Beantwoord

Afstandsbediening kapot



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Hi Wagnerstraat, ik heb de afstandsbediening zojuist voor je besteld en hij wordt binnen 4 - 5 werkdagen bij je thuis bezorgd!
Mijn A-B werkt niet meer , ook al verschillende merken batterijen geprobeerd.
Het mocht niet baten.
Ik zou graag een nieuwe A-B willen.
Reputatie 7
Hi Phyliciaschulein1986 en Wagnerstraat, ik kijk graag wat ik voor jullie kan betekenen! Wat is er gebeurd met de afstandsbedieningen? Soms kan het helpen om de afstandsbediening te resetten en opnieuw te koppelen. Als de afstandsbediening helemaal niets meer doet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar jullie op!
Hier ook de A-B van de Entone bakje kapot , ik zou ook graag een nieuwe willen
Hoiiii, onze afstandbediening is stuk gegaan door de Kids. Is er een mogelijkheid er een op te sturen?
Reputatie 1
En er is maar een Sterre, .,.. Ja gelukkig maar dat je niet Meer Herkes kan bestellen, Ik zou niet graag willen dat er twee van een persoon 'ik himself' zijn 🙂 jij ook een ontzettend fijn weekend, en nog maals, ontzettend bedankt voor het regelen 🙂 hij werkt inmiddels weer....himself 😉
Reputatie 7
Pfiew, gelukkig ben jij nog heel! Ik denk inderdaad niet dat ik in onze systemen een Herke kan bestellen, jij bent natuurlijk de enige echte 😃. Fijn dat je het begrijpt, dat doet me goed! Ik wens je een fijn weekend alvast!
Reputatie 1
Heyyy Sterre herself, but indeed to be expected 😉... Ik had het wel verwacht en Ik ook helemaal mee eens ben, dus daar heb Ik dan ook geen probleem mee.
En...himself is indeed in one piece, gelukkig wel, want anders hadden het niet alleen de Afstandsbediening vernieuwd moeten worden haha.
Cheers...himself
Reputatie 7
Haaaaaallo Herke! Leuk je weer te zien!

Hier ben ik hoor, Sterre herself! Oh no, what happened? Hopelijk is herkehimself nog wel heel?!

Het is niet de bedoeling dat we iedere klant iedere maand een afstandsbediening gratis geven, hoe graag ik dat ook zou willen, maar die dingen kosten geld. Nu weet ik zeker dat het kapotgaan van jouw nieuwe afstandsbediening overmacht is geweest, dus geef ik je deze keer nog een gratis, nieuwe nieuwe afstandsbediening. Ik wil wel graag met je afspreken dat als deze binnen een half jaar weer kapotgaat of kwijtraakt, je bijdraagt aan de kosten. Ik hoop dat je begrijpt waarom.

Voor nu ligt er in ieder geval binnen 5 werkdagen weer een hele, nieuwe afstandsbediening op je deurmat. Veel TV-kijkplezier weer!
Reputatie 1
Beste Sterre, Ik weet niet of je hier nog aanwezig bent, maar disaster has struck again... Afstandsbediening in paar stukjes, is het mogelijk nog eentje te regelen? Cheers, himself
Reputatie 1
Indeed himself 😉... Hartelijk dank Sterre...top...
Cheers
Reputatie 7
Hi! Praat ik nu écht met Herke himself? Wat een eer!

Een warm welkom op onze Community. Ik ga je direct verder helpen zodat je weer wat variatie op je TV hebt! Ik heb niet terug kunnen vinden dat er een afstandsbediening jouw kant op is gestuurd, dus ik heb er meteen een voor je besteld. Deze heb je gratis binnen 5 werkdagen in huis. Veel TV-kijkplezier alvast weer!