Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer



Toon eerste reactie

130 reacties

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

Zojuist ontving ik een mail van T-mobile betreffende de vergoeding :astonished:
Ik sluit me aan bij de vraag van @Vincenzo26  en @jeroen762 , de vergoeding staat naar mijn beleving totaal niet in verhouding tot alle ergernis en daarnaast de tijd die we hier op het forum hebben moeten besteden om te trachten alles weer op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Tom

Helemaal mee eens @dovidenja @jeroen762 @Lisa 

Reputatie 1

Hoi @Lisa,

Zojuist ontving ik een mail van T-mobile betreffende de vergoeding :astonished:
Ik sluit me aan bij de vraag van @Vincenzo26  en @jeroen762 , de vergoeding staat naar mijn beleving totaal niet in verhouding tot alle ergernis en daarnaast de tijd die we hier op het forum hebben moeten besteden om te trachten alles weer op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @dovidenja, merci voor het aangeven! Ik heb zojuist de vergoeding in orde gemaakt. Jij kunt dit checken in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het vooral weten als je nog andere vragen hebt! 😊

Hi @Vincenzo26 en @jeroen762, hele terechte vraag! Ik voorzie jullie van een reactie in een privébericht, omdat ik dit wegens veiligheidsredenen niet in het openbaar mag plaatsen. Ik spreek jullie daar!

Dat zou ik ook weleens willen weten. 

Reputatie 2

Hi @Lisa ,

 

Mag ik vragen hoe jullie tot de hoogte van deze compensatie zijn gekomen? Op basis waarvan en hoe is dat berekend? 

Ik zou graag wat meer uitleg willen.

 

Alvast bedankt.

 

Groet Chantal

Reputatie 1

Hi @Lisa,

Ik heb eerder ook al gesproken over compensatie voor de ontbrekende zenders…
Zou jij dit a.u.b. ook voor ons in orde willen maken?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

 

Reputatie 7

Hi @jeroen762, super om te horen dat jij weer van alle zenders kunt genieten! Ik heb zojuist een vergoeding in orde gemaakt voor de tijd dat jij deze zenders moest missen. Ik heb ervoor gezorgd dat jullie een TV pakket een maand cadeau krijgen. Jij vindt de status van deze vergoeding ook in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Wat gek dat jij opeens weer op het oude TV platform zit, dit zou niet moeten. Ik heb dan ook een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk weer terug te veranderen. Excuses hiervoor!

Hi @Vincenzo26, top dat jij dit aangeeft! Ik heb zojuist ook voor jou de vergoeding in orde gemaakt voor de periode dat jij niet alle zenders kon zien. Ook jij kan dit terugzien in jouw My T-Mobile Thuis onder het kopje ‘compensaties’: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het vooral weten als je nog andere vragen hebt! 😊

Ik zit  zoon twee weken op die nieuwe interface en nu zit ik weer op de oude interface sinds vanmorgen .Weten jullie daar de reden van .En ik weet dat hier niet thuis hoort sorry 

Reputatie 2

Tot nu toe werken alle zenders weer. Zou er misschien een compensatie kunnen komen voor de dagen dat je niet alle zenders heb gehad. 

Daar zitten wij ook nog steeds op te wachten. Nog steeds niks over  vernomen @Jason @Boris @Lisa

Tot nu toe werken alle zenders weer. Zou er misschien een compensatie kunnen komen voor de dagen dat je niet alle zenders heb gehad. 

Hi @Vincenzo26, nogmaals bedankt dat jij alle screenshots van de mails met ons hebt gedeeld! Zoals ik al eerder had aangegeven zou ik dit uitzoeken. Vandaag heb ik te horen gekregen van een collega dat het inderdaad bleek dat er oude mailings werden verstuurd voor de TV migraties. Deze zijn nu allemaal nagelopen en vanaf nu worden de juiste mails weer verstuurd. Door jouw voorbeelden hebben we dit kunnen tackelen! 😁

Hi @jeroen762, zoals beloofd zou ik een oogje in het zeil houden voor jou! Ik zie dat het onderzoek vandaag is afgerond. De TV Box zal worden omgewisseld voor een nieuwe TV Box om het probleem te verhelpen. Jij krijgt hier ook nog een mail van, zodra de nieuwe Box onderweg is naar jou. Hele terechte vraag van je omtrent een compensatie. Zodra alles weer goed werkt, wil ik heel graag kijken naar een tegemoetkoming voor de tijd dat jij niet van alle zenders kon genieten.

Hi @Sir Newton, heel goed dat jij in dit topic ook aan de bel trekt! Kan jij aan mij laten weten welke zenders jij allemaal niet kunt zien? Zou jij daarnaast het volgende eens kunnen uitvoeren? 

Druk op 'Menu' of 'Gids'. Worden deze zichtbaar? Dan staat alles goed. Mocht jij geen 'Menu’ of ‘Gids’ te zien krijgen, wil jij dan langs de ingangskanalen van de TV wisselen met de afstandsbediening? 

Ik hoor het heel graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen! 

Dan wordt het mijn derde TV BOX  die vervangen moet worden. En nu hoop ik dan het voor goed is opgelost.

Reputatie 7

Hi @Vincenzo26, nogmaals bedankt dat jij alle screenshots van de mails met ons hebt gedeeld! Zoals ik al eerder had aangegeven zou ik dit uitzoeken. Vandaag heb ik te horen gekregen van een collega dat het inderdaad bleek dat er oude mailings werden verstuurd voor de TV migraties. Deze zijn nu allemaal nagelopen en vanaf nu worden de juiste mails weer verstuurd. Door jouw voorbeelden hebben we dit kunnen tackelen! 😁

Hi @jeroen762, zoals beloofd zou ik een oogje in het zeil houden voor jou! Ik zie dat het onderzoek vandaag is afgerond. De TV Box zal worden omgewisseld voor een nieuwe TV Box om het probleem te verhelpen. Jij krijgt hier ook nog een mail van, zodra de nieuwe Box onderweg is naar jou. Hele terechte vraag van je omtrent een compensatie. Zodra alles weer goed werkt, wil ik heel graag kijken naar een tegemoetkoming voor de tijd dat jij niet van alle zenders kon genieten.

Hi @Sir Newton, heel goed dat jij in dit topic ook aan de bel trekt! Kan jij aan mij laten weten welke zenders jij allemaal niet kunt zien? Zou jij daarnaast het volgende eens kunnen uitvoeren? 

Druk op 'Menu' of 'Gids'. Worden deze zichtbaar? Dan staat alles goed. Mocht jij geen 'Menu’ of ‘Gids’ te zien krijgen, wil jij dan langs de ingangskanalen van de TV wisselen met de afstandsbediening? 

Ik hoor het heel graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen! 

Krijg je compensatie voor de dagen dat je geen zenders heb gehad?

Hoi, ik krijg dezelfde error berichten wat hier vermeld word op mijn tv...ik heb alle stappen gevolgd via andere topics...reset etc niks hielp

 

 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, super om te horen dat de zenders het weer doen! Wat ontzettend leuk dat jouw dochtertje in de uitzending van Zapp Kids zit. Ik snap dat jij die opname zeker niet kwijt wilt. Ik heb even rondvraag gedaan bij mijn collega’s of hier tips voor zijn. Jammer genoeg heb ik hier niet een heldere oplossing voor. Wel zou jij natuurlijk altijd de aflevering kunnen filmen met een camera en op die manier de opname kunnen blijven behouden. Mocht jij op den duur toch graag over willen, geef dan een (virtuele) gil. Dan help ik jou daar graag bij! 😀

Reputatie 1

Hoi @Lisa ,

Gisteren waren Omroep Brabant en de andere zenders weer terug “in de lucht”.
Dank voor het aanbod van de nieuwe omgeving, ik zag alleen dat je bestaande opnames op de harde schijf verliest bij het omzetten. Dan wil ik eerst uitzoeken hoe ik een programma uit de box kan halen om te bewaren. Mijn dochtertje is namelijk aanwezig geweest bij Zapp Kids en die opnames wil ik niet kwijt :)
Dus ik wil nu nog niet over…

Heb jij eventueel tips?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Tom

Reputatie 7

Hi @jeroen762, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb zojuist een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit verder te onderzoeken en om dit zo snel mogelijk op te lossen. Jij hoort namelijk gewoon van alle zenders te genieten. Ik houd dit onderzoek in de gaten en breng je op de hoogte zodra ik hier een update over voorbij zie komen! 😊

Hi @Vincenzo26, perfect dat jij zo snel de screenshots hier hebt doorgezet! Ik ga dit intern doorzetten om ook verder te laten onderzoeken. Super dat jij ook de context erbij hebt vermeld dat jij je nooit aan hebt gemeld om te testen. Ik laat het aan je weten zodra ik een terugkoppeling heb op deze mail!

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

 

Graag gedaan. Zoala gevraagd vindt je de screenshots van de enige 2 mails die wij ontvangen hebben mbt het vernieuwde TV omgeving. Er staat geen eind data in vermeld en ons is ook niet gevraagd of we wilden testen of dat het overgezet kon worden definitief of iets dergelijks. Due communicatie is er mooit geweest. 

 

Graag hoor ik hoe en wat verder. 

 

Groet Chantal 

 

ps er zijn meerdere screenshots bijgevoegd 

 

Hi @Vincenzo26, heel erg bedankt voor de update! Zou jij mij misschien kunnen voorzien van een screenshot van de mail die jij een paar weken geleden van ons hebt gekregen? De testfase zou al enige tijd voorbij moeten zijn, dus ik wil graag de inhoud van de mail die jij hebt gekregen toen jij bent overgezet inzien. Ik zie graag het screenshot tegemoet! 😊

Merci voor de overige feedback! Alle tips zijn altijd welkom en nemen we mee.

Hi @jeroen762, top dat jij deze toevoegingen hier deelt! Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie dat zowel het modem als de TV Box al meer dan twee weken onafgebroken aan staan. Zou jij de volgende stappen eens willen proberen? Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik hoor heel graag of de zenders nu weer zichtbaar zijn. Wanneer jij geen verschil merkt, dan voeg ik graag deze voorbeelden toe aan het lopende onderzoek. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor jou fixen! 💪

Graag wil ik nog het volgende aangeven in aanvulling op wat Jason hierboven ook al aankaartte. Recent heeft er een leverancierswissel plaatsgevonden, hierbij zijn er technische problemen ontstaan waardoor een aantal zenders (voornamelijk lokale omroepen) op dit moment niet meer beschikbaar zijn. Om dit te verhelpen is er een netwerkwijziging nodig en deze staat gepland voor eind juni.

Ik zet mijn TV Box elke keer uit dus hij kan nooit twee weken aan een stuk aan staan en ik heb net alles gereset en nog steeds het zelfde probleem 

Reputatie 7

Hi @dovidenja, graag verwijs ik jou naar de update die ik hierboven heb gegeven omtrent de missende lokale omroepen! Ik had heel graag goed nieuws gegeven, maar de oplossing laat dus nog heel even op zich wachten. Zou jij aan mij kunnen laten weten welke zenders jij nog meer mist?

Ik heb een kijkje genomen in jouw profiel en ik zie dat jij nog gebruik maakt van Interactieve TV. Op het nieuwe TV platform, T-Mobile TV, is de look wat aangepast. Zou jij graag over willen naar het nieuwe platform? In dit topic kun jij alle ins en outs over het nieuwe platform lezen. Ik hoor het graag van je, want ik help je met alle liefde!

Reputatie 7

Hi @Vincenzo26, heel erg bedankt voor de update! Zou jij mij misschien kunnen voorzien van een screenshot van de mail die jij een paar weken geleden van ons hebt gekregen? De testfase zou al enige tijd voorbij moeten zijn, dus ik wil graag de inhoud van de mail die jij hebt gekregen toen jij bent overgezet inzien. Ik zie graag het screenshot tegemoet! 😊

Merci voor de overige feedback! Alle tips zijn altijd welkom en nemen we mee.

Hi @jeroen762, top dat jij deze toevoegingen hier deelt! Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie dat zowel het modem als de TV Box al meer dan twee weken onafgebroken aan staan. Zou jij de volgende stappen eens willen proberen? Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik hoor heel graag of de zenders nu weer zichtbaar zijn. Wanneer jij geen verschil merkt, dan voeg ik graag deze voorbeelden toe aan het lopende onderzoek. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor jou fixen! 💪

Graag wil ik nog het volgende aangeven in aanvulling op wat Jason hierboven ook al aankaartte. Recent heeft er een leverancierswissel plaatsgevonden, hierbij zijn er technische problemen ontstaan waardoor een aantal zenders (voornamelijk lokale omroepen) op dit moment niet meer beschikbaar zijn. Om dit te verhelpen is er een netwerkwijziging nodig en deze staat gepland voor eind juni.

Reputatie 1

Hallo @Brian @Jason @Boris @Lisa 

Bij ons sinds afgelopen zaterdag geen lokale omroepen meer en enkele andere zenders ontbreken ook weer…
Het blijft vreemd dat dit soort zaken van het ene op het andere moment weer optreden>
Ik heb de hele boel gereset, maar dit mocht niet baten. Ik krijg overigens ook geen nieuwe omgeving zoals @Vincenzo26  bijvoorbeeld wel…
Hoop dat het nu echt snel voor eens en altijd opgelost word.

Mvg Tom

Ik heb nog steeds geen lokale omroepen maar nu heb ook al geen zenders 561,560,559,554

En zenders 038,065,083,115,187,243,244,246,296,303,321,372,379,381,421,451,452,501,503,

Ik heb nog steeds geen lokale omroepen maar nu heb ook al geen zenders 561,560,559,554

Reputatie 2

 

Hoi @Brian @Jason @Boris @Lisa 

Alle tv zenders inmiddels nagekeken en deze doen het allemaal in de vernieuwde TV compleet test. Ik heb de radiozenders even gelaten voor wat het is.

Ik ben blij dat het in deze testomgeving wel werkt.  wanneer loopt deze test af? 

 

Ik merk wel dat het menu in het scherm tijdens  het schakelen in de nieuwe omgeving niet erg prettig werkt met de afstandsbediening. Als je OK drukt bijvoorbeeld is omslachtig.

Ook het terugkijken van programma's als tv gemist is niet prettig en onoverzichtelijk. Als je dan het wilt terugkijken via zoeken dan zie het  programma er niet tussen staan, terwijl je het via het scrollen door terugkijken overzicht het wel  ziet staan. Heel onhandig. 

Gr. Chantal 

Reageer