Beantwoord

Omruilen Zyxel WAP6807 voor Zyxel WX5600 bij gebruik T-56 router

  • 25 October 2023
  • 38 reacties
  • 689 Bekeken

Wat is de snelste manier om een wifipunt om te ruilen? 

Sinds begin september de Zyxel T-56 router in gebruik. Om het wifi te versterken eind september een wifipunt aangevraagd. Binnen twee dagen de Zyxel WAP6807 ontvangen. Complimenten voor de snelle levering, echter...

Omdat er toch wat problemen zijn met het koppelen van andere apparaten op het wifipunt nog eens gaan rondkijken hier in de community. Ik lees dat je bij gebruik van een Zyxel T-56 router het Zyxel WX5600 wifipunt zou moeten ontvangen en dus niet de Zyxel WAP6807.

Kan een van de moderators zorgen dat het juiste wifipunt mijn kant op komt? Dan zal ik vervolgens zorgen voor het retourzenden van het Zyxel WAP6807 wifipunt.

Mijn TV klantnummer staat in het profiel. Mocht er meer informatie nodig zijn dan hoor ik dat uiteraard graag.

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 26 October 2023, 08:10

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@h.vanbuul Omdat jouw netwerkmigratie nog openstaat tot de officiële ingangsdatum van 30 januari aanstaande, kan ik niets verwijderen of toevoegen aan dit nieuwere abonnement. Zodra de migratie opgeleverd is, kan ik de WX5600 toevoegen. Help me tegen die tijd voor de zekerheid herinneren in dit topic, alsjeblieft.

Reputatie 1

Prima 

Reputatie 1

Erg aardig 

 

Reputatie 1

Jammer dat het er maar een is 😢

Reputatie 1

Hoi Jason,

 

nieuw modem hangt en werkt, stuur jij de wc5600

gr hans

Reputatie 7
Badge +9

Hi @h.vanbuul, je kunt het wifipunt gemakkelijk zelf aanvragen in Mijn Odido! 

Reputatie 1

Hoi, ik reageer naar jason omdat hij dat voor mij zou regelen, zoals hierboven te lezen 

gr hans

Reputatie 7
Badge +9

Het is een kleine en snelle handeling @h.vanbuul. Maar geen zorgen, ik heb het wifipunt voor je besteld. Ook dit is terug te zien in Mijn Odido! Alvast veel plezier met het wifipunt. 

Reputatie 1

👍

Beste,

Ik heb mij internet thuis verlengt met 1 jaar, en ik heb meteen opgehoogd met 2GB internet en kreeg dus een nieuwe modem T56, alleen de wifipunt werkt niet met elkaar.. ik heb nog de wifipunt WAP6807, kan ik een nieuwe of een andere wifipunt ontvangen wat wel werkt met de modem T56?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MrIsmail ik wil je uiteraard graag verder helpen om het wifipunt voor je om te wisselen! Ik zie alleen dat jouw huidige bestelling nog in behandeling is, waardoor ik op dit moment geen omwisseling voor je in orde kan maken. Wil je het me laten weten zodra jouw nieuwe abonnement van start is gegaan? Je kan de status hiervan bijhouden in jouw Mijn Odido account. Als je me hierna weer een herinnering stuurt, dan zorg ik ervoor dat de juiste versterkers jouw kant op komen! 

Hi @MrIsmail ik wil je uiteraard graag verder helpen om het wifipunt voor je om te wisselen! Ik zie alleen dat jouw huidige bestelling nog in behandeling is, waardoor ik op dit moment geen omwisseling voor je in orde kan maken. Wil je het me laten weten zodra jouw nieuwe abonnement van start is gegaan? Je kan de status hiervan bijhouden in jouw Mijn Odido account. Als je me hierna weer een herinnering stuurt, dan zorg ik ervoor dat de juiste versterkers jouw kant op komen! 

Beste Nora,

zojuist is de monteur van Gudion langs geweest en geïnstalleerd, en  ik zie op de website van odido zodra ik inlog geen actieve bestelling meer, het is in orde, dus kan ik het wifipunt z.s.m. krijgen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MrIsmail, fijn om te horen dat de installatie goed is gelukt! Ik heb meteen de ruil voor je aangevraagd en je ontvangt snel van mij een automatische e-mail ter bevestiging. Je kan snel van het nieuwe Wifi-punt genieten, hier ga ik voor zorgen! 😄

Reageer