Beantwoord

Afstandsbediening met magenta knop koppelen werkt niet



Toon eerste reactie

31 reacties

@Glassertje, heb je mijn vraag wel gelezen? Als de batterijen er niet goed in zouden zitten of leeg zijn, zou knop 3 dan wel werken? Ik heb al aangegeven dat deze gewoon werkt. De afstandsbedieningen zijn helemaal nieuw.

Maar goed, het juiste antwoord is dus nog niet gegeven.
Reputatie 6
@MVerdonk Zitten de batterijen er wel goed in, of zijn ze misschien leeg? Want het is toch echt zoals je het zegt, ik lees het overal.

Maar als dat allemaal niet het geval is, kan die defect zijn. Je kan dan hier een nieuw afstandsbediening aanvragen

Ik heb een andere afstandsbediening, dus kan je op dat gebied niet verder helpen.

Aanvulling: De T-Mobile Moderators kiezen zelf wat het beste antwoord is. Dit zie je hier wel vaker dat er al een oplossing is voor het probleem weg is, dus snap wat je bedoelt.
@Glassertje , ik zie dat de reactie die je me gegeven hebt is gemarkeerd als antwoord en ook wordt aangegeven als beste antwoord. Ik heb dit echter niet gedaan en vind ook niet dat dit het juiste antwoord is. Kan ik dit veranderen? Tenslotte is het probleem nog niet weg.
OK, volgens de beschrijving hoort, wanneer ik knop 1 en 3 tegelijkertijd indruk, de magenta knop twee keer te gaan knipperen. Dit gebeurt alvast niet. Dus er is voor mij geen mogelijkheid om te zien of de afstandsbediening het überhaupt wel doet.

We hadden eerder de andere afstandsbediening (die met de setup knop). Deze hebben er eerder gewoon zonder problemen kunnen koppelen.

@Glassertje , die pagina had ik natuurlijk al lang gevonden. Maar het probleem zit hem dus in het feit dat dit bij ons niet werkt. Op beide afstandsbedieningen (met magenta knop) dus niet. De combinaties 1+3 en 1+6 werken beiden niet. Er gaat geen lampje knipperen.
Reputatie 6
@MVerdonk Welkom op het forum.

Heb je wel de juiste tv code ingevoerd? standaard werkt die bij veel tv's niet.

Hier wordt uitgelegd, hoe je de afstandsbediening moet koppelen en de lijst met codes kun je hier vinden.
Wanneer je de cijfers 1 en 3 (numerieke gedeelte) ingedrukt houd, start de programeer modus.
Op de site is het nogal verwarrend met het plaatje van de afstandsbediening er boven waarbij ook nummers worden genoemd.

Reageer