Beantwoord

Geen internet omdat ISRA punt aangesloten moet worden

  • 1 November 2023
  • 30 reacties
  • 327 Bekeken

Mijn moeder is vorige week woensdag verhuist, en die heeft geen DSL aansluit punt in huis, en die zit dus nu al een week zonder internet+tv..

Al paar dagen odido gebeld, maar ze zaten alleen maar te klooien, we hadden alleen ern verhuising doorgegeven, en niet aangegeven dat ze gladvezel wou.

Kwamen we daar, geen internet omdat daar nog gedn glasvezel is..erna kwamen we er ook nog achter dat er ook geen dsl aansluiting is.. alleen een ptt punt die dan aangesloten moet worden, maar die al ergens aangesloten aan zit.

 

En ze willen maar niet helpen, en haar tot 11 november laten wachten tot ze het kunnrn oplossen.

Wil wel graag dat het veel eerder kan want dit slaat natuurlijk nergens op.

Anders is ze gewoon genoodzaakt om over te stappen!

Wil wel graag een oplossing..

 

icon

Beste antwoord door eric 1 November 2023, 14:50

Bekijk origineel

30 reacties

@JokeeH

11 november is dat de datum dat de verbinding actief is? Pas na die datum kan er een monteur komen.

Denk het wel, het is voor mijn moeder.

 

Maar hoezo moet dat eigenlijk zo lang duren, dat snap ik dan weer niet

Reputatie 7
Badge +15

@JokeeH 

Hebben jullie de verhuizing misschien net vóór het verhuizen doorgegeven? Het gereed maken van de verbinding kan gemiddeld 2 weken duren, op 11 november zal de verbinding dus pas werken.

We hebben het al 27september doorgegeven, maar hun gingen zomaat glasvezel opsturen, terwijl ze dat niet eens wou. Dus die moet teruggestuurd worden en toen gingen we tientallen keren bellen om iets anders aan te vragen en dat is uiteindelijk wel gelukt maar dat heeft paar dagen geduurt. Vind 't absurd allemaal

Reputatie 7
Badge +14

Als er glasvezel geleverd kan worden op een adres, dan zal er geen DSL meer geleverd worden. Die keuze voor een 100 down/30 up snelheid wordt dan ook niet meer aangeboden bij de postcode check. Het ISRA wordt dus niet meer aangesloten.

Als er glasvezel geleverd kan worden op een adres, dan zal er geen DSL meer geleverd worden. Die keuze voor een 100 down/30 up snelheid wordt dan ook niet meer aangeboden bij de postcode check. Het ISRA wordt dus niet meer aangesloten.

Er word nog geen glasvezel aangeslotem daar, dat is er nog niet vandaar dat we gwn dsl hebben aangevraagt

Reageer