Info

Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

  • 26 August 2021
  • 59 reacties
  • 18986 Bekeken
Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

Toon eerste reactie

59 reacties

Reputatie 2

Ik krijg binnenkort mijn tv box en modem contract gaat eind november pas in, dit vanwege het overstappen van een andere aanbieder waar ik al afgesloten ben door hun fout. Nu kan ik als ik inlog mijn nieuwe abonnement niet zien wel een oud abonnement. Ik heb ook nog geen inlog gegevens voor de tv. Hoe kan ik deze krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @YASMINE8, je dient een nieuw account aan te maken wanneer je een nieuw abonnement aangaat. Dit kun je later dan weer koppelen aan bestaande mobiele abonnementen. Gebruik hiervoor een ander e-mailadres, dat is het handigst! Mocht ik juist een nieuw e-mailadres kunnen plaatsen in je oude account, laat het me weten, dan doe ik dat meteen! Succes!

P.s. je TV-inloggegevens kun je vinden in Mijn Odido zodra je nieuwe account actief is. Ik zal je de inloggegevens vast per privébericht toesturen! 😉

Ook ik loop tegen het inlogprobleem in het buitenland aan. Heeft Odido al een oplossing? Volgens de richtlijnen van de EU uit april 2018 zou het moeten werken, is ook een toezegging van toen T-mobile. Het zou wat rechten niets uit moeten maken of rechtstreeks via de app  op een chromecast of casten.

Werkt Odido aan een oplossing?

 

Ps, wekt ook niet met een vpn naar NL op de chromecast.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rene062, welk inlogprobleem heb je het precies over? Zou je mij iets meer informatie willen geven? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Welke app gebruik je en op welk device? 

Ik gebruik de Google chromecast HD met de odido TV app. Ik krijg een foutmelding op klantnummer of pincode als ik deze in Spanje wil gebruiken. 

KPN en NLZiet werkt wel gewoon.

Reputatie 7
Badge +9

Dat zal inderdaad niet werken @rene062. Voor de Odido SmartTV app dien je op een thuisnetwerk te zitten van Odido. Je kan wel via je telefoon streamen naar de Chromecast op de Odido Online TV app. Die kun je in heel de EU gebruiken. 

Een vreemde beperking, we mogen wel kijken maar met een omweg om het makkelijker te maken. Odido houdt dus geen rekening met de vooruitgang, het gemak van de chromecast module.

Valt mij tegen van Odido, had meer van ze verwacht. Over dus naar internet only en een abonnement op NL Ziet is dus mijn advies. Is ook goedkoper.  7,50 ipv 12,50 per maand.

Dag, in onze tvbox staat een ander klantnummer dan in onze Odido app. Nu kan mijn man geen voetbalwedstrijd aankopen omdat de pincode niet werkt. Hoe kunnen we dit oplossen? Groeten Jackelien 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jacky1978, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat is inderdaad niet fijn, maar geen zorgen. Dit is makkelijk op te lossen. Zou je je klantnummer of TV-klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en kijken welke TV Box je in bezit hebt voor de makkelijke fix. Alvast bedankt. 

Reageer