Beantwoord

Afstandsbediening kapot



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @CyBorg, ik heb op jouw vraag gereageerd in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community. Indien je de migratie graag in orde gemaakt wilt hebben + omruil van de harddiskrecorder, laat het me dan in dat topic weten, alsjeblieft! 😄

Hallo @mirandaverweij 

Je kan in bovenstaande topic reageren en de moderators helpen je daar zsm verder 🙂

Hallo,

Onze jonge hond heeft zijn bot verwisseld met de afstandsbediening vandaag. Helaas kwamen we er te laat achter, en nu kunnen we de afstandsbediening niet meer gebruiken. Hij doet echt niks meer. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Mvg Miranda

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CyBorg, super dat de TV Box draait! Ik heb meteen een formulier voor je ingevuld voor de overzetting naar het nieuwe platform. Hierover ontvang je volgende week meer bericht en je zal vlak daarna overgezet worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 

Reputatie 2

Goedemorgen @CyBorg, heel graag gedaan! Zou je een reactie willen achterlaten in dit topic? Dan krijgen wij automatisch een seintje dat je een bericht hebt achtergelaten en kunnen we het meteen in orde maken voor je.

Hallo, Ik heb de  nieuwe box ontvangen en aangesloten. Hij zit lekker te knipperen nu, dus vertel maar wat ik moet doen..

Reputatie 7

Hi @TRDobby, haha woops! Super slim dat je het gelijk in de rijst hebt gestopt, al mocht dat jammer genoeg niet baten. Gelukkig ben ik je redder in nood en heb ik dan ook direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen valt deze op je mat en kan je weer ongestoord in de rondte zappen. Enjoy! 🎈

Afstandsbediening is in een glas icetea gevallen… na 24 uur drogen in rijst werkt die nog niet :-). Zou heel graag een nieuwe bestellen 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @CyBorg, heel graag gedaan! Zou je een reactie willen achterlaten in dit topic? Dan krijgen wij automatisch een seintje dat je een bericht hebt achtergelaten en kunnen we het meteen in orde maken voor je.

Reputatie 2

@CyBorg Ik zie dat onze reacties (die van Demi en mij) elkaar gekruist hebben: beter te veel gereageerd dan te weinig zullen we maar zeggen! 😄

Voor de omruiling hoef jij verder niets te doen; ik maak het meteen in orde. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen om ons een seintje te geven via dit topic, dan vragen wij de versnelde migratie voor je aan.

@Jason Hardstikke fijn, dank je wel. Ik zal een seintje geven. Moet ik jou een bericht sturen als het aangesloten is?

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg Ik zie dat onze reacties (die van Demi en mij) elkaar gekruist hebben: beter te veel gereageerd dan te weinig zullen we maar zeggen! 😄

Voor de omruiling hoef jij verder niets te doen; ik maak het meteen in orde. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen om ons een seintje te geven via dit topic, dan vragen wij de versnelde migratie voor je aan.

Reputatie 2

@CyBorg Als ik je goed begrijp, kan je weer de zenders niet aanpassen met de nieuwe Entone afstandsbediening? Ik vermoed dat het dan eventueel ook aan de TV Box zelf kan liggen. Zo te zien heb je deze TV Box ook al een aantal jaartjes. Intussen hebben we dan ook nieuwe TV Boxen. Als je wil kan ik de huidige TV Box voor je omwisselen voor een nieuwe Entone Aria TV Box. Deze is zonder opnamefunctie, maar ik kan je dan ook om laten zetten naar het nieuwe TV-platform zodat je gebruik kan maken van Cloud Opnemen. De kosten voor de TV Box met harddiskrecorder van € 5 vervallen dan. Cloud Opnemen kan je vervolgens aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5. Je bent met de vernieuwing dan ook niet duurder uit. Laat je weten of ik dit eventueel voor je kan regelen?😁

Hallo Demi, Dit lijkt mij ook het beste om de TV box te vernieuwen. Wat moet ik verder doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CyBorg, ik heb op jouw vraag gereageerd in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community. Indien je de migratie graag in orde gemaakt wilt hebben + omruil van de harddiskrecorder, laat het me dan in dat topic weten, alsjeblieft! 😄

Reputatie 7
Badge +8

@CyBorg Als ik je goed begrijp, kan je weer de zenders niet aanpassen met de nieuwe Entone afstandsbediening? Ik vermoed dat het dan eventueel ook aan de TV Box zelf kan liggen. Zo te zien heb je deze TV Box ook al een aantal jaartjes. Intussen hebben we dan ook nieuwe TV Boxen. Als je wil kan ik de huidige TV Box voor je omwisselen voor een nieuwe Entone Aria TV Box. Deze is zonder opnamefunctie, maar ik kan je dan ook om laten zetten naar het nieuwe TV-platform zodat je gebruik kan maken van Cloud Opnemen. De kosten voor de TV Box met harddiskrecorder van € 5 vervallen dan. Cloud Opnemen kan je vervolgens aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5. Je bent met de vernieuwing dan ook niet duurder uit. Laat je weten of ik dit eventueel voor je kan regelen?😁

Reputatie 2

Hallo @CyBorg 

Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Handig, nu kan ik de tv aan en uit zetten, maar nog steeds reageert de Entone box niet en kan ik geen zenders veranderen

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @CyBorg 

Hier vind je de instructies om de afstandsbediening te koppelen met de tv :

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Reputatie 2

Hi @CyBorg, merci voor de terugkoppeling! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dit gaan we oplossen. Ik vrees dat je pech hebt gehad en net een afstandsbediening hebt gekregen die defect is. Zojuist heb ik dan ook gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jou op de mat en kan je testen of deze wel goed werkt. Geef je tegen die tijd even een seintje? Dan weet ik dat jij weer zonder problemen in de rondte kan zappen! 🎊

Hi Lisa, afstandsbediening ontvangen vandaag, maar moet ik nog iets doen om hem te koppelen? De batterij erin gedaan, TV box herstart maar hij doet niets.. Ben toch bang dat ik de andere versie moet hebben..

Reputatie 7

Hi @CyBorg, merci voor de terugkoppeling! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dit gaan we oplossen. Ik vrees dat je pech hebt gehad en net een afstandsbediening hebt gekregen die defect is. Zojuist heb ik dan ook gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jou op de mat en kan je testen of deze wel goed werkt. Geef je tegen die tijd even een seintje? Dan weet ik dat jij weer zonder problemen in de rondte kan zappen! 🎊

Reputatie 2

Hi @CyBorg, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik had gehoopt dat jij zonder problemen van jouw nieuwe afstandsbediening kon genieten, dus hier ga ik je bij helpen. Kan je aangeven wat er precies niet (goed) werkt? Dan kan ik checken wat er loos is. Ik hoor het graag, zodat ik je zo snel mogelijk van een nieuwe en goedwerkende afstandsbediening kan voorzien! 😊

Hallo Lisa, De afstandsbediening werkt gewoon helemaal niet, soms na een dag of 2 doet ie het weer een paar dagen, of hij begint te werken maar je moet de toetsen heel hard indrukken voordat het reageert. resetten en nieuwe batterijen hielp niet. Ik heb een afstandsbediening met de magenta knop, en het model van de decoder is Entone model 515b

Reputatie 7

Hi @CyBorg, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik had gehoopt dat jij zonder problemen van jouw nieuwe afstandsbediening kon genieten, dus hier ga ik je bij helpen. Kan je aangeven wat er precies niet (goed) werkt? Dan kan ik checken wat er loos is. Ik hoor het graag, zodat ik je zo snel mogelijk van een nieuwe en goedwerkende afstandsbediening kan voorzien! 😊

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @CyBorg 

Misschien kan je in bovenstaande topic aangeven welke afstandsbediening en welke tv box je hebt, mocht er geen oplossing zijn dan kunnen ze je daar ook meteen een nieuwe sturen.

Reputatie 2

Hallo, ik heb enige tijd geleden een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen (en snel ook!). De eerste dagen werkte het prima, maar daarna waren er dagen dat hij niet werkte en dan weer wel. Ik vraag mij af of ik wel de juiste heb ontvangen, resetten en nieuwe batterijen hielp helaas niet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @herkehimself 

Door in dit topic te reageren kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen, de moderators helpen je daar verder.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237

Reputatie 1

Beste,

 

Ik weet niet of dit hier nog werkt, maar onze afstandsbediening heeft een aantal knoppen/functies die niet meer werken, ook aantal die traag reageren etc. Is het mogelijk een vervangende remote te krijgen?

Herke himself

Reputatie 7
Hi Wagnerstraat, helemaal goed! Graag gedaan hoor en veel kijkplezier! 😉
Hallo T-mobile team,
Ik heb vandaag de A-B ontvangen!
Bedankt voor de goede service en de snelle levering .
Vrg,
Super !!

Bedankt voor je reactie