Hallo,
Op 28-08-2023 komt de monteur van T-Mobile installatiepartner Guidion bij mij langs voor de installatie.
Echter, nu kreeg ik gisteren het volgende mailtje van Klantenservice T-Mobile Thuis:
Wees gerust, we zijn je niet vergeten! Onze netwerkpartner is druk bezig met de voorbereiding voor het aanleggen van Glasvezel in jouw wijk.
Je ontvangt bericht van ons zodra we gaan starten met de werkzaamheden in de straat en de Glasvezel op jouw adres naar binnen gaan brengen. In de tussentijd houden we je uiteraard op de hoogte van de voortgang.
Ik begrijp dit niet, ik heb al een glasvezelkabel liggen en heb die ook in gebruik zie hier.
Was hiervan ook niet op de hoogte gesteld bij de Glasvezelcheck, in tegendeel, ik krijg juist de bevestiging dat het ok is:
Moet die glasvezelkabel soms vervangen worden ?
Zo ja, waarom is mij dat niet duidelijk gemaakt in de Glasvezelcheck en gaan ze nu echt de straat openbreken voor mij alleen ?
Iedereen in mijn straat heeft n.l. Glasvezel.
Mijn vraag is dus: Is het waar dat T-Mobile alleen voor mij een nieuwe Glasvezelkabel moet gaat aanleggen, Glasvezel is toch Glasvezel ?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineel