-
-
is een Top Poster
-
6 reacties
Goedemiddag allen,
Vanochtend heb ik een case geopend via de eerstelijns helpdesk: 70085912.
Toch ben ik benieuwd of iemand in de tussentijd een goede tip/suggestie heeft.
Vorige maand heb jk de snelheid aangepast van 1000 Mbit naar 400 Mbit. Dit ging goed, alleen besloot ik de volgende dag toch 1000 Mbit te willen hebben. Deze wijziging staat nog open volgens het portaal.
Nu is mijn linespeed 400 Mbit, dat bevestigde ook de eerstelijns helpdesk. Echter het Odido ‘contractensysteem’ factureert voor 1000 Mbit. Hopelijk maak ik het niet te verwarrend. :)
Ik zag in een ander topic dat @Tommie van Odido meer kan qua lijn instellingen dan collegae. Kun jij mij helpen? Ik heb achter het ONT een UDM-pro. ONT een hard reboot (paar minuten spanningsloos) gegeven, zonder effect. Mis ik iets?
Thanks!!
Welkom op onze Community! @captainspock
Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat er al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst!
Uiteraard wil ik de order graag voor je doorzetten, maar net als bij mijn collega lukt dit niet zelf, door een error in het systeem. Geen zorgen, ik weet zeker dat mijn collega’s van de technische dienst dit voor je kunnen regelen, alvast super bedankt voor je geduld!
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
Bekijk origineel