Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelTv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelWas van mijn kant inderdaad niet helemaal duidelijk, ik zal al mijn punten opnieuw uitleggen:
1 Opnemen in de Cloud wil niet voor de kanalen van Duitsland, België, Ziggo, Tv Oost !!! is mij nooit verteld !!!!!
2 En dat voor € 5,00 is echt waardeloos, want dan kun je net zo goed uitzending gemist kijken en voel ik mij bestolen.
3 Als je wat wilt opnemen moet je op de knop herinner drukken, en bij herinner op de knop opnemen !!!!!
4 Als je van zender wil veranderen springt hij steeds op kinderslot wat je NIET kunt uitschakelen, alleen minuten kunt instellen vanaf 15 minuten.
5 Als je op gids drukt kun je de tijden van wanneer programma's beginnen nauwelijks lezen zo klein en de kleurstelling van de letters verkeerd.
Mijn Model is : Amino : 610 X Entone 68
Conclusie : Dit is waardeloos en de software ook
Ik hoor graag jullie antwoord,
Mvg Harry
Om een opname in te plannen open je de TV-gids met de gids-knop op je afstandsbediening. Selecteer dan het programma dat je wilt opnemen. Gebruik de pijltjes om tussen de programma’s per zender te zoeken. De gele knop op je afstandsbediening gebruik je om verder in de toekomst te zoeken. Je kunt tot maximaal zeven dagen vooruit zoeken.
Programma gevonden? Druk op dan op de REC-knop op je afstandsbediening. Het menu 'OPNAME INSTELLINGEN' verschijnt op je scherm. Je kunt nu kiezen uit een 'Herhalende opname' of een 'Eenmalige opname'. Maak een keuze en druk vervolgens op “Bevestigen”. Er verschijnt een Cloud-icoon bij het programma als de cloud opname succesvol is ingesteld;
Hallo,
1 Dat is niet waar, voor dat ik dit nieuwe modem kreeg kon ik op mijn oude modem wel de Belg en Duitsland en Tv Oost opnemen!!! dus dat antwoord klopt niet.
3 Dat had ik zelf al uitgevonden.
3 vraag niet beantwoord van opnemen is herinnering aanzetten en herinnering is opnemen!!!!
4 niet beantwoord van kinderslot : bij instellingen kun je kinderslot instellen voor 15, 30 ,45, 1.20 verder kun je niks, als ik avonds kijk naar Ned 1 en wil naar Rtl 4 springt hij op dit SLOT en moet ik steeds de pincode invoeren!!!!!! dat is toch niet de bedoeling.
5 3 foto's
1 is van 50 cm afstand
2 is van 1 mrt afstand
3 is van de plek van de bank waar ik zit 2 mrt
Ik hoop dat jullie hier wat aan doen.
Mvg Harry
Hi
Hallo,
Ik ga het nu voor de derde keer uitleggen,
Als je een herinnering of wilt opnemen in het opneem programma krijg je een scherm te zien dat je kunt opnemen of een herinnering kunt instellen.
Dan moet je om op te nemen op herinnering drukken en een herinnering instellen moet je op opnemen drukken.
Dat is toch niet normaal, daarom in mijn eerste topic ook geschreven de software is waardeloos.
Sinds gisteren kun je op de afstandsbediening ook niet meer het kanaal indrukken waar je naar toe wilt en moet je met de pijltjes toets alle kanalen langs om bij de goede zender te komen, niet normaal.
En heel vaak blijft de laatste tijd blijft het beeld stil staan.
Wat betreft de letters ligt dit zeker niet mijn tv, want zie mijn foto's, ik denk niet dat iedereen 50 CM van zijn tv afzit toch?
Wat betreft het nieuwe modem en converter zou een verbetering moeten zijn maar het is het omgekeerde, ik hoop toch echt dat hier wat mee gedaan wordt anders ga ik echt overstappen, ik heb de laatste jaren toch teveel problemen gehad met T-Mobilethuis, ik kan er een boek overschrijven en over Guidion ook.
Ik hoop nu ook echt op een GOED en POSITIEF antwoord ,
Mvg Harry
Hi
Ik ben in onze communicatie gelijk gaan zoeken naar jouw vraag over het modem dat aan de muur geplakt is, maar ik zie nergens die vraag terug. Zou je kunnen aangeven wat je hier precies mee bedoelt? Dan voorzie ik je met alle liefde van een antwoord op deze vraag.
Gelukkig kan ik je laten weten dat onze technische dienst heel druk bezig is om de issues met het beeld en geluid niet synchroon loopt op te lossen. Excuses voor het ongemak. Er wordt alles aan gedaan om dit te verhelpen. Als jij nog een duidelijk voorbeeld hebt van een programma/zenders inclusief tijdstip/datum, dan mag je die zeker doorzettten. Hoe meer voorbeelden wij door kunnen zetten, hoe sneller wij de oplossing kunnen vinden.
Jouw opmerking over de Cloud Opnames die heb ik zeker meegenomen. Dit is alleen niet iets wat wij zo maar kunnen aanpassen, aangezien dit bij sommige zenders een licentie kwestie is. Ik neem het in iede geval voor je mee!
Hallo
Heb hier een handleiding voor het gebruik van tv en instellingen van T-Mobile.
Handleiding T-Mobile TV Als je aanklikt krijg je de handleiding te zien.(kindslot instelling bijvoorbeeld)
Ook zou het kunnen helpen om de afstandsbediening even te resetten.
De informatie kun je hier: Afstandsbediening bestellen en handleiding vinden.
Ik heb je geprobeerd terug te bellen op 13-5-22 om 14.00 uur maar hoor niks terug en het moest met spoed???
Ik hoor wel weer
Gr Harry
Dit wist ik allemaal al, geen antwoord op mijn vragen, kinderslot werkt zo niet, zie mijn vraag???
4 Als je van zender wil veranderen springt hij steeds op kinderslot wat je NIET kunt uitschakelen, alleen minuten kunt instellen vanaf 15 minuten.
Dit kan je veranderen door op de TV Ontvanger onder Account → Profielen → Admin → Leeftijdsgrens de leeftijd te veranderen.
5 Als je op gids drukt kun je de tijden van wanneer programma's beginnen nauwelijks lezen zo klein en de kleurstelling van de letters verkeerd
Wat heb je staan onder Account → Instellingen → TVbox → Resolution?
leeftijdgrens staat op : all maar dat is de vraag niet als wij kijken naar Nederland 1 en wij schakelen over naar RTL 4 dan springt hij op kinderslot, maar wij hebben helemaal geen kinderen en ook niet ingesteld, dan willen weer terug naar Nederland 1 dan moeten we weer de pincode invoeren!!!!!!!!
De resolutie staat nu op 1080/ 60 stond op 1060 is wel wat beter maar niet duidelijk ligt waarschijnlijk ook aan de kleurstelling !!!!!!
Al met al is de conclusie nog steeds de software is waardeloos.
Toch bedankt voor het meedenken
En PS ik hoor niks meer van T-Mobilethuis
leeftijdgrens staat op : all maar dat is de vraag niet als wij kijken naar Nederland 1 en wij schakelen over naar RTL 4 dan springt hij op kinderslot, maar wij hebben helemaal geen kinderen en ook niet ingesteld, dan willen weer terug naar Nederland 1 dan moeten we weer de pincode invoeren!!!!!!!!
Kan je eens kijken bij;
Gids → Rode Knop → Mijn Zenders → NPO 1
Heb je daar toevallig een slotje bij staan? Als dit het geval is, druk op het slotje, voer de pincode in en de pincode wordt niet meer gevraagd.
Wanneer je de leeftijdsrestrictie op 18 zet, heb je dat probleem niet. Hopelijk is het zo wat duidelijker!
Hallo Jason,
Dit was ook mijn eerste vraag maar niet beantwoord hopelijk is het nu opgelost,
Maar onlogisch deze software allemaal fouten.
Nu de rest van mijn vragen nog, de letters te klein, en herinneren en opnemen wat ook een fout in de software is.
Tip misschien modem opruimen en afstandsbediening want naar mijn weten is dit een maandagmorgen geval er klopt niet veel van.
Bedankt zover
Mvg Harry
Ik heb op bovenstaande vragen nog niet allemaal antwoord gehad?
Mvg Harry
Hi
De leeftijd naar 18 is inderdaad de oplossing.
En met de laatste vraag bedoelde ik het modem en afstandsbediening omruilen of algemene update voor de software want daar zitten allemaal fouten in.
Bedankt voor je snelle reactie
Mvg Harry
Hoi
Bedankt voor je antwoord, maar zo ongestoord tv kijken is dit niet met al die problemen, waar ik van iedereen ook geen antwoord op krijg is als je op wilt nemen moet je op herinnering drukken en wil je een herinnering instellen moet je op opnemen drukken!!!!!!!!! Als dat geen fout in de software is breekt mijn klomp.
En zo zijn er nog veel meer problemen, zie mijn topic.
Tot nu toe alleen slot van leeftijden opgelost, ook een fout in de software, maar belangrijkst zijn echt de cijfers en letters in de gids die zijn alleen te lezen vanaf 50 cm !!!!!!
En de kleurstelling is ook verkeerd daarom kun je het ook niet goed zien, ga zelf maar eens kijken dan weten we samen waar we over praten.
Nog wat voor de aandacht waarom heeft t- mobile geen pagina ingeruimd voor Viaplay andere providers wel als Ziggo, er kan wel een pagina op van Nunspeet tv, dit is zo onhandig om te zappen tussen programma's
Ik hoop dat al die punten zo spoedig mogelijk verholpen worden, want de kwaliteit holt hard achteruit.
Mvg Harry
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Zou je hierna kunnen vertellen of je nog steeds hetzelfde euvel ervaart? De functie achter de knoppen zou namelijk voor iedereen hetzelfde moeten zijn, dus wij horen graag of het na deze reset is aangepast. Dankjewel alvast voor de moeite!
Goedemorgen,
Ik heb nog geen antwoord op mijn topic.
Mvg Harry
Hi
Hallo Lisa,
Werkt niet
Hi
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.