Info

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Toon eerste reactie

672 reacties

Reputatie 2

Hi @henkka, check! Daar heb ik hierboven uitgebreid op gereageerd, dus weet dat wij jouw punten zeker ter harte nemen. Ik had gehoopt dat jij dit ook zo ervaarde! Vrijdag kom ik hier terug op het issue van de TV-gids die blijft draaien in de Smart TV App, omdat wij dit nogmaals gaan aansnijden bij onze tv-meeting. Zoals ik eerder aangaf, vind ik het juist hartstikke goed dat jij hier jouw feedback deelt, zodat ik dat kan doorzetten. 

@Lisa: We zijn inmiddels 2 maanden verder en er is  nog geen enkele update geweest. Het zal duidelijk zijn dat het probleem er natuurlijk nog steeds is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit voor T-Mobile geen enkele prioriteit heeft.

Reputatie 1

Beste alle,

Dit probleem speelt ondertussen 6 mnd. bij mij. Ik ben inmiddels een geschil gestart via de geschillencommissie telecomdiensten.

ik kan jullie aanraden dit ook te doen. Wijst zichzelf, succes. 👍

Reputatie 7

Hi @henkka en @Bart en Marian, merci voor het aanstippen! Een tijd terug heb ik het onderstaande aangegeven:

Hi allemaal, graag deel ik de uitkomst van het onderzoek met de TV-gids die vastloopt in de Smart TV App! Er is nogmaals uitvoerig onderzoek uitgevoerd en het probleem blijkt een bekend probleem te zijn bij de leverancier. Er wordt aan die kant dan ook hard aan gewerkt om dit op te lossen. Hoe lang dit gaat duren, dat weten we niet. Het heeft in ieder geval hun volledige aandacht. De workaround tot die tijd is om de tv voor 30 seconden van de stroom af te halen en de App opnieuw op te starten. Als jullie hier nog vragen over hebben, stel die dan gerust! 

Deze bug is erkend en gaat in een volgende update gefixt worden, maar wanneer dit gaat zijn dat is niet bekend. Als ik dit wist, had ik jullie onwijs graag meer duidelijkheid gegeven. Gelukkig staat het in ieder geval zeker op de radar. Excuses dat hier nog geen concrete datum voor staat!

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, ik wil je heel graag laten weten dat het onderzoek voor jou is afgerond! Mijn collega heeft aangegeven dat het modem geswapt gaat worden. Hier heb je inmiddels ook al een e-mail over ontvangen. Ik zie dat de afspraak met Guidion al staat om het nieuwe modem te installeren, super. Ik hoor heel graag van je of jij volgende week van de haperingen met geluid af bent. Houd je ons hier op de hoogte? 💪

Reputatie 5
Badge

@Lisa Ja ik dacht dat ik een phishing mail had gehad, want wist niks van een vervanging van het modem. 
Maar goed nu is het duidelijk, dus hoop dat het allemaal gaat werken. Ik laat het weten 😎

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, sorry dat je dacht dat dit een phishing e-mail is! Gelukkig maar dat ik je via deze weg op de hoogte kan stellen. Gisteren had ik een event en zat ik niet op de Community, dus ik kon je jammer genoeg nog niet eerder de uitkomst laten weten. Helemaal super, ik hoop het ook. Merci voor de fijne medewerking en maak er een mooie avond van! 😁

Reputatie 2

Het begint nu toch echt eens tijd te worden dat T-mobile met verbetering in deze app gaat komen anders ben ik bang dat jullie klanten gaan verliezen.

Na alle problemen die ik reeds eerder heb beschreven is er weer eentje bij gekomen, het geluid gaat soms ineens heel zacht. Ik moet mijn soundbar dubbel zo hard zetten om hetzelfde geluid te ervaren. Per toeval kwam ik in de instellingen bij 'media tunneling' terecht. Geen idee wat of waarvoor dat is, er is ook echt bijna geen ruimte op het scherm om tekstuele toelichting bij instellingen te geven. Maar goed, als ik media tunneling aan of uit zet dan gaat het geluid wel weer op het normale volume. Het maakt daarbij niet uit of het eerst uit en dan aan staat of andersom.

Daarnaast is de Ambilight knop alleen bij deze app (als enige van alle apps die ik op de tv heb staan) niet bereikbaar. Als je dus even gauw je ambilight anders wil instellen voor een film of talkshow moet je bij deze app helemaal naar het hoofdmenu om via daar de instellingen te bereiken.

Wat mij nog het meeste zorgen baart is dat na al deze feedback de meest recente ‘update’ nog steeds van oktober 2021 stamt. Er is dus helemaal NIETS gedaan met de feedback!!!😡 Dat is gewoon één grote middelvinger naar je klanten toe. Wel vragen om verbeterpunten maar er vervolgens niets mee doen!😡

Eind van het jaar loopt gelukkig mijn abonnement af, als er tegen die tijd geen verbetering is dan is de keuze snel gemaakt!👍🏻

Reputatie 2

Hi @henkka, check! Daar heb ik hierboven uitgebreid op gereageerd, dus weet dat wij jouw punten zeker ter harte nemen. Ik had gehoopt dat jij dit ook zo ervaarde! Vrijdag kom ik hier terug op het issue van de TV-gids die blijft draaien in de Smart TV App, omdat wij dit nogmaals gaan aansnijden bij onze tv-meeting. Zoals ik eerder aangaf, vind ik het juist hartstikke goed dat jij hier jouw feedback deelt, zodat ik dat kan doorzetten. 

@Lisa: We zijn inmiddels 2 maanden verder en er is  nog geen enkele update geweest. Het zal duidelijk zijn dat het probleem er natuurlijk nog steeds is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit voor T-Mobile geen enkele prioriteit heeft.

Update? De meest recente versie van de app is van oktober 2021. Het boeit ze geen flikker, zo lang je maar blijft betalen.😂

Reputatie 1

Beste Thijs, 

jij hebt inderdaad al heel lang geduld, Ik zit ondertussen 7 maanden met dit probleem en heb een zaak aangespannen. Deze is ontvankelijk verklaart en zal snel voorkomen. Misschien moet jij dit ook doen, 👍 groet, Bart 

 

Reputatie 2

Meppeler:

Ik vind de Tv app op de appleTV verouderd uitzien… beetje 1.0… inclusief kleine foutjes, onhandige werkwijze, niet als AppleTV interface gebouwd. Kijk naar NLZIET-app… die ziet er als vormgeving gelikter uit als appletv… fijn om er door te surfen ,tv gids / info is uitgebreid…echt 3.0.. zou het beter zijn om de app mooi te upgraden, zodat ik met meer plezier door de app kan “surfen”, meer interactieve app… 

 

 

Reputatie 2

Beste Lisa,

 

is er al wat meer bekent over mogelijke update.

ik heb sinds gisteren plots dat alleen de zender rtl 4 geluid niet synchroom loopt met het beeld. Erg irritant.

kijk nog steeds via Nvidia schield op een Samsung qled 65inch.

ik gebruik de app al een tijd nu maar vanaf dat ik hem gebruik tot nu geen update geweest. Daardoor krijg ik het gevoeld dat de app geen prio heeft bij tmobile.

 

Reputatie 7

Hi @ThijsK95, hartstikke goed dat je dit laat weten! Super rot om te lezen dat er een extra probleem is bij gekomen. Ervaar je dit probleem met het geluid ook als je de soundbar loskoppelt? Heel fijn dat je de functie ‘media tunneling’ hebt gevonden en dat dit het probleem aanpakt. Deze functie levert op sommige toestellen een prestatieverbetering op omtrent het geluid en ik ben blji dat dit voor jou geldt. 

Ik kan me jouw reactie omtrent de feedback voorstellen, maar weet dat wij alles meenemen dat wordt doorgezet. Zo speel ik het naar onze tv-specialisten en bespreken zij wat er op ons zogenoemde improvement sheet terechtkomt. Dit zijn alleen niet altijd punten die op de korte termijn kunnen worden aangepast. Kan je aangeven welk punt jij voor nu het meest belangrijk vindt? Dan kan ik voor je polsen of ze een tijdsindicatie kunnen meegeven van wanneer dit wordt verbeterend. En blijf het vooral aangeven als je nog op nieuwe punten komt, dat waarderen wij enorm. Ook heb ik voor je nagevraagd wanneer wij een update van de Smart TV App kunnen verwachten. 

Ik kan je gelukkig al wel vertellen dat het punt dat jij aanstipte over het altijd terug gaan naar Nederland 1, ook opviel bij één van onze tv-specialisten. Zij kon zich dan ook helemaal in jouw feedback vinden en dit staat hoog op onze improvement sheet. 

Hi @rkatoele, bedankt voor deze feedback! Top dat je zo met ons meedenkt. Zou je kunnen uitlichten hoe jij de werkwijze precies anders zou willen zien en wat kleine foutjes zijn? Dan kan ik dit als concrete feedback doorzetten naar onze tv-specialisten. Thanks!

Hi @Fibre, ik heb de vraag omtrent de update uitstaan bij mijn collega's! Dit is bij mij nog niet bekend namelijk. Gelukkig kan ik je wel laten weten dat vrijdag de eindfix wordt uitgevoerd voor het synchronisatie probleem. Ik hoop dan ook dat je vrijdag in de loop van de dag weer probleemvrij bent. Houd je ons hiervan op de hoogte? Zodra ik een antwoord heb op mijn vraag, dan laat ik dat gelijk weten. 

Reputatie 5
Badge

Hallo @Lisa,

Ik durf het bijna niet zeggen, maar helaas heeft het nieuwe modem met de media converter het probleem  met het hikkende geluid bij de RTL zenders niet opgelost 😬

 

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, dat meen je niet! Ik had zo gehoopt dat dit de oplossing was. Super goed dat je dit laat weten, want dan gaan we dit op een andere manier aanvliegen. Zojuist heb ik dan ook een nieuw onderzoek ingeschoten. Excuses dat je dit nog steeds ervaart. Ik ga het je laten weten als er een nieuwe update binnenrolt, want ik wil echt dat je van dit euvel afkomt! 💪

Reputatie 5
Badge

Dank @Lisa, ik begin er al bijna aan te wennen, even de app afsluiten en opnieuw starten lost het probleem meestal even op.

Weet jij of ik het oude modem naar de milieustraat kan brengen of moet ie nog terug?

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, ik ben blij dat je een tijdelijke workaround hebt gevonden! Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat je hieraan gewend raakt, dus hoop ik dat je weer extra van de App gaat genieten als dit probleem straks is verholpen. Heel goed dat je dit checkt van het modem. Deze mag je inderdaad naar de milieustraat brengen. 

Reputatie 2

HI @Lisa , kleine fouten zijn o.a. tijdlijn van een programma loopt door terug naar vorige programma. opties rechtsboven in Apple TV ik niet te selecteren. je moet dubbelklikken rechtsboven. er zijn dus verschillende werkwijzen in deze app. geen standaard/logisch scrollen/cursor verplaatsen.

verder heb ik aantal snapshots gemaakt (allen gemaakt in NLZiet) : 

infopagina van een programma. overzichtelijk met duidelijke keuzes
overzichtelijke tvgids… scrollen/vegen naar links om overige kanalen te zien.
voortgang van een programma alleen… duidelijk begin en eind. (geen overloop naar andere programma's)
op een programma klikken voor meer info
scrollen door tijdlijn met beeldvoorbeeld 

dit soort opzet zie je meer bij onder andere streaming-programma, Netflix, Disney+ appleTV+, etc.

met vriendelijke groet, René 

Reputatie 1

Hi @Annerieke van den Beld, ontzettend bedankt voor deze aanvullingen! Ik heb een verzoek ingeschoten voor onze technische dienst en houd dit de komende dagen goed in de gaten, zodat ik alle updates met je kan delen. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met de uitkomst, zodat jij weer volop van de App kan gaan genieten! 

Hi @HereIsTom, ik ben heel erg blij dat je mij hiervoor aan de mouw trekt! Ik wil graag open en eerlijk met je zijn en ik zie dat dit volledig langs mij heen is geschoten om hier bij je op terug te komen. Mijn oprechte excuses hiervoor, hier baal ik echt van. Het onderzoek is eerder gesloten door te weinig voorbeelden zie ik. Ik zou je dan ook willen vragen om het volgende aan mij door te geven, zodat ik dit als de wiedeweerga voor je ga chasen en zo snel mogelijk een terugkoppeling voor je ga proberen te vergaren:

  • Kan je specifieke voorbeelden geven van enkele zenders/programma's waar zich dit voordoet? 
  • Ervaar jij dit nog steeds consistent te allen tijde of bijvoorbeeld vooral in de avonduren of overdag? 
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? 
  • Is deze informatie nog steeds accuraat? T-Mobile TV Versie 1.2.738 met Android TV 9 met de laatste Sony firmware versie v6.5076

Nogmaals sorry hiervoor! Zojuist heb ik voor drie maanden de tv-abonnementskosten voor je vergoed als coulance en dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Hoi Lisa,

 

Komt er nog een update?

 

Groet,

Annerieke

Reputatie 7

Hi @rkatoele, allereerst excuses voor de late reactie! Ik zie dat jouw reactie tussen wal en schip is beland. Echt super dat je deze extra informatie nog kon delen. Ik wil je graag laten weten dat ik al jouw punten heb doorgezet naar onze tv-specialisten. Nogmaals bedankt voor deze heldere aanvulling, topper.

Hi @Annerieke van den Beld, ik ben heel blij dat je dit aangeeft! Een tijd geleden heb ik al jouw punten doorgezet naar onze technische dienst en vervolgens zag ik dat mijn collega's van de telefonische klantenservice dit verder zouden oppakken. Nu zie ik echter dat zij twee keer hebben gebeld om enkele punten met jou door te nemen, maar dat er geen gehoor was. Mijn excuses dat ik hier vervolgens geen navolging op heb gegeven, ik ben dit echt compleet vergeten. Duizendmaal sorry hiervoor. 

Ik ga er dan ook voor zorgen dat dit onderzoek zo snel mogelijk succesvol wordt afgerond. Ervaar jij nog steeds precies dezelfde problemen als die jij hier eerder hebt omschreven? Zo weet ik bijvoorbeeld dat het synchronisatie probleem inmiddels helemaal is verdwenen. Als je nog één keer kan aangeven welke punten jij van dit lijstje ervaart, dan ga ik als wiedeweerga voor jou aan de slag. 

  • De tv gids blijft zoals bij velen hangen → hier kan ik over melden dat dit in een volgende update wordt verholpen.
  • De kwaliteit van het beeld wisselt sterk. Voornamelijk tijdens het zappen en opstarten.
  • Na ieder gebruik moet alles herstart worden, waardoor de tv gids ook weer verdwijnt.
  • Sinds de aanschaf werken andere apps op de smart tv ineens ook minder goed.
  • Internet valt regelmatig helemaal weg. Enige werkende oplossing is de modem helemaal opnieuw opstarten.
  • Beeld en geluid zijn niet synchroon tijdens het live kijken via de app. Andere apps en terugkijken wel.

Als je dit aan kan geven, dan ga ik dit direct voor jou chasen. Nogmaals sorry! ❤️

Reputatie 1

Hi @rkatoele, allereerst excuses voor de late reactie! Ik zie dat jouw reactie tussen wal en schip is beland. Echt super dat je deze extra informatie nog kon delen. Ik wil je graag laten weten dat ik al jouw punten heb doorgezet naar onze tv-specialisten. Nogmaals bedankt voor deze heldere aanvulling, topper.

Hi @Annerieke van den Beld, ik ben heel blij dat je dit aangeeft! Een tijd geleden heb ik al jouw punten doorgezet naar onze technische dienst en vervolgens zag ik dat mijn collega's van de telefonische klantenservice dit verder zouden oppakken. Nu zie ik echter dat zij twee keer hebben gebeld om enkele punten met jou door te nemen, maar dat er geen gehoor was. Mijn excuses dat ik hier vervolgens geen navolging op heb gegeven, ik ben dit echt compleet vergeten. Duizendmaal sorry hiervoor. 

Ik ga er dan ook voor zorgen dat dit onderzoek zo snel mogelijk succesvol wordt afgerond. Ervaar jij nog steeds precies dezelfde problemen als die jij hier eerder hebt omschreven? Zo weet ik bijvoorbeeld dat het synchronisatie probleem inmiddels helemaal is verdwenen. Als je nog één keer kan aangeven welke punten jij van dit lijstje ervaart, dan ga ik als wiedeweerga voor jou aan de slag. 

  • De tv gids blijft zoals bij velen hangen → hier kan ik over melden dat dit in een volgende update wordt verholpen.
  • De kwaliteit van het beeld wisselt sterk. Voornamelijk tijdens het zappen en opstarten.
  • Na ieder gebruik moet alles herstart worden, waardoor de tv gids ook weer verdwijnt.
  • Sinds de aanschaf werken andere apps op de smart tv ineens ook minder goed.
  • Internet valt regelmatig helemaal weg. Enige werkende oplossing is de modem helemaal opnieuw opstarten.
  • Beeld en geluid zijn niet synchroon tijdens het live kijken via de app. Andere apps en terugkijken wel.

Als je dit aan kan geven, dan ga ik dit direct voor jou chasen. Nogmaals sorry! ❤️

Hoi Lisa,

 

Hierbij de punten die nog steeds problemen opleveren en een reactie op verholpen klachten:

  • De tv gids blijft zoals bij velen hangen → hier kan ik over melden dat dit in een volgende update wordt verholpen. Tot nu heb ik denk ik nog geen update gehad, dus hoop dit na de volgende update te ervaren.
  • De kwaliteit van het beeld wisselt sterk. Voornamelijk tijdens het zappen en opstarten. Is nog steeds zo.
  • Na ieder gebruik moet alles herstart worden, waardoor de tv gids ook weer verdwijnt. Dagelijks!
  • Sinds de aanschaf werken andere apps op de smart tv ineens ook minder goed. Dit lijkt nu niet meer zo te zijn.
  • Internet valt regelmatig helemaal weg. Enige werkende oplossing is de modem helemaal opnieuw opstarten. Dit geldt nog steeds. Zelfs het opnieuw opstarten van de modem werkt vaak niet. Eigenlijk is tot nu toe de Wifi-verbinding nog geen enkele keer goed geweest.
  • Beeld en geluid zijn niet synchroon tijdens het live kijken via de app. Andere apps en terugkijken wel. Dit probleem lijkt inderdaad opgelost te zijn

Ik hoor graag weer van je ;-)

Groetjes,

Annerieke

Reputatie 7

Hi @Annerieke van den Beld, ik hoop dat je van een heel fijn weekend hebt genoten! Super dat je dit zo snel kon aanvullen! Check - helemaal helder zo. Graag kom ik hieronder op alle punten bij jou terug, zodat we dit zo snel mogelijk verder kunnen aanpakken:

  • Ik weet nog niet wanneer deze update eraan komt, maar het staat op de planning. Zodra ik hier een datum over binnenkrijg, dan deel ik die hier met alle liefde met jullie. 
  • Zou je ook een filmpje kunnen aanleveren waarbij de wisselende kwaliteit van het beeld te zien is? Als je dit via een WeTransfer-link zou kunnen delen, dan zou dat super zijn. Ervaar je daarnaast op bepaalde zenders een mindere kwaliteit dan bij andere zenders? Als je specifieke voorbeelden hebt, dan helpt dat enorm. 
  • Het is uiteraard niet de bedoeling dat je op dagelijkse basis alles moet herstarten. Kan je aangeven wat er aan vooraf gaat alles herstart dient te worden? Zie je een bepaalde foutmelding of is het na een specifieke handeling dat de App niet meer reageert? Ik probeer de situatie zo duidelijk mogelijk te schetsen, zodat de technische dienst weet hoe wij dit kunnen gaan oplossen. 
  • Ik ben ontzettend blij dat de andere Apps inmiddels niet meer ‘lijden’ onder de Smart TV App, super fijn!
  • Ervaar jij via de bekabelde verbinding geen problemen of maak je enkel gebruik van de wifi? Als het echt enkel de wifi betreft, dan wil ik je heel graag verwijzen naar het volgende wiki artikel dat veel wifi-problemen tackelt: https://community.t-mobile.nl/wifi-535/hoe-verbeter-ik-mijn-wifi-276063. Kun je deze stappen bij langs lopen? 
  • Ook helemaal top dat het issue met de synchronsatie bij jou is verholpen, yay. 

Ik ben ontzettend blij dat er op verschillende vlakken al een verbetering heeft plaatsgevonden! Nu zorgen we dat de resterende punten ook nog opgelost gaan worden.

Reputatie 7
Badge +8

Update 27-7-2022: 

 

Voor Android TV is versie 1.3.1567 mogelijk om te testen. Je kunt deze versie testen via: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl. Mochten jullie ergens tegen aan lopen of problemen ervaren? Laat het dan vooral in dit topic weten!

Reputatie 1

Hi @Annerieke van den Beld, ik hoop dat je van een heel fijn weekend hebt genoten! Super dat je dit zo snel kon aanvullen! Check - helemaal helder zo. Graag kom ik hieronder op alle punten bij jou terug, zodat we dit zo snel mogelijk verder kunnen aanpakken:

  • Ik weet nog niet wanneer deze update eraan komt, maar het staat op de planning. Zodra ik hier een datum over binnenkrijg, dan deel ik die hier met alle liefde met jullie. 

Update gelukt. Hierdoor heb ik geen enkele keer meer te hoeven herstarten! Maar... het synchronisatieprobleem is op sommige zenders wrl terug. Niet alle zenders, maar wel opvallend aangezien het probleem.opgelost was.

  • Zou je ook een filmpje kunnen aanleveren waarbij de wisselende kwaliteit van het beeld te zien is? Als je dit via een WeTransfer-link zou kunnen delen, dan zou dat super zijn. Ervaar je daarnaast op bepaalde zenders een mindere kwaliteit dan bij andere zenders? Als je specifieke voorbeelden hebt, dan helpt dat enorm. 

Ook deze lijkt sinds de update opgelost te zijn!

  • Het is uiteraard niet de bedoeling dat je op dagelijkse basis alles moet herstarten. Kan je aangeven wat er aan vooraf gaat alles herstart dient te worden? Zie je een bepaalde foutmelding of is het na een specifieke handeling dat de App niet meer reageert? Ik probeer de situatie zo duidelijk mogelijk te schetsen, zodat de technische dienst weet hoe wij dit kunnen gaan oplossen. 

Zie bovenstaande. Ik heb tot nu toe het idee dat dit probleem voorlopig verholpen is.

  • Ik ben ontzettend blij dat de andere Apps inmiddels niet meer ‘lijden’ onder de Smart TV App, super fijn!

Vind ik ook!

Het gaat ok de WiFi. De stappen zoals beschreven heb ik meerdere malen doorlopen... helaas zonder succes.

  • Ook helemaal top dat het issue met de synchronsatie bij jou is verholpen, yay. 

Ik ben ontzettend blij dat er op verschillende vlakken al een verbetering heeft plaatsgevonden! Nu zorgen we dat de resterende punten ook nog opgelost gaan worden. 

Daar ben ik ook superblij mee!

 

Hoi!

 

Ik reageer weer in jouw bullets🤗

Fijn dat het zo kan!

 

Groetjes!

Reputatie 3

@Lisa ik heb sinds kort de AppleTV Tmobile TV app. Ik ben tevreden over de beeldkwaliteit maar heb wel enkele suggesties:

1) als ik de favorieten heb ingesteld wil ik alleen maar die favorieten zien en dus niet apart weer op een knop hoeven drukken om te kunnen kiezen of ik de favorieten wil zien​​​​​​​.​​​​​​​

2  als ik de beeldkwaliteit zelf wil instellen (dus niet op auto laten staan) wil ik dat niet iedere keer weer hoeven te doen en beter nog de beeldinstellingen in het algemene settingsmenu plaatsen voor alle zenders

3 in de TV gids staan rechtsboven opties maar die kan ik niet bereiken dus ik kan er niets mee

IK hoop dat je hier naar wilt kijken, bedankt alvast

 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Is er eventueel nog een kans dat er een app komt voor LG Oled tv's en dan met name voor modellen welke uitgebracht zijn in de loop van 2021 en later, ik had het opgezocht maar kon er zo gauw niks over vinden.

Reageer