Beantwoord

Afstandsbediening kapot



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 2

@CyBorg Als ik je goed begrijp, kan je weer de zenders niet aanpassen met de nieuwe Entone afstandsbediening? Ik vermoed dat het dan eventueel ook aan de TV Box zelf kan liggen. Zo te zien heb je deze TV Box ook al een aantal jaartjes. Intussen hebben we dan ook nieuwe TV Boxen. Als je wil kan ik de huidige TV Box voor je omwisselen voor een nieuwe Entone Aria TV Box. Deze is zonder opnamefunctie, maar ik kan je dan ook om laten zetten naar het nieuwe TV-platform zodat je gebruik kan maken van Cloud Opnemen. De kosten voor de TV Box met harddiskrecorder van € 5 vervallen dan. Cloud Opnemen kan je vervolgens aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5. Je bent met de vernieuwing dan ook niet duurder uit. Laat je weten of ik dit eventueel voor je kan regelen?😁

Hallo Demi, Dit lijkt mij ook het beste om de TV box te vernieuwen. Wat moet ik verder doen?

Hallo,

ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen, wat moet ik hiervoor doen?

 

alvast bedankt!

 

groetjes! 

Hi, onze afstandsbediening doet het niet meer, de knopjes reageren ook niet meer goed. Wij willen heel graag een nieuwe. Het is die met de witte knop! 

 

Mvg,

Fam. Florentinus

Reputatie 7
Badge +5

Geweldig! Geniet ervan! 🎉

Hallo,

Onze jonge hond heeft zijn bot verwisseld met de afstandsbediening vandaag. Helaas kwamen we er te laat achter, en nu kunnen we de afstandsbediening niet meer gebruiken. Hij doet echt niks meer. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Mvg Miranda

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GertGerrits, ik heb jouw vraag verplaatst naar dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community en zal het vanuit daar oppakken voor je! 😉 

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7

Hi @gloriarenierkens, je bent hier helemaal aan het juiste adres! Zojuist heb ik dan ook een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis en dan kun je weer ongestoord in de rondte zappen. Enjoy! 😊

Reputatie 2

Goedemorgen @CyBorg, heel graag gedaan! Zou je een reactie willen achterlaten in dit topic? Dan krijgen wij automatisch een seintje dat je een bericht hebt achtergelaten en kunnen we het meteen in orde maken voor je.

Hallo, Ik heb de  nieuwe box ontvangen en aangesloten. Hij zit lekker te knipperen nu, dus vertel maar wat ik moet doen..

Reputatie 2

Hi @CyBorg, super dat de TV Box draait! Ik heb meteen een formulier voor je ingevuld voor de overzetting naar het nieuwe platform. Hierover ontvang je volgende week meer bericht en je zal vlak daarna overgezet worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 

Hallo, ik krijg vandaag (n a 6 dagen wachten) een mail dat zegt ‘Je krijgt T-Mobile TV! Op 21-06-2022 tussen 9 en 17 uur is het zover’ ik hoop toch echt dat het niet zolang duurt om een tv box te activeren. Ik heb al een maand geen tv?

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg Het versneld overzetten naar het nieuwere platform T-Mobile TV neemt ongeveer twee weken in beslag vanaf het moment dat de migratie aangevraagd wordt. Ik kan vragen of ze het voor je willen versnellen, maar eerder dan morgen zal niet lukken - vrees ik, sorry. Wil je dat ik het voor morgen aanvraag? Houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het overzetten op de dag zelf maximaal vier uurtjes geen tv kunt kijken omdat de TV Box bezig is de update te verwerken, initialiseren en afronden.

Reputatie 2

Hallo, ik heb enige tijd geleden een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen (en snel ook!). De eerste dagen werkte het prima, maar daarna waren er dagen dat hij niet werkte en dan weer wel. Ik vraag mij af of ik wel de juiste heb ontvangen, resetten en nieuwe batterijen hielp helaas niet.

mijn afstandsbediening (grijze knop) doet het niet meer. Graag een nieuwe