Beantwoord

Terugsturen apparatuur niet mogelijk

  • 24 February 2023
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo community, 

Onlangs ben ik overgestapt op een andere aanbieder. Voor T-Mobile heb ik alle apparatuur in een doos naar een DHL servicepunt gebracht volgens de instructies. Echter werkte de QR-code niet bij het inleverpunt, ook de track and trace code (het alternatief) werkte niet. 

Vervolgens heb ik de klantenservice van T-Mobile gebeld. Daar kreeg ik te horen dat hier vaker problemen mee zijn, omdat T-Mobile onlangs is overgestapt van PostNL naar DHL. Het advies was vervolgens dat ik een briefje in de doos doe met een code en mijn gegevens + dezelfde code op de doos zet. Met deze doos naar PostNL en die zouden mij verder kunnen helpen als ik een track&trace code zou geven. De betreffende code kreeg ik van de klantenservice. Enige nadeel zou zijn dat hier wat kosten bij komen voor de klant.

Hier had ik mijn twijfels over, of de code wel zou werken bij PostNL. De klantenservice verzekerde mij ervan dat de code werkt. Verder had de klantenservice geen concreet adres waar de apparatuur naar verstuurd moet worden. Ook kon de klantenservice niet achter dit adres komen, ook niet met de track&trace code. Nou, goed, een beetje gek, maar ik vertrouwde maar dat het nu wel zou werken.

 

Wat blijkt, sta ik weer voor niks bij PostNL. Code werkt niet. 

 

Ondertussen heb ik ook een mail ontvangen dat ik een boete krijg voor het niet inleveren van de apparatuur. Mooi is dat.

 

Ik vind dat ik er ondertussen wel meer dan genoeg tijd aan heb besteed en dat het probleem in dit geval bij T-Mobile ligt. Wat mij betreft mogen jullie de appatuur hier komen ophalen. Ik zie het niet zitten om nog eens met codes of adresgegevens naar een pakketpunt te gaan. 

 

Laat maar weten hoe dit opgelost kan worden!

icon

Beste antwoord door Tommie 24 February 2023, 16:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hi @TKMeijer, welkom op onze Community! Ik vind het jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Hier lees je alles over hoe je het apparatuur terug kan sturen:  

 

 

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Hi Team...I received the return label email with the code 3SCFUS******* but its not working and postNL said the code is not correct. Also the link to download the return label ends up on error.

Could you provide the correct retour code or label.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Shriharsha, I am here to help! Can you please use a different way of returning the hardware? You can put the following on the box:

  • your customer number or name
  • the return code
  • this address

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117ZZ Schiphol

As you are using '’Antwoordnummer'’, the shipment will be free of charge. Please hold the receipt they will give you close, or make a picture of it. This is your proof of sending the hardware back to us. Thanks in advance!

Hi @Shriharsha, I am here to help! Can you please use a different way of returning the hardware? You can put the following on the box:

  • your customer number or name
  • the return code
  • this address

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117ZZ Schiphol

As you are using '’Antwoordnummer'’, the shipment will be free of charge. Please hold the receipt they will give you close, or make a picture of it. This is your proof of sending the hardware back to us. Thanks in advance!

Thank you Cheyenne...will follow the step as mentioned.

Het heeft een staartje gekregen, modem is uiteindelijk opgestuurd. 15 maart bevestigingsmail gehad. Gisteren heeft tmobile geld van mijn rekening afgeschreven voor het niet versturen van de modem. Het bedrag heb ik ingetrokken en heb vandaag een betalingsherinnering gekregen. Wil je dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @TKMeijer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb een aantal aanpassingen gedaan in mijn systeem waardoor alles recht zal trekken. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken! Ik wens je nog een prettige dag.

Reageer