Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer



Toon eerste reactie

130 reacties

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Dankje.

Jij ook een fijn en zonnig weekend!

Groet Chantal 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Vincenzo26, hartstikke fijn dat het weer werkt, ik heb enkel een reprovisie uitgevoerd om de TV opnieuw naar het modem te versturen (het signaal), maar fijn dat het wellicht daarmee verholpen is! 😄 

Stel gerust nog vragen indien je die hebt en ik ben altijd bereid om je te helpen. Een geweldig, zonnig weekend toegewenst!

Reputatie 2

Hoi @Jason,

De zenders omroep brabant en History Channel doen het weer zonder dat ik ook maar iets heb gereset of zo. bijzonder is het. 

 

mocht  het weer gebeuren dan zal ik kijken of jouw oplossing nodig is om het weer te laten werken.

Groet Chantal 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Vincenzo26, de problemen met History Channel en lokale omroepen zouden enige tijd geleden volledig verholpen moeten zijn. 

Er kan een tijdelijke bug opgetreden zijn waardoor je gedurende een korte periode geen gebruik hebt kunnen maken van deze zenders, maar ik zie verder geen obstructies en blokkades in de lijn dus ik zou je willen adviseren om de volgende methode te gebruiken zodat eventuele verstoringen meteen herstellen:

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Mocht dit toch nog geen hulp bieden, dan wil ik je graag verzoeken om beide Aria 610's volledig te resetten volgens de methode in dit topic: Hoe reset ik de TV Box? → Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat een factory reset ervoor zorgt dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen. Dit betekent dat je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren wanneer alles opgestart is. Beiden kun je vinden wanneer je inlogt op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Dashboard My T-Mobile Thuis.

Succes en als ik je nog kan assisteren bij het vinden van een oplossing, laat het me dan zeker weten!

Reputatie 2

Hallo @Boris , @Brian en @Cal ,

Al de hele ochtend doen de zenders Omroep Brabant en History Channel het niet. Het begint toch  niet  weer  he?

Groet Chantal 

Reputatie 2

Hoi @Cal , @Boris @Brian ,

Sinds ca 17 uur doet de TV het weer. 😀

Dank voor jullie snelle acties. 

Hopelijk doen alle zenders het nu incl radio. 

Ik houd het de komende dagen in de gaten.

 

Groet, Chantal 

Reputatie 2

Goedemorgen @Boris en @Brian,

Zojuist gekeken of alle zenders het weer doen en jawel ze zijn weer in de lucht. Tof dat het is opgelost!! 👍🙏😀

Jammer dat het bijna 14 dagen duurde,  maar het is gefixt!! 

Blij om te lezen dat dat bij  @dovidenja ook het geval is. En ook ik zou willen weten wat de oorzaak is geweest, gewoon uit pure nieuwsgierigheid. 

Is het bij de anderen @soepkip67 @Andersoms @fbergman @RichardP23   ook opgelost?

Fijne dag!

Groetjes Chantal 

Sorry voor mijn late reactie, maar ik kijk niet dagelijks TV en ik zit niet dagelijks op dit forum. 

Maar rond deze tijd heeft het weer gewoon gewerkt, ik zie dat er nu bij jullie weer errors zijn (op dit moment heb ik het zelf niet getest) dit is een vervelende situatie T-Mobile. Is het niet eens tijd op updates te versturen voor de set-top-boxes? 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Vincenzo26 & @N3bb3, momenteel ervaren wij op glasvezel een probleem met de TV verbinding. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

Om op de hoogte te blijven, hebben we een los topic aangemaakt waarin we zo snel mogelijk updates plaatsen: Problemen met Interactieve TV op Glasvezel.

Hoi Brian,

bij mij het zelfde probleem. Iets na 13:30uur hing het beeld en kreeg de melding “error: enz enz”. 
en dit is de tweede keer in een maNd tijd. 
Daarnaast ook al eerder aangegeven dat het probleem bij de radiozenders nog steeds voorkomt. Zoals bij Stingray Reggae. 
Was al irritant maar begint nog irritanter te worden. 
Nu dus weer zowat alle kanalen op zwart! 
 

Hoe nu verder? Alvast dank voor je reactie. 
 

groet,

mehmet

Reputatie 2

Hoi @Boris en @Brian,

 

Zojuist ma 1-3-21 om ca 13.38 uur klapt alles eruit van de TV.  Geen enkele zender komt meer op het scherm. Ook de radio niet.

 

Dezelfde melding wordt weergegeven.

Het werkt ook  niet na herstarten  van alles en de kabels los  te trekken. 

Hoe  kan dit nu weer? 😡

 

Groet, Chantal 

Goedemorgen @Vincenzo26 ,

 

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat het bij ons ook eindelijk is opgelost :) 

 

Fijne dag allemaal, 

Groetjes Amy 

 

Reputatie 2

Goedemorgen @Boris en @Brian,

Zojuist gekeken of alle zenders het weer doen en jawel ze zijn weer in de lucht. Tof dat het is opgelost!! 👍🙏😀

Jammer dat het bijna 14 dagen duurde,  maar het is gefixt!! 

Blij om te lezen dat dat bij  @dovidenja ook het geval is. En ook ik zou willen weten wat de oorzaak is geweest, gewoon uit pure nieuwsgierigheid. 

Is het bij de anderen @soepkip67 @Andersoms @fbergman @RichardP23   ook opgelost?

Fijne dag!

Groetjes Chantal 

Reputatie 1

Goedemorgen @Boris ,

Bij thuiskomst gisteren bleek dat (op een enkele zender die wij toch niet kijken na) alles weer te zien is!
Super fijn dat de kleine meid nu weer Zappelin Extra kan kijken en de rest van het gezin weer als vanouds kan genieten van alle zenders!

Mag ik uit technische nieuwsgierigheid vragen wat het probleem en de oplossing nu eigenlijk waren?

Ik hoop dat de problemen bij iedereen nu opgelost zijn..

Dank voor de hulp en een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, we hebben in de loop van de dag NPO 1, 2 en 3 inderdaad weer hersteld, goed om te horen dat de aanpassing heeft gewerkt! Voor de regionale zenders is dit niet het geval en we zijn hier nog mee bezig maar ook dit is hopelijk snel verholpen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 2

Yes de zenders ned 1 tm 3 en npo nieuws 260 doen het weer bij ons!!!😀

Super fijn @Boris !

Hopelijk komen de  andere zenders ook weer snel terug?!?!?!?

Groet Chantal 

Reputatie 1

Goedemorgen @Boris ,
Ik had gisterenavond een lijst gemaakt van de TV-zenders die bij ons door de error ontbreken, dat zijn de volgende :

001 NPO 1
002 NPO 2
003 NPO 3
017 TLC HD
061 Discovery Channel HD
065 ID HD
091 History Channel HD
111 BBC one HD
112 BBC two HD
195 NPO Zappelin Extra
232 192 TV
242 BBC worldnews HD
260 NPO nieuws
261 NPO politiek
273 NPO 1 Extra
278 Fashion TV
282 CBS reality
297 OUT TV
381 NPO 2 Extra
391 Das Erste (ARD) HD
392 ZDF HD
393 WDR
501 NH
503 TV west
504 Omrop Fryslan
505 TV Noord
506 RTV Drenthe
507 TV Oost
508 Omroep Flevoland
509 Regio TV Utrecht
510 TV Gelderland
511 TV Rijnmond
512 Omroep Zeeland
513 Omroep Brabant
514 L1 TV
558 Secret Circle
726 RTV Elburg
730 ZO!34
828 Landerd TV
830 RTV Horizon
837 Omroep Best
856 GO-TV
861 Omroep Lingewaard
862 TV Aalsmeer
863 RTV Zeewolde
864 RTV Hollands Midden
865 Omroep Nuenen

Even los van het feit of ik/wij al deze zenders bekijken is het toch een fors aantal van 51 zenders!
Misschien kunnen de techische mensen bij jullie iets opmaken uit deze opsomming, wellicht zitten de zenders in een bepaald gebied van de bandbreedte of iets dergelijks…
Frapant is wel dat vanmorgen om 5:15 de NPO 1 t/m 3 zenders weer terug waren evenals 195 NPO Zappelin Extra.
513 Omroep Brabant ontbreekt nog steeds door de error, de rest heb ik nog niet gecontroleerd!

Wellicht kunnen de andere mensen in deze thread hun ontbrekende zenders spiegelen aan bovenstaande lijst? Het kan uiteraard dat er verschillen in de lijsten zitten door de eventuele Extra TV-pakketten…

Ik hoop dat de nu nog ontbrekende zenders net zo snel terugkomen als de NPO 1 t/m 3 zenders!

Met vriendelijke groet,
Tom

nog een toevoeging: ook de radiozenders doen het niet via de tv (dezelfde error melding)

Reputatie 2

Sinds korte tijd dezelfde errors die zich als het corona-virus razendsnel over steeds meer zenders verspreid. 

Ook alle stappen doorlopen mbt reset modem en TV box, niet geholpen.

ik heb ook dezelfde melding bij dezelfde zenders. Dus nu ook op NPO 1, 2 en 3.

10 dagen geleden hierover gebeld met de klantenservice. Er zou contact met mij opgenomen worden, maar tot op heden niets gehoord. Is T-Mobile bezig met een oplossing

Goedemorgen allemaal,

Hier sinds enkele weken ook dezelfde error melding op een aantal zenders, waaronder omroep Brabant. 

Sinds vanmorgen zijn daar nu ook tenminste NPO 1,2 en 3 bijgekomen.

Zo blijft er inderdaad weinig over om nog te kijken. 

Kijen via TV anywhere vind ik geen ideale oplossing. 

We willen niet met zijn allen voor de laptop tv gaan zitten kijken. 

 

Is er al enig zicht op een oplossing?

Daarnaast ben ik het absoluut eens met @dovidenja , waarom staat dit (bij jullie bekende) probleem nergens vermeld?

 

 

 

Reputatie 2

Goedemorgen @Boris,

Vanochtend zie ik dat ned 1 tm 3 en npo nieuws 260 en TLC 017 het nu ook niet meer doen. Ik vind dit wel heeel bijzonder dat er juist meer zenders wegvallen ipv dat er zenders hersteld worden.

Glasvezel of het kastje op straat van KPN waar het weer aan ligt? ??

Heb ik straks helemaal geen zenders meer die ik via de tv kan bekijken? Ik betaal hier wel gewoon de volle pond voor! 

 

Ik zie dat @dovidenja hetzelfde probleem heeft. Heel vervelend om te zien dat we niet de enige zijn  en dit al geruime tijd speelt. 

 

Graag horen wij op korte termijn wat de oplossing is en/of er compensatie komt hiervoor, want ik kijk graag gewoon via de TV mijn programma's ipv via de laptop. Ik ben tenslotte gewoon in Nederland, thuis en niet in het buitenland. 

 

Groet, Chantal 

 

PS ik zie dat zender 061 Discovery channel het ook niet meer doet. 

Reputatie 1

Goedemorgen @Boris ,

Ik heb na mijn melding hier nogmaals de hele reset-procedure doorlopen, inclusief het loshalen van de UTP-kabel, echter heeft het weer niet mogen baten…

Het lijkt nu overigens allemaal nog erger te worden. Naast de zenders die we al misten zag ik vanmorgen om 5:20 dat in ieder geval de NPO1 t/m 3 zenders nu ook zijn weggevallen met dezelfde foutmelding, terwijl om 0:10 alles nog werkte dus binnen enkele uren weer meer kwijt.
Op positie 101,102 en 103 worden ze wel goed weergegeven terwijl dit toch de HD uitvoeringen zi9jn van de zenders? Indien het aan de kwaliteit van het signaal zou liggen dan zouden de HD zenders toch eerder wegvallen lijkt me!? Ik heb overigens verder niet alle programmanummers doorlopen om te zien of er wellicht nog meer zenders last hebben gekregen van dit “afspeel-virus”.


Ik heb zojuist gecheckd op postcode-gebied en jullie geven over dit probleem nog steeds geen melding…

Als dit zo doorgaat hebben we binnenkort helemaal geen zenders meer :(

TV-Anywhere is wellicht een pleister op de wonde, maar kun je daar ook programma's opnemen? Iets wat ik vaak doe om die irritante reclameblokken door te kunnen spoelen.

Het genoemde probleem bestaat nu al geruime tijd, en daar wij niet de enige zijn zou ik toch graag sneller een gedegen oplossing zien. Ik werk zelf op een service-afdeling en dit zijn "ticket-doorlooptijden” die mijn baas echt niet zou accepteren…

Ik haal nog even een stukje aan uit mijn eerdere thread :

“Ik vind het :

a) vreemd dat er geen enkele melding over gedaan wordt
b) klanten die de problemen ervaren niet pro-actief door T-mobile thuis benadert worden
c) er totaal geen zicht is op de termijn waarin een oplossing geboden gaat worden

Daarnaast vind ik het niet netjes dat ik gewoon het volledige bedrag van mijn abonnement blijf betalen terwijl ik een groot aantal zenders niet (op normale wijze) kan bekijken en opnemen :( “

Ik hoop echt op een spoedige oplossing, het gaat hier om een installatie die al jaren goed gefunctioneerd heeft en plots kuren vertoond. Ik heb dan ook sterk de indruk dat het niet direct een hardwarematig probleem in huis betreft maar een probleem veroorzaakt door een software-update in combinatie met de hardware.

Wij zijn door dit soort problemen jaren geleden overgestapt van Ziggo naar T-mobile en waren tot op heden altijd heel erg tevreden met de overstap.

@Chantal : Inderdaad wij ook de Carnaval moeten missen (TV anywhere niet aan gedacht), en daarbij teletekst van Omroep Brabant :(
 

Reputatie 2

Dankjewel @Boris. Enig idee wanneer alles weer normaal zou (kunnen) functioneren?

Krijgen we daar dan bericht van of merken we dat vanzelf? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Vincenzo26 en @dovidenja ,

Ik ben wat dieper naar de materie gaan kijken en zie dat er bij jullie in de buurt problemen zijn met bovengenoemde zenders. Excuses voor het ongemak! Het probleem is bij ons bekend en we zijn hard op zoek naar een permanente oplossing. De zenders zijn ondertussen wel beschikbaar via TV Anywhere. (link is klikbaar)

Reputatie 2

Dankjewel Tom.

Fijn om te weten dat we niet de enige zijn.

Hopelijk komt er snel een oplossing cq update. Is toch wel jammer, heb nu carnavalitems gemist op omroep Brabant...😪

Groet Chantal 

Reageer