Beste T-Mobile,
Ik zou graag mijn thuis contract verlengen. Ik heb nu al 2x 20 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand te spreken. Zouden jullie mij een aanbod kunnen doen ? En is dit mogelijk met levering van het nieuwe modem?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Beste antwoord door Jason
Hoi
Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar wij kunnen geen berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!