Beantwoord

Alleen nederland 1 2 en 3

  • 9 September 2020
  • 34 reacties
  • 3337 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 1

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Nu 17 dagen later heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Is er al meer bekend?

Ik zou gisteren een bericht krijgen over deze storing, maar niks gehoord. Was bij mij een interne ticket aangemaakt welke voor 26 september behandeld moest zijn. Jammer dat ze hun woord niet nakomen....

Dank voor je snelle reactie. Ik wacht nog even.

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Nu 17 dagen later heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Is er al meer bekend?

Ik zou gisteren een bericht krijgen over deze storing, maar niks gehoord. Was bij mij een interne ticket aangemaakt welke voor 26 september behandeld moest zijn. Jammer dat ze hun woord niet nakomen....

Reputatie 1

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Nu 17 dagen later heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Is er al meer bekend?

Hoop inderdaad ook op een kortere doorlooptijd, ik heb nu al bijna 2 weken alleen de NPO zenders, maar mij hebben ze bij de klantenservice niks kunnen mededelen hoelang het ongeveer zal gaan duren. 

 

 

Reputatie 1

Dank je wel. 

Hoop alleen op een kortere doorlooptijd. 

 

Reputatie 7

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

Excuus, was de laatste optie die ik ook reeds geprobeerd heb. Had ik nog niet genoemd.

Ondertussen al een ticket aan laten maken. Fabrieksreset blijft nl de nieuwste firmware geven (met opname functie) terwijl ik nog niet op het nieuwe platform zit. 

Servicedeskmedewerker heeft reeds aangegeven dat dit een bekend probleem is waar de technische dienst een pplossing voor moet geven moddels een patch.

Verwachte oplostijd ongeveer 14 dagen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Hbol,

Super dat dit menuverschil je is opgevallen! Normaliter horen de TV Boxen automatisch updates op te halen, maar middels een fabrieks reset kan je ook een update forceren: fabrieks reset TV Box. Ik verwacht dat de TV Box hierna weer als een pareltje zal werken, maar anders hoor ik het graag, want ik wil er zeker voor zorgen dat je van ons gehele zenderaanbod kan genieten! Met drie zenders wordt het anders ook zo snel weer saai. :wink:

Reputatie 1

tv box is direct bedraad met modem.

 

Als ik een andere tvbox op dezelfde aansluiting aansluit werkt wel alles. Ik zie overigens dat er een duidelijk menu verschil is op beide tv boxen. Dus ondanks dat het beiden 610x boxen zijn is er wel degelijk een verschil tussen "oud" en nieuw.

Reageer