Sinds eind maart dit jaar ben ik overgestapt naar T-mobile(odido) voor het thuisinternet.
In juli heb ik 3 weken zonder internet gezeten door een storing en sinds 23-09-2023 zit ik weer met een storing. Een aantal dagen voordat de storing begon haperde het internet al regelmatig. Ik heb toen op 23-09-2023 het modem opnieuw opgestart en daarna kwam er geen verbinding meer tot stand.
Het pon lampje knippert groen, lan lampje brand groen en de rest is uit.
Afgelopen vrijdag is er een monteur van Gideon langs geweest die alles heeft getest in de meterkast en verdeelstation. Volgens hem was alles in orde en zou het probleem iets administratief moeten zijn.
Omdat ik niks meer hoorde van Odido heb ik gisteren (03-10-2023) opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. De mevrouw van de klantenservice wilde alles weer opnieuw testen zoals het modem, converter, bekabeling etc.. Meerdere malen uitgelegd dat er afgelopen vrijdag een monteur was langs geweest die dit al had getest maar dit mocht niet baten.
De mevrouw van de klantenservice kon niks voor mij betekenen en zag dat het ticket door was gezet naar een andere afdeling.
Odido kunnen jullie mij a.u.b. vertellen wat de te nemen stappen/storing/oplossing etc.. zijn?
Graag zou ik ook willen weten wat de mogelijkheden zijn om mijn contract te ontbinden.