Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!

Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!

Toon eerste reactie

347 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@PeterDieck Zodra ik meer weet hierover, laat ik het uiteraard hier weten. Nogmaals dank allen voor alle input voor in de tussentijd!

Reputatie 1

Als ik het goed heb gelezen zou de update eerst getest worden door de testgroep, en zou ook LG?? de update ook nog goed moeten keuren, dus al met al kan het nog wel een flinke tijd duren.

Maakt niet uit dan wachten we gewoon af.

Reputatie 7
Badge +1

Als ik het goed heb gelezen zou de update eerst getest worden door de testgroep, en zou ook LG?? de update ook nog goed moeten keuren, dus al met al kan het nog wel een flinke tijd duren.

Reputatie 1

Is er al een datum bekend waarop update van de bèta beschikbaar komt

Ik ervaar de LG app als erg traag met het opstarten. Zeker als ik het vergelijk met de app op Google TV. Wordt daar nog aan gewerkt?

Is het mogelijk om een snelkoppeling naar de TV gids toe te voegen? Bijvoorbeeld als je op de ‘OK’ knop drukt. Het genavigeer met de pijltjes naar het hoofdscherm om deze te openen is erg omslachtig.

Verder werkt de app overigens naar behoren.

Het gaat niet over de LG TV  maar over  T-Mobile TV App en de opnames in de Cloud Lees nogmaals mijn topic.
 

Ik reageerde niet op jouw topic maar plaatste een opmerking over de LG App waar dit topic voor gestart is.

Ik ervaar de LG app als erg traag met het opstarten. Zeker als ik het vergelijk met de app op Google TV. Wordt daar nog aan gewerkt?

Is het mogelijk om een snelkoppeling naar de TV gids toe te voegen? Bijvoorbeeld als je op de ‘OK’ knop drukt. Het genavigeer met de pijltjes naar het hoofdscherm om deze te openen is erg omslachtig.

Verder werkt de app overigens naar behoren.

Het gaat niet over de LG TV  maar over  T-Mobile TV App en de opnames in de Cloud Lees nogmaals mijn topic.
 

Ik ervaar de LG app als erg traag met het opstarten. Zeker als ik het vergelijk met de app op Google TV. Wordt daar nog aan gewerkt?

Is het mogelijk om een snelkoppeling naar de TV gids toe te voegen? Bijvoorbeeld als je op de ‘OK’ knop drukt. Het genavigeer met de pijltjes naar het hoofdscherm om deze te openen is erg omslachtig.

Verder werkt de app overigens naar behoren.

Opnames in de cloud via de tv app.

Ik heb problemen met de opname van programma’s via de T mobile TV app.

Het is niet bij alle programma’s .

Het komt regelmatig voor dat ik een of andere programma niet kan zien.

Ik druk op het betreft programma en dan zie je in het midden pijl rond draaien en onder rechts zie nummers staan.  Zie foto

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Heb gisteren ook even gespeeld met de optie favorieten lijst aanmaken, na een tijdje weer verwijderd aangezien ik het nut ervan totaal niet inzie, je weet zo ook wel onder welk nummer je favorieten zitten.

Reputatie 1

Ik heb de app ook geprobeerd maar er maar weer afgehaald.

Je kan een favo lijstje aanmaken van je zenders en ook in je account aanzetten maar hij houd de volgorde niet aan die jezelf aangeeft waardoor je blijft door zappen tot je je zender hebt

BETA app werkt goed, alleen als je naar een andere app gaat bijvoorbeeld Netflix,

en daarna weer de T-Mobile Bèta app dan  werkt deze niet meer.

Dan ga ik maar weer via het kastje kijken ,dus nog niet perfect

Reputatie 7
Badge +8

@opabastler Ik vermoed dat dit een bug is geweest. Gelukkig kun je nu weer jouw favoriete tv-programma's op NPO 2 terugkijken! 😁

Reputatie 1

Klare taal @opabastler! Ik neem aan dat je de T-Mobile smart-TV App al opnieuw geïnstalleerd hebt? Omdat alleen de T-Mobile TV App is getest heb ik een aantal extra vragen zodat de technische dienst snel de onderste steen voor je naar boven kan halen, namelijk:

  • Wat is het merk van de TV?
  • Wat is het type van de TV? (Vindbaar achterop de TV, bijvoorbeeld UHD50WLK).
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV zelf.
  • Wat is de software versie van de TV zelf?
  • Welke versie van de Smart TV app heb je geïnstalleerd?
  • Kan je een voorbeeld geven van een programma van NPO2 waarmee je problemen ervaart met Terug Kijken?

Alvast bedankt voor de medewerking, hiervoor kan ik ervoor zorgen dat dit een stuk adequater voor je wordt aangepakt! 🙂

Merk LG Oled 48C16LA met software versie 03.3470 voorzien van WEB OS 6 

App gedownload van LG store:  Tmobile TV Beta

Tijdens uitzoeken heb ik weer NOP2 geprobeerd en nu blijkt terugkijken wél te kunnen. Heel bijzonder omdat dit de afgelopen week onmogelijk bleek of hebben jullie techneuten aan een knop gedraaid?
Wat mij betreft is probleem opgelost met dank voor jullie bemoeiingen!

 

Reputatie 7
Badge +4

Klare taal @opabastler! Ik neem aan dat je de T-Mobile smart-TV App al opnieuw geïnstalleerd hebt? Omdat alleen de T-Mobile TV App is getest heb ik een aantal extra vragen zodat de technische dienst snel de onderste steen voor je naar boven kan halen, namelijk:

  • Wat is het merk van de TV?
  • Wat is het type van de TV? (Vindbaar achterop de TV, bijvoorbeeld UHD50WLK).
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV zelf.
  • Wat is de software versie van de TV zelf?
  • Welke versie van de Smart TV app heb je geïnstalleerd?
  • Kan je een voorbeeld geven van een programma van NPO2 waarmee je problemen ervaart met Terug Kijken?

Alvast bedankt voor de medewerking, hiervoor kan ik ervoor zorgen dat dit een stuk adequater voor je wordt aangepakt! 🙂

Reputatie 1

Hoi @opabastler, heel fijn dat je hiervan melding maakt, hier wil ik wat mee doen! Ervaar je dit probleem alleen op de TV Box of heb je dit ook uitgeprobeerd met de TV Anywhere App voor mobiele apparaten? Ervaar je dit probleem ook bij de zender veronica?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Ik gebruik geen box en evenmin TV anywhere. Heb zojuist Veronica geprobeerd en terugkijken daar gaat prima! Nogmaals NPO2 getest maar terijgkijken gaat nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @opabastler, heel fijn dat je hiervan melding maakt, hier wil ik wat mee doen! Ervaar je dit probleem alleen op de TV Box of heb je dit ook uitgeprobeerd met de TV Anywhere App voor mobiele apparaten? Ervaar je dit probleem ook bij de zender veronica?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Reputatie 1

In TV gids is geen enkel NPO2 programma terug te kijken, Na keuze van willekeurig NPO2 programma zoekt het systeem blijkt uit ronddraaiende pijl, en keert daarna weer terug naar gids.

 

 

Reputatie 7
Badge

Sinds een paar weken maak ik gebruik van de de app in combinatie met glasvezel en LG 48C16. Terugkijken gaat goed met RTL's en NPO's echter met uitzondering van NPO2. Is dit een probleem in de app of gaat hier iets fout?

Welk probleem ervaar je precies? Speelt niets af? Of lopen beeld en geluid niet gelijk?

Reputatie 7
Badge

Deze week ontvangen wij een nieuwe softwareversie met o.a. probleemoplossingen voor:

  • App start niet meer op vanuit Home menu zodra je een ander app hebt gebruikt
  • Brede zwarte balken worden op getoond op met name toestellen met WebOS 3.9.2
  • Probleem met het juist toepassen van de Favoriete zenders in de zenderlijst en TV-Gids

Één probleem is nog in onderzoek: doorspoelen van een opname (die nog wordt opgenomen) werkt niet goed (afspelen stopt, of wordt spontaan vanaf het begin weer afgespeeld). Dit volgt mogelijk in een extra software update.

Deze versie moet eerst nog door het test-team en LG gevalideerd worden, voordat de update in de LG Store beschikbaar komt. Maar dan weten jullie dat de update eraan zit te komen.

Ik heb op mijn LG TV bij de T-Mobile TV app geen uitgebreide TV gids, dus geen overzicht van alles wat er op de TV is geweest, is en gaat komen.

TV LG43NANO756PR

OS: Webos 03.34.65

Het enig dat ik krijg is onderstaande afbeelding dus niet een totaal overzicht, is dit aan te passen?.

 

Op mijn iPhone werkt de tvgids wel zoals je zou verwachten

 

Reputatie 1

Sinds een paar weken maak ik gebruik van de de app in combinatie met glasvezel en LG 48C16. Terugkijken gaat goed met RTL's en NPO's echter met uitzondering van NPO2. Is dit een probleem in de app of gaat hier iets fout?

Sinds een 6-tal weken heb ik een T-mobile thuis glasvezel abonnement, met de Amino Aria 710X set-top box. Deze werkte de eerste 3 weken goed, maar hij deed het niet wanneer hij in mijn tv-kast stond. Hiervoor kan ik een ir-extender aanschaffen, maar nu heb ik ook meerdere afstandsbedieningen nodig. Als oplossing wil ik daarom gebruik maken van de app. Deze vond ik in de LG-store en heb ik geïnstalleerd.
Echter ik heb precies hetzelfde probleem als @joeri01. Brede zwarte balken, links en rechts in het scherm. Mijn tv, de LG OLED55C7V, heeft WebOS versie 3.9.2 en is van 2018.
3 weken geleden was er een defect aan de tv-box, daarom kreeg ik een nieuwe toegezonden, maar deze geeft alleen zwart  beeld. Navraag bij de klantenservice maakt duidelijk dat dit een bekend probleem is met de registratie van de box. Voorlopig kan ik daarom alleen gebruik maken van de app, die zwarte balken toont.
Wat hierbij opvalt is dat wanneer je overschakelt naar een andere zender het beeld voor gedurende een fractie van een seconde wel breed beeld geeft.
Zou dit toegevoegd kunnen worden aan het Bug report?










Reputatie 7
Badge

Ben op zich blij met de app. In grote lijnen lijkt alles te werken; sommige dingen zijn wat omslachtig te vinden (TV-gids, opnames, het zijn in vergelijking met de tv-box best wat extra stappen).
Wat als een van de weinige zaken echt niet goed werkt is doorspoelen van opnames.
Springt terug naar 0, loopt vast, kortom, dat wil nog niet.

In welk scenario probeer je opnames door te spoelen? Is dit bij gemaakt opnames? Of bij een nog lopende opname van een live programma? Kan je eens checken of 'numeriek doorspoelen wel werkt? Dus bijv. [1][1] in te typen om naar de 11de minuut te gaan van de opname. Daarnaast is het voor ons handig om te weten welk LG-model je hebt en welke versie van WebOS. Alvast bedankt!

  • Bij nog lopende opname
  • doorspoelen ‘met pijltje’ springt naar 0 als je de pijl loslaat
  • numeriek doorspoelen werkt alleen met hele kleine stapjes; soms loopt de zaak gewoon vast
  • LG OLED 65 CX 6LA
  • WebOS 5.4.2
     

@Abbenhuis Bedankt voor de reminder. Dit probleem hebben we kunnen herproduceren en is gemeld bij de ontwikkelaar. Hopelijk kunnen zijn hier snel een oorzaak voor vinden en een oplossing leveren.

Reputatie 7
Badge +8

@acreed @Abbenhuis Zodra er een nieuwe update is uitgerold dan laat @Hans-Juriën dit gelijk hier in dit topic weten. Bedankt voor jullie geduld! 

Reageer