Beantwoord

WAN lampje brandt niet op modem

  • 9 december 2018
  • 2 reacties
  • 1409 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Hoi, sinds kort ben ik ook lid van t mobile thuis. Net alles aangesluiten volgens de handleiding. Het WAN lampje gaat niet branden op mijn modem.. het abonnement zou vanaf 28-11 actief moeten zijn.. kan iemand mij uit de brand helpen?

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 12 december 2018, 11:45

Hallo mtv5,

Het modem lijkt inderdaad goed aangesloten. Wellicht staat het signaal er nog niet op of is het signaal op het andere aderpaar gezet. (Normaal op rood / blauw, maar soms op de oranje en witte draad) Ik weet niet of je dat zelf kan proberen, het isra punt en de verbinding is de verantwoording van de netbeheerder kpn. Wacht anders even totdat een T-mobile moderator dit oppakt, of zelf even de servicedesk bellen.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo mtv5,

Het modem lijkt inderdaad goed aangesloten. Wellicht staat het signaal er nog niet op of is het signaal op het andere aderpaar gezet. (Normaal op rood / blauw, maar soms op de oranje en witte draad) Ik weet niet of je dat zelf kan proberen, het isra punt en de verbinding is de verantwoording van de netbeheerder kpn. Wacht anders even totdat een T-mobile moderator dit oppakt, of zelf even de servicedesk bellen.

Mvg. Marcel
Reputatie 6
Badge +7
Excuses voor de late reactie @mtv5, ik zie dat er morgen een monteur bij je langs komt om de aansluiting na te kijken, laat zeker nog even weten of het gelukt is!

Reageer