Frmware update b10 voor EX5601-T1

  • 13 March 2024
  • 29 reacties
  • 316 Bekeken

Ik las op het forum dat er een lijst is om de firmware update b10 voor EX5601-T1 te ontvangen.
Hier zou ik graag in worden toegevoegd in de hoop dat dit het uitvallen van mijn internet verbinding verhelpt wat nu 2x is gebeurd.

Ik heb de helpdesk gebeld maar die wist niets van een lijst en kon het uitvallen van de internetverbinding ook niet verhelpen.

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Jelledido 

Goed dat je hier een topic over begint. Ik regel dit graag voor je! 

Ik heb je meteen op de lijst gezet, ik verwacht dat je deze later vandaag zult ontvangen. 

Bekijk origineel

29 reacties

Even een update.

iPhone van mij en mijn vrouw kan weer niet met Wifi connecten.

Alle instellingen weer terug gezet naar werkende instellingen.

Dus Wifi6, WPA3, Easymesh uitgezet en aparte Sidd en ww voor 2,4 en 5G.

Nu werkt het weer. 

Heel onvoorspelbaar en onbetrouwbaar…

 

 

Reputatie 6
Badge

Kan ik ook de nieuwe Firmware krijgen?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @stefan.1997, dit is zeker mogelijk! Ik heb je gelijk op de lijst gezet, ik verwacht dat je de firmware update morgen zult ontvangen. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Reputatie 4
Badge

ik gebruik het Wifipunt draadloos

Ik heb meer berichten gehoord dat wifi mesh (draadloze wifi punten) met de b10 firmware problematisch is. Daar een vraag over gesteld, en geen antwoord gekregen. Ik ben nog steeds benieuwd of @eric zijn wifipunten bedraad of draadloos gebruikt. Als hij ze bedraad gebruikt, heeft Odido nog een aandachtspuntje voor het volledig draadloos als mesh gebruiken.

Reageer