Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 modem omruilen voor een nieuwer model met WPA3

  • 25 October 2023
  • 87 reacties
  • 1209 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

 

icon

Beste antwoord door Subz3ro 25 October 2023, 15:22

Bekijk origineel

87 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@ibrahimpo13 Ik heb gelijk jouw modem omgewisseld, het nieuwe modem komt snel jouw kant op! Het nieuwe wifipunt heb ik nog niet kunnen bestellen, omdat het systeem denkt dat deze niet compatible is met het huidige modem. Dit komt de order van de wissel van het modem eerst moet doorlopen, zodat het juiste wifipunt wordt geaccepteerd bij de bestelling. Zodra het oude modem is teruggestuurd en verwerkt in ons systeem kan ik dit gelijk voor je regelen!

Moet ik dan weer bellen en hierom vragen of regel jullie dit zelf zodra retour verwerkt is?

Beste,

Sinds kort heb ik glasvezelaansluiting welke sneller zou moeten zijn als mijn oude verbinding. Ik heb al jarenlang een T 50 modem van Zyxel en bemerk dat ik nog niet eens de helft van de snelheid haal. Dit na diverse metingen over de afgelopen periode heen. Wifi bereik is niet best, streamen gaat soms haperend en alle tips van reset opstarten heb ik al uitgevoerd. Zou u mijn modem om willen ruilen voor een nieuwer model modem met betere ontvangst/snelheid en stabieler internet?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ibrahimpo13, je kunt als het modem verwerkt is in het systeem, zelf een wifipunt bestellen in Mijn Odido!

 

Hey @Lightet, welkom op onze Community!

Dat is zeker mogelijk en heb ik direct maar voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Zodra het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido. 

 

 

Beste,

Ook ik ben inmiddels al een aantal jaren klant en maak nog gebruik van het T50 modem. Met mijn apparatuur wil ik graag gebruik maken van WiFi6. Nadat ik mijn ouders heb aangebracht als klant bij jullie kregen zij het nieuwere T56 modem en kwam ik tot de ontdekking dat dat modem WiFi6 ondersteund.

Graag zou ik mijn T50 dan ook willen omruilen voor het T56 model.

Reputatie 7
Badge +16

Geen enkel probleem @B.Lodewijk! Omdat Wifi6 een nieuwe toevoeging is die je anders niet hebt, ruilen we de modems graag om. Verder werkt de T-50 op zich nog prima!

Reputatie 7
Badge +16

@B.Lodewijk Ik zie dat het wifipunt dat jij in gebruik hebt, niet matcht met de T-56 en zal ook die vervangen voor zijn nieuwere zusje de WX5600! 😉

@Jason van Odido Super! Heel fijn dat je dit in gang hebt gezet en ook meteen het wifipunt hebt vervangen. Ik zie in mijn account dat het een en ander in behandeling is dus ik zie de vervangende apparatuur vanzelf verschijnen. Dank voor de gedane moeite!

Reputatie 7
Badge +4

Namens Jason: heel graag gedaan @B.Lodewijk! 😄 Wij zorgen ervoor dat het Wifi-punt snel jouw kant op komt. Voor nu wens ik je nog een heel mooi weekend toe!

Hallo, wij hebben inmiddels ook al een aantal jaar de T-50 en zouden graag voor betere snelheid en wpa3 een nieuwer model willen met oa wifi6. Is het voor ons ook mogelijk er een nieuwere/betere te krijgen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @toetoet, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. De Zyxel T-56 beschikt inderdaad over WPA-3 en Wifi 6. Ik heb de T-56 meteen naar je opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Goedemiddag meneer/mevrouw,

 

Ik zou graag mijn huidige modem VMG8825-T50 omruilen voor het nieuwste modem (de T56 meen ik). Zou u dit voor mij in orde willen maken?

Reputatie 5

Hallo@Tommie van Odido

Ook ik zou graag mijn modem willen omruilen ivm wpa3 en wifi6 en het betere bereik.
Kun jij dit voor mij ook in gang zetten?

Alvast bedankt.

Hallo@Tommie van Odido

Ook ik zou graag mijn modem willen omruilen i.v.m. wpa3 en wifi6 en het betere bereik.
Kun jij dit voor mij ook in gang zetten?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @RiekieMartin ik heb naast de nieuwe Mediabox vanuit het andere topic ook gelijk een nieuw modem besteld. Zo krijg je alles in één pakket binnen. 

@Demi van Odido Superfijn geregeld, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +8

@Sdito @HJHome Ook voor jullie heb ik een nieuw modem besteld. Deze komt zo snel mogelijk ook jullie kant op! Voor @Sdito is dit wel de Zyxel T-54, omdat je op DSL zit, deze is vrijwel hetzelfde als de T-56 alleen heeft de T-56 geen DSL poort. Wel kun je van dezelfde voordelen genieten als de T-56!😊 @HJHome Voor jou heb ik wel de T-56 besteld.

 

@Sdito @HJHome Ook voor jullie heb ik een nieuw modem besteld. Deze komt zo snel mogelijk ook jullie kant op! Voor @Sdito is dit wel de Zyxel T-54, omdat je op DSL zit, deze is vrijwel hetzelfde als de T-56 alleen heeft de T-56 geen DSL poort. Wel kun je van dezelfde voordelen genieten als de T-56!😊 @HJHome Voor jou heb ik wel de T-56 besteld.

 

Top dankjewel!

Reputatie 5

@Demi van Odido 
Dankjewel!
Als het kan, dan mag je mijn nieuwe modem in het pakketje voor RiekieMartin meesturen.
Wij zijn buren en scheelt weer verzendkosten  ;-)

 

Reputatie 7
Badge +8

@HJHome Haha, dit viel mij inderdaad op tijdens het bestellen! Dit is echter niet mogelijk omdat het pakketjes zijn voor twee verschillende abonnementen. Maar ik weet zeker dat jullie ze wel tegelijk binnen zullen krijgen. 😊

Reputatie 5

Snap ik, gaat helemaal goedkomen zo ;-)

Dankjewel!

Goedemiddag @Demi van Odido,

Momenteel bezitten wij het volgende model modem: VMG8825-T50.

Komen wij in aanmerking om te upgraden naar een nieuwe versie modem?

Daarnaast hebben wij het volgende model wifi versterker: WAP6807-RP-3429

Is er in de tussentijd ook een “nieuwer” model uitgekomen?


Alvast bedankt en ik hoor het graag.

Met vriendelijke groeten,

 

Martijn Helweg

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martijnhelweg, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat kan ik zeker voor je regelen, sterker nog, ik heb het meteen voor je in gang gezet. De WAP6807 gaat alleen niet werken met de T-56, dus ik heb het wifipunt opgezegd. Zodra alles in het systeem verwerkt is (nieuw modem geleverd, oude apparatuur retour gemeld in het systeem) kun je een nieuw wifipunt aanvragen. Je zult dan de WX5600 ontvangen. 

Reputatie 2

Hoi Odido,
Ik zou ook graag van deze gelegenheid gebruik maken om mijn oude Huawei HG659 om te ruilen naar een nieuwer model, met eventueel de mogelijkheid voor het gebruiken van de USB-poort van het modem voor storage aan te hangen. Kunnen jullie dit voor mij in gang zetten?

Met vriendelijke groet,

Donny

@Tommie van Odido,

wat fijn dat het in gang is gezet! Ik zal de stappen voltooien zodra het nieuwe modem is ontvangen. Alvast bedankt!

Reageer