Beantwoord

nba 2k23 error 58d85bb8

  • 11 September 2023
  • 31 reacties
  • 266 Bekeken

Ik kan geen nba potjes spelen zonder dat ik eruit wordt gekickt. Ik kreeg steeds een error nu begrijp ik dat er een oplossing is. Je eigen router halen en installeren ik heb dan de vraag “router zou voor mij het beste werken?” Ik heb op dit moment de router zyxel t50 glasvezel op aangesloten. Glasvezel is van kpn en me internet van t-mobile ik zat er over na te denken om over te stappen maar eerst wil ik graag het anders oplossen. Weten jullie misschien een geschikte router voor mij?

ik hoop snel een reactie te ontvangen!

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 September 2023, 11:09

Bekijk origineel

31 reacties

Ik heb het allemaal gedaan tot nu toe 0x uit de game gekick heb nog wel een vraag kan ik de zyxel wifi versterkers nog wel gebruiken of niet meer ? En zou je dan suggesties kunnen geven voor wifi versterkers voor de archer ax10? Aub

Reputatie 7
Badge +15

@Reinaldo222 

Als je de Zyxel versterkers gebruikt werken ze misschien wel maar dan zenden ze een eigen netwerk uit.

Hallo

Een snelle vraag over een nba2k zou ik ook de fritzbox 7530 als router kunnen gebruiken?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ikebenezer 

Jazeker kan dat.

Aansluiten op externe modem, VLAN 300, instellingen automatisch verkrijgen en ISP andere.

Dit zijn de instellingen voor glasvezel.

Ik heb op dit moment ook versterkers van zyxel zullen die het gewoon blijven doen?

Reputatie 7
Badge +15

@ikebenezer

Je kan ze eens aansluiten, volgens mij zenden ze dan een eigen netwerk uit dus ze werken dan niet in een mesh netwerk met de Fritzbox.

Reageer