels zit ik als speelbal tussen T-mobile en KPN in. Ze wijzen naar elkaar. En er gebeurt niets.
Het aantal telefoontjes ( en de vele tijd dat dat kostte - ook om sowieso iemand aan de lijn te krijgen) is niet meer op vier handen te tellen en.... al 9 weken zonder internet. DIT KAN TOCH NIET?
AUB toon professie en klantvriendelijkheid en help ons aub MORGEN uit de brand.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel