Hallo community,
Onlangs ben ik overgestapt op een andere aanbieder. Voor T-Mobile heb ik alle apparatuur in een doos naar een DHL servicepunt gebracht volgens de instructies. Echter werkte de QR-code niet bij het inleverpunt, ook de track and trace code (het alternatief) werkte niet.
Vervolgens heb ik de klantenservice van T-Mobile gebeld. Daar kreeg ik te horen dat hier vaker problemen mee zijn, omdat T-Mobile onlangs is overgestapt van PostNL naar DHL. Het advies was vervolgens dat ik een briefje in de doos doe met een code en mijn gegevens + dezelfde code op de doos zet. Met deze doos naar PostNL en die zouden mij verder kunnen helpen als ik een track&trace code zou geven. De betreffende code kreeg ik van de klantenservice. Enige nadeel zou zijn dat hier wat kosten bij komen voor de klant.
Hier had ik mijn twijfels over, of de code wel zou werken bij PostNL. De klantenservice verzekerde mij ervan dat de code werkt. Verder had de klantenservice geen concreet adres waar de apparatuur naar verstuurd moet worden. Ook kon de klantenservice niet achter dit adres komen, ook niet met de track&trace code. Nou, goed, een beetje gek, maar ik vertrouwde maar dat het nu wel zou werken.
Wat blijkt, sta ik weer voor niks bij PostNL. Code werkt niet.
Ondertussen heb ik ook een mail ontvangen dat ik een boete krijg voor het niet inleveren van de apparatuur. Mooi is dat.
Ik vind dat ik er ondertussen wel meer dan genoeg tijd aan heb besteed en dat het probleem in dit geval bij T-Mobile ligt. Wat mij betreft mogen jullie de appatuur hier komen ophalen. Ik zie het niet zitten om nog eens met codes of adresgegevens naar een pakketpunt te gaan.
Laat maar weten hoe dit opgelost kan worden!
Beste antwoord door Tommie
Bekijk origineel