Beantwoord

Afstandsbediening kapot



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 2

@CyBorg Ik zie dat onze reacties (die van Demi en mij) elkaar gekruist hebben: beter te veel gereageerd dan te weinig zullen we maar zeggen! 😄

Voor de omruiling hoef jij verder niets te doen; ik maak het meteen in orde. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen om ons een seintje te geven via dit topic, dan vragen wij de versnelde migratie voor je aan.

@Jason Hardstikke fijn, dank je wel. Ik zal een seintje geven. Moet ik jou een bericht sturen als het aangesloten is?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @CyBorg, heel graag gedaan! Zou je een reactie willen achterlaten in dit topic? Dan krijgen wij automatisch een seintje dat je een bericht hebt achtergelaten en kunnen we het meteen in orde maken voor je.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CyBorg, super dat de TV Box draait! Ik heb meteen een formulier voor je ingevuld voor de overzetting naar het nieuwe platform. Hierover ontvang je volgende week meer bericht en je zal vlak daarna overgezet worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 

Reputatie 7

Hi @janharmsen1, hier help ik je graag bij! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen komt dit pakketje bij je binnen. Het past in de brievenbus, dus je hoeft de bel niet in de gaten te houden. Alvast een heel fijn weekend! 🎈

Reputatie 7

Hi @CyBorg, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik had gehoopt dat jij zonder problemen van jouw nieuwe afstandsbediening kon genieten, dus hier ga ik je bij helpen. Kan je aangeven wat er precies niet (goed) werkt? Dan kan ik checken wat er loos is. Ik hoor het graag, zodat ik je zo snel mogelijk van een nieuwe en goedwerkende afstandsbediening kan voorzien! 😊

Reputatie 2

Hi @CyBorg, merci voor de terugkoppeling! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dit gaan we oplossen. Ik vrees dat je pech hebt gehad en net een afstandsbediening hebt gekregen die defect is. Zojuist heb ik dan ook gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jou op de mat en kan je testen of deze wel goed werkt. Geef je tegen die tijd even een seintje? Dan weet ik dat jij weer zonder problemen in de rondte kan zappen! 🎊

Hi Lisa, afstandsbediening ontvangen vandaag, maar moet ik nog iets doen om hem te koppelen? De batterij erin gedaan, TV box herstart maar hij doet niets.. Ben toch bang dat ik de andere versie moet hebben..

Afstandsbediening is in een glas icetea gevallen… na 24 uur drogen in rijst werkt die nog niet :-). Zou heel graag een nieuwe bestellen 

Reputatie 2

@CyBorg Het versneld overzetten naar het nieuwere platform T-Mobile TV neemt ongeveer twee weken in beslag vanaf het moment dat de migratie aangevraagd wordt. Ik kan vragen of ze het voor je willen versnellen, maar eerder dan morgen zal niet lukken - vrees ik, sorry. Wil je dat ik het voor morgen aanvraag? Houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het overzetten op de dag zelf maximaal vier uurtjes geen tv kunt kijken omdat de TV Box bezig is de update te verwerken, initialiseren en afronden.

Hallo, ja, een versnelling zou fijn zijn. En 4 uurtjes geen TV als je al een maand geen TV hebt maakt weinig uit toch?

Reputatie 7

Hi @TRDobby, haha woops! Super slim dat je het gelijk in de rijst hebt gestopt, al mocht dat jammer genoeg niet baten. Gelukkig ben ik je redder in nood en heb ik dan ook direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt deze op je mat en kan je weer ongestoord in de rondte zappen. Enjoy! 🎈

Reputatie 2

Hallo @CyBorg 

Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Handig, nu kan ik de tv aan en uit zetten, maar nog steeds reageert de Entone box niet en kan ik geen zenders veranderen

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg Snap ik heel goed, ik heb daarom een versneld proces aangevraagd bij ons TV-team. Je ontvangt later een sms en e-mail met nadere toelichting. 

Veel succes en laat het me weten wanneer de update afgerond is!

Reputatie 2

Hi @CyBorg, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik had gehoopt dat jij zonder problemen van jouw nieuwe afstandsbediening kon genieten, dus hier ga ik je bij helpen. Kan je aangeven wat er precies niet (goed) werkt? Dan kan ik checken wat er loos is. Ik hoor het graag, zodat ik je zo snel mogelijk van een nieuwe en goedwerkende afstandsbediening kan voorzien! 😊

Hallo Lisa, De afstandsbediening werkt gewoon helemaal niet, soms na een dag of 2 doet ie het weer een paar dagen, of hij begint te werken maar je moet de toetsen heel hard indrukken voordat het reageert. resetten en nieuwe batterijen hielp niet. Ik heb een afstandsbediening met de magenta knop, en het model van de decoder is Entone model 515b

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg De migratie wordt direct uitgevoerd. Graag nadien, zodra alles gedownload, geïnitieerd en geüpdatet is, de TV Box van een stroomloze reset voorzien (een soft reset oftewel herstart).

Hallo. Helaas vanmorgen een glas hete thee over de afstandsbediening gegooid. Niets werkt meer behalve de batterijen.  Ik wil heel graag zsm een nieuwe afstandsbediening bestellen. Hoe doe ik dit?

Reputatie 7

Hi @Gittha1955, je hebt zojuist al mijn reactie gelezen in het andere topic! 😁 Dus ook hier meld ik voor de volledigheid, dat ik je verder heb geholpen in het onderstaande topic:

 

Reputatie 7

Hi @CyBorg, merci voor de terugkoppeling! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dit gaan we oplossen. Ik vrees dat je pech hebt gehad en net een afstandsbediening hebt gekregen die defect is. Zojuist heb ik dan ook gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jou op de mat en kan je testen of deze wel goed werkt. Geef je tegen die tijd even een seintje? Dan weet ik dat jij weer zonder problemen in de rondte kan zappen! 🎊

Hoi,

Ging volgens mij niet lekker de eerste keer. Ik wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Kan dit?

Gr. Michiel 

Reputatie 2

@CyBorg De migratie wordt direct uitgevoerd. Graag nadien, zodra alles gedownload, geïnitieerd en geüpdatet is, de TV Box van een stroomloze reset voorzien (een soft reset oftewel herstart).

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Modem zelf even van het stroom halen, daarna weer aan het stroom hangen. Wanneer het modem weer online is, even opnieuw de digitale ontvanger van het stroom halen en weer van stroom voorzien. 

Mogelijk is VLAN 640 nog niet uit het modem en zolang deze er nog is, zal de ontvanger niet automatisch over gaan op het nieuwe TV Platform.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, ik heb voor het gemak een moderator edit geplaatst in de OP zodat iedere user kan zien dat je de aanvraag voor een nieuwe afstandsbediening het daarvoor bestemde topic kunt plaatsen! 😊

Reputatie 2

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Modem zelf even van het stroom halen, daarna weer aan het stroom hangen. Wanneer het modem weer online is, even opnieuw de digitale ontvanger van het stroom halen en weer van stroom voorzien. 

Mogelijk is VLAN 640 nog niet uit het modem en zolang deze er nog is, zal de ontvanger niet automatisch over gaan op het nieuwe TV Platform.

alles van het stroom gehaald, nog niets, maar hoe haal je VLAN 640 uit het modem?

alles van het stroom gehaald, nog niets, maar hoe haal je VLAN 640 uit het modem?

De VLAN kan je zelf niet verwijderen tenzij het je eigen modem is die je gebruikt, maar bij het T-Mobile modem is dat gewoon een geautomatiseerd proces, soms kan je dit afdwingen door het modem stroomloos te maken of een reset te geven. Het zelfde als met de digitale ontvanger.

 

Reputatie 7
Badge +8

@CyBorg Als ik je goed begrijp, kan je weer de zenders niet aanpassen met de nieuwe Entone afstandsbediening? Ik vermoed dat het dan eventueel ook aan de TV Box zelf kan liggen. Zo te zien heb je deze TV Box ook al een aantal jaartjes. Intussen hebben we dan ook nieuwe TV Boxen. Als je wil kan ik de huidige TV Box voor je omwisselen voor een nieuwe Entone Aria TV Box. Deze is zonder opnamefunctie, maar ik kan je dan ook om laten zetten naar het nieuwe TV-platform zodat je gebruik kan maken van Cloud Opnemen. De kosten voor de TV Box met harddiskrecorder van € 5 vervallen dan. Cloud Opnemen kan je vervolgens aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5. Je bent met de vernieuwing dan ook niet duurder uit. Laat je weten of ik dit eventueel voor je kan regelen?😁

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CyBorg, ik heb op jouw vraag gereageerd in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community. Indien je de migratie graag in orde gemaakt wilt hebben + omruil van de harddiskrecorder, laat het me dan in dat topic weten, alsjeblieft! 😄

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @CyBorg, gek want aan deze kant staat alles goed! Het nieuwe platform is actief. Een reset van het modem zou je zeker kunnen testen, hou er wel rekening mee dat eventueel persoonlijke aanpassingen zoals een persoonlijk aangemaakt wifiwachtwoord verloren zal gaan. Laat je mij weten wat eruit komt? Prik anders ook even de UTP kabel uit/in de TV Box, of test het op een andere LAN poort van het modem. Succes!