Beantwoord

Alleen nederland 1 2 en 3

  • 9 September 2020
  • 34 reacties
  • 3335 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 26 reacties

ik heb een nieuwe tv box (Amino Aria 610X) geinstalleerd. Echter ik krijg alleen nederland 1 2 en 3.

Oplossing zou zijn stroom er 30 sec vanaf. Helaas geen oplossing.

Stroom er af, netwerk er uit. Opstarten tot netwerkmelding, netwerk er in. Helaas ook geen oplossing.

 

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door Brian 30 September 2020, 13:29

Bekijk origineel

34 reacties

Yay, super fijn om te lezen @Wwennn! Dit is een heel mooi begin van het weekend. Ik heb direct de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Alvast een heel fijn weekend! 😁

Dank je wel, ik ga het checken! Super fijn dat het toch gelukt is! Jij ook alvast een fijn weekend 😊

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @Wwennn! Dit is een heel mooi begin van het weekend. Ik heb direct de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Alvast een heel fijn weekend! 😁

Hi @Wwennn, ik heb sneller een update voor je dan ik dacht! Mijn collega heeft laten weten dat hier hard aan werd gewerkt en dat dit is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het blijkt dus gecompliceerder te liggen. Sorry voor deze uitkomst, want ik had gehoopt de oplossing met je te kunnen delen. Er wordt nu volop aan gewerkt door de andere afdeling om dit te fixen! 

Hoi Lisa, 

 

Ik heb zojuist even weer gekeken en in de slaapkamer heb ik nu ook alle zenders 😊 

Super fijn dat het is opgelost 

Super! Dank je wel voor de reactie, ik wacht het nog even af 

Reputatie 7

Hi @Wwennn, ik heb sneller een update voor je dan ik dacht! Mijn collega heeft laten weten dat hier hard aan werd gewerkt en dat dit is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het blijkt dus gecompliceerder te liggen. Sorry voor deze uitkomst, want ik had gehoopt de oplossing met je te kunnen delen. Er wordt nu volop aan gewerkt door de andere afdeling om dit te fixen! 

Reputatie 7

Hi @Wwennn, ik had heel erg gehoopt dat jij inmiddels probleemvrij zou zijn! Excuses dat je tot op heden nog niks hebt gehoord. Super goed dat je dit aangeeft. Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's aan de mouw getrokken met de vraag of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Zelf zie ik namelijk ook nog geen update terug achter de schermen. Ik ga dit voor je chasen en laat het je weten als ik een terugkoppeling van mijn collega heb gekregen.

Hi @Wwennn, merci voor deze terugkoppeling! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Gelukkig zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en gisteren een onderzoek heeft ingediend voor onze technische dienst. Dit gaan mijn collega's dan ook zo snel mogelijk verder oppakken. Mijn collega houdt je van het onderzoek op de hoogte. Ik ga duimen dat jij heel snel weer van alle zenders kan genieten. Zodra het is opgelost, laat het hier dan zeker even weten. Dan kijk ik namelijk met alle liefde naar een passende vergoeding! ❤

Helaas heb ik tot op heden op 1 tv box nogsteeds alleen Nederland 1, 2 en 3 om te kijken, de andere zenders blijven op zwart beeld. Onder in beeld blijft wel inzichtelijk wat er op dat moment op tv is. Vanaf donderdag wordt ik overgezet naar de cloud en dan zou het fijn zijn dat de tv in de slaapkamer dan ook alle zenders kan weergeven. Ik heb hier contact over gehad en het zou met 2 dagen opgelost moeten zijn maar helaas is dat tot op heden niet het geval 

Hoi Lisa, super, dank je wel voor je reactie. Ik houd je op de hoogte 😊

Reputatie 7

Hi @Wwennn, merci voor deze terugkoppeling! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Gelukkig zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en gisteren een onderzoek heeft ingediend voor onze technische dienst. Dit gaan mijn collega's dan ook zo snel mogelijk verder oppakken. Mijn collega houdt je van het onderzoek op de hoogte. Ik ga duimen dat jij heel snel weer van alle zenders kan genieten. Zodra het is opgelost, laat het hier dan zeker even weten. Dan kijk ik namelijk met alle liefde naar een passende vergoeding! ❤

Hoi Cheyenne, dank je wel voor je reactie. Ik was helaas de hele dag weg, heb daarom zojuist pas verplaatst naar lan 3 en lan4. Helaas heb ik dan vanaf rtl 4 geen beeld meer, Nederland 1, 2 en 3 wel. Terug naar 859 ook wel beeld. Onderin de balk komen de programma's wel te staan van RTL  programma's wel te staan van RTL  4 en verder maar blijft het beeld zwart.

Dit probleem doet zich nogsteeds voor bij de tv box in de slaapkamer, die in de woonkamer doet het gewoon.

Zou er nog iets anders kunnen zijn wat ik kan doen? 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Wwennn, dat is niet zo handig! Geen zorgen want dit lossen we samen op. Wat mij opvalt is dat de TV Boxen in LAN1 en 2 geprikt zitten. Zou je deze om willen prikken naar de andere LAN poorten, namelijk 3 en 4? Op jouw modem kan je op deze poorten TV signaal ontvangen en zullen alle zenders werken. Haal hiervoor eerst even de TV Boxen van de stroom, zet de UTP kabels in het modem om en start daarna de TV Box weer op. Je zou dan iedere zender moeten kunnen bekijken - succes! 😁

Hoi, gisteren 2 nieuwe tv boxen gekregen, aangesloten. 1 deed het meteen en 1 niet, contact met een collega gehad en goed geholpen, sinds vandaag doet de tv box die het gisteren niet deed wel, maar ik kan alleen Nederland 1, 2 en 3 zien.....alles al uit en weer aan gehad en update van tv box gedaan maar helaas, nogsteeds Nederland 1, 2 en 3 

@MartijnDalebout Bedankt voor je melding, ik zal het blijven monitoren en als ik het proces van verzending kan versnellen, doe ik dat meteen! 

Was vooral verbaasd dat ik een medewerker had met technisch inzicht, die mensen zijn zeer zeldzaam. Zeker bij jullie bij de klantenservice 😉

Erg vriendelijke vrouw die mijn vuur probeerde te blussen. Bij aanvang van de chat kookte ik van woede door het algemeen slecht functioneren van de klantenservice en communicatie. Na deze chat heb ik weer een beetje hoop

Reputatie 7
Badge +16

Blij om te horen dat het opgelost is @Hbol

@MartijnDalebout Bedankt voor je melding, ik zal het blijven monitoren en als ik het proces van verzending kan versnellen, doe ik dat meteen! 

Na gister eindelijk met een goede medewerkster van de klantenservice contact gehad. Hierdoor wat wijzer geworden. Helaas is nu de TV-Box in zo’n storing gevallen dat er een nieuwe opgestuurd wordt. Mijn hoop is dat hiermee ook het probleem van meer dan 1 maand is verholpen😉

Reputatie 1

Bij mij is het opgelost.

 

Jammer dat ik via Guidion moet vernemen dat er een monteur moet komen… maar waarvoor? Geen idee. Zal erg handig zijn dat t-mobile ook gewoon open kaart speelt met storingen en de info over de storing gewoon melden middels een mail.

Ik moet nu een afspraak plannen voor iets wat mij onduidelijk is. Alsof ik naar het ziekenhuis ga voor een operatie, maar geen idee heb wat ze gaan doen.…

 

Erg jammer weer…..

Reputatie 7
Badge +16

Hi @MartijnDalebout, @Hbol en @wannabe, bedankt voor jullie opperste geduld, ik weet dat we die aardig op de proef hebben gesteld. Sorry voor het langere wachten!

Onze technische dienst heeft dit issue doorgezet naar de afdeling die hiermee aan de slag gaat. Zo kunnen de TV developers een oplossing aanbieden om het euvel te verhelpen. Dit is afgelopen donderdag doorgezet en kan op ieder moment nu opgelost zijn - in jullie geval wordt het op individueel vlak opgelost. Er zijn meerdere gebruikers die ditzelfde probleem ervaren, naast de users in dit topic; voor hen wordt eenzelfde oplossing aangeboden.

We komen hier spoedig op terug, nogmaals bedankt en tot (heel) snel!

Inderdaad erg jammer dat t-mobile haar woord niet kan nakomen. Ben geneigd om naar een andere provider te gaan als dit nog langer gaat duren....

Reputatie 1

Graag hoor ik een reactie. Ik heb nu geduld genoeg uitgeoefend.

Afgelopen week niets vernomen.

 

Reputatie 7

Hi @Hbol @MartijnDalebout @wannabe Excuses dat het zo lang heeft geduurd, ik heb voor jullie alle 3 contact opgenomen met onze technische dienst om het met spoed op te lossen. Ik verwacht dat dit deze week nog gebeurt en ik houd jullie op de hoogte!

Voor mij is vandaag een nieuwe ticket aangemaakt. De vorige zou verholpen zijn, maar nog steeds dezelfde problemen. Alleen de NPO zenders. Deze ticket had een doorlooptijd van 11 dagen. De nieuwe ticket heeft een geschatte doorlooptijd van 10 dagen. Is een storing wat te maken heeft met het nieuwe platform is mij verteld. Nieuwe klanten die nu aangesloten worden, zouden deze storing niet hebben is ook gezegd. Waarom dan niet de oude klanten opnieuw aansluiten alsof het nieuwe klanten zijn?

Reputatie 1

Al meer nieuws?

16 dagen nu ipv 14.

 

ook hier problemen met tv kijken van alle zenders behalve 1, 2 en 3. Heb ondertussen wel geleerd dat je kunt kijken met uitzending gemist en daarna kun je naar het realtime kijken terugschakelen.

Monteur is net gisteren geweest en was allang blij dat ik na een maand eindelijk tv kan kijken. Ondertussen al resets gedaan op modem en kastje. 

Tips hier?

Als ik überhaupt op een andere zender kom dan NPO, loopt de tv-box direct vast...

ook hier problemen met tv kijken van alle zenders behalve 1, 2 en 3. Heb ondertussen wel geleerd dat je kunt kijken met uitzending gemist en daarna kun je naar het realtime kijken terugschakelen.

Monteur is net gisteren geweest en was allang blij dat ik na een maand eindelijk tv kan kijken. Ondertussen al resets gedaan op modem en kastje. 

Tips hier?

Reageer