Beantwoord

Alleen nederland 1 2 en 3

  • 9 September 2020
  • 34 reacties
  • 3336 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Jammer dat ik via Guidion moet vernemen dat er een monteur moet komen… maar waarvoor? Geen idee. Zal erg handig zijn dat t-mobile ook gewoon open kaart speelt met storingen en de info over de storing gewoon melden middels een mail.

Ik moet nu een afspraak plannen voor iets wat mij onduidelijk is. Alsof ik naar het ziekenhuis ga voor een operatie, maar geen idee heb wat ze gaan doen.…

 

Erg jammer weer…..

Reputatie 1

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Nu 17 dagen later heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Is er al meer bekend?

Hi @Wwennn, merci voor deze terugkoppeling! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Gelukkig zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en gisteren een onderzoek heeft ingediend voor onze technische dienst. Dit gaan mijn collega's dan ook zo snel mogelijk verder oppakken. Mijn collega houdt je van het onderzoek op de hoogte. Ik ga duimen dat jij heel snel weer van alle zenders kan genieten. Zodra het is opgelost, laat het hier dan zeker even weten. Dan kijk ik namelijk met alle liefde naar een passende vergoeding! ❤

Helaas heb ik tot op heden op 1 tv box nogsteeds alleen Nederland 1, 2 en 3 om te kijken, de andere zenders blijven op zwart beeld. Onder in beeld blijft wel inzichtelijk wat er op dat moment op tv is. Vanaf donderdag wordt ik overgezet naar de cloud en dan zou het fijn zijn dat de tv in de slaapkamer dan ook alle zenders kan weergeven. Ik heb hier contact over gehad en het zou met 2 dagen opgelost moeten zijn maar helaas is dat tot op heden niet het geval 

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Nu 17 dagen later heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Is er al meer bekend?

Ik zou gisteren een bericht krijgen over deze storing, maar niks gehoord. Was bij mij een interne ticket aangemaakt welke voor 26 september behandeld moest zijn. Jammer dat ze hun woord niet nakomen....

Reputatie 7

Hi @Wwennn, merci voor deze terugkoppeling! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Gelukkig zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en gisteren een onderzoek heeft ingediend voor onze technische dienst. Dit gaan mijn collega's dan ook zo snel mogelijk verder oppakken. Mijn collega houdt je van het onderzoek op de hoogte. Ik ga duimen dat jij heel snel weer van alle zenders kan genieten. Zodra het is opgelost, laat het hier dan zeker even weten. Dan kijk ik namelijk met alle liefde naar een passende vergoeding! ❤

Reputatie 1

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Nu 17 dagen later heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Is er al meer bekend?

Ik zou gisteren een bericht krijgen over deze storing, maar niks gehoord. Was bij mij een interne ticket aangemaakt welke voor 26 september behandeld moest zijn. Jammer dat ze hun woord niet nakomen....

Dank voor je snelle reactie. Ik wacht nog even.

ook hier problemen met tv kijken van alle zenders behalve 1, 2 en 3. Heb ondertussen wel geleerd dat je kunt kijken met uitzending gemist en daarna kun je naar het realtime kijken terugschakelen.

Monteur is net gisteren geweest en was allang blij dat ik na een maand eindelijk tv kan kijken. Ondertussen al resets gedaan op modem en kastje. 

Tips hier?

ook hier problemen met tv kijken van alle zenders behalve 1, 2 en 3. Heb ondertussen wel geleerd dat je kunt kijken met uitzending gemist en daarna kun je naar het realtime kijken terugschakelen.

Monteur is net gisteren geweest en was allang blij dat ik na een maand eindelijk tv kan kijken. Ondertussen al resets gedaan op modem en kastje. 

Tips hier?

Als ik überhaupt op een andere zender kom dan NPO, loopt de tv-box direct vast...

Reputatie 1

tv box is direct bedraad met modem.

 

Als ik een andere tvbox op dezelfde aansluiting aansluit werkt wel alles. Ik zie overigens dat er een duidelijk menu verschil is op beide tv boxen. Dus ondanks dat het beiden 610x boxen zijn is er wel degelijk een verschil tussen "oud" en nieuw.

Reageer