Beantwoord

Amino Entone nieuwste box is mij gezegd

  • 28 March 2022
  • 74 reacties
  • 1177 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

74 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@k.eenschoten Uit het onderzoek blijkt dat de knopjes goed staan. Maar dat de verwarring wellicht is ontstaan door de kleuren die oplichten. Zo lijkt het dat de witte kader het actieve veld is, terwijl dit juist niet is. Hetgeen met het magenta kader is wat actief is en waar je op klikt. Niet het witte dus. De knopjes staan dan ook niet omgedraaid en werkt het zoals het moet werken. Maar om het duidelijker te maken waar je precies zit met klikken, heeft Lisa dit doorgegeven als feedback, zodat het straks voor iedereen wellicht nog duidelijker wordt. 

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, ik had heel erg gehoopt dat de nieuwe afstandsbediening het probleem zou oplossen! Heel fijn dat je dit zo snel doorgeeft, want ik heb zojuist weer het onderzoek geopend zodat het doorgezet kan worden naar onze IT-afdeling. Wat gek dat er nog een ander issue bij is gekomen. Ook dit heb ik in het verzoek gemeld. Je hoort snel weer van me als ik een update terugkrijg! 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @k.eenschoten , zo te zien ging het belletje over de update van het onderzoek. De technische dienst vraagt om het volgende in het onderzoek:

Zou klant hier foto’ s/videos van kunnen maken? Ik heb het getest door direct op TV Box in te loggen maar de opneemknop staat niet gespiegeld met herinneren. Alles werkt via de remote software. Dus het zou echt een hardware issue moeten zijn (of de klant heeft de afstandsbediening ondersteboven 😀)

 

Zou je deze hier nog met ons willen/kunnen delen? Dan kan ik dit terugkoppelen. Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, merci voor deze terugkoppeling! Ik denk dat wij er via deze weg niet helemaal uit gaan komen wat betreft de ‘omgedraaide’ knoppen. Mijn advies is om dit te laten rusten, aangezien je de knoppen ook niet hoeft te gebruiken. Al hoop ik natuurlijk dat je in de toekomst van Cloud Opnemen wilt gaan genieten. 

Ik ben heel blij dat ik je kan melden dat het synchronisatie issue definitief is verholpen. Ik hoop dan ook dat je dit inmiddels zelf hebt ervaren en met plezier tv kan kijken.

Het filmpje van het modem heb ik daarentegen tussen al het beeldmateriaal niet kunnen vinden. Echter geef je al aan dat je niet wilt dat er een monteur langskomt voor een modemwissel, dus daar kan ik je jammer genoeg niet mee verder helpen. 

Weet dat ik je allesbehalve als gek bestempel, daarom heb ik jouw melding van begin af aan al zo serieus genomen. Ik had enkel gehoopt dat ik je in kon laten zien hoe mijn collega's het onderzoek hebben voltooid. Zoals je aangeeft, zijn wij al enige tijd met elkaar bezig in dit topic. Het topic blijft nu doorlopen zonder dat wij eruit komen en dat heeft geen toegevoegde waarde. Bij deze zet ik dit topic dan ook op slot, maar weet dat ik je altijd ontzettend graag te hulp blijf schieten via de Community! 

 

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, het handige is dat je geen e-mailadres nodig hebt! Bij WeTransfer kun je ook klikken op ‘get transfer link’ en dan kun je hier de link plakken. Vervolgens zet ik het dan verder door, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt. 

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, graag kom ik nog even terug op mijn laatste verzoek! In plaats van een filmpje zou ik het volgende bij je willen vragen. Doet de knop het verder wel, maar vind je dat dit vervelend werkt of doet de knop het momenteel niet goed? Mijn collega heeft dit vandaag namelijk getest en geeft aan dat alles werkt zoals het zou moeten. Ik hoor het graag van je, zodat ik dat kan terugkoppelen. Fijne Pasen alvast! 🐣

Reputatie 4

Hallo Lisa, ik vind dit niet de goede oplossing als jullie de klant al niet meer geloven, dat terwijl ik jullie de foto's al gestuurd heb. Jullie hebben vast nog wel een modem met die foute software, die kan hij dan toch ook bekijken ik ben toch niet de enige met zo'n modem.

Ik hoor wel weer

Gr Harry

Reputatie 4

Hallo Lisa,

Nogmaals de knop WERKT wel maar voor de zoveelste keer ( 8 ) ze zijn OMGEKEERD

Gr Harry

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, heel fijn dat je het gelijk wilde proberen! Onze tv-specialisten gaan hier verder naar kijken. Ik laat het je weten als zij mij hebben voorzien van een update. 

Reputatie 4

Helemaal top

Groetjes

Reputatie 4

Hallo Lisa, dan moet de technische er ook voor zorgen dat jullie server meer dan 22 mb accepteert

Mvg Harry

Reputatie 7
Badge +8

@k.eenschoten Helemaal duidelijk. Weet dat we jou zeker wel geloven, maar omdat dit problemen met dat het omgekeerd is, niet naar voren komt tijdens het testen, hadden we graag een filmpje er van ontvangen. Ik ga alsnog dan jouw terugkoppeling over dat de knop wel werkt doorzetten. Zo te zien heb je wel al het nieuwste modem en de nieuwste TV Box waarop dan ook de nieuwste software op moet staan. Zou je anders voor de zekerheid eens willen testen als je het modem én de TV Box van de stroom haalt en dan het modem volledig laten opstarten en dan de TV Box? Zou je ook eens willen kijken of dit helpt voor de omgekeerde knopjes? Ik hoor het graag!

@Demi Als het niet te reproduceren is bij het TV team, niet een optie om naar @k.eenschoten een nieuwe afstandbediening te sturen, misschien zit daar een programmeer foutje in.

Reputatie 7
Badge +5

Misschien minder slimme gedachte want ik ken de afstandbediening niet.

Zijn de knopjes misschien verkeerd geplaatst in de behuizing?

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, ik hoop dat je van een mooi (zonnig) weekend hebt genoten! Mijn collega is weer terug en heeft aan mij gevraagd of ik nog iets ter aanvulling bij je kan opvragen. Zou je hier ook een filmpje kunnen delen van datgeen dat jij ervaart met Cloud Opnemen? Lukt het om dit via WeTransfer met mij te delen? Dan kan ik dit doorzetten voor nader onderzoek. Dat zou super zijn, merci voor de moeite! 💪

 

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, merci voor de aanvulling! Yes, hier wordt zeker aan gewerkt. Wanneer dit eraan gaat komen dat is alleen nog niet bekend. Heel goed punt van je! 

Ook zie ik van mijn collega's achter de schermen een terugkoppeling omtrent het beeldmateriaal dat je hebt opgestuurd. Ze kunnen aan de hand van deze filmpjes alsnog niet goed het probleem reproduceren. Zo laat je de twee opties wel zien en zeg je erbij dat als je wilt opnemen, je op herinneren moet drukken. Kun je hier ook vervolgens op klikken en dit beeldmateriaal toesturen? Ook het verzoek of dit een filmpje kan zijn wat iets langer duurt en niet heel kort is. Lukt het om dit hier via WeTransfer te uploaden? 💪 Dankjewel alvast! 

Reputatie 4

Hoi Lisa, 

Nee dit al herhaaldelijk geprobeerd maar JULLIE server pikt dat niet en via deze site al helemaal niet, ik het via WE TRANSFER gedaan met langere filmpje naar de klantenservice dat wou niet, die namen nu genoegen met deze filmpjes.

En ik vind het nu ook wel genoeg geweest, laat dan een monteur van jullie bij mij komen kijken, ik krijg nu langzamerhand het gevoel van bananasplit, ik mag inmiddels wel een jaar gratis kijken naar T-Mobilethuis.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @k.eenschoten, dat is op zich wel een goed punt dat je aankaart inderdaad. Je kunt het beste de filmpjes op een gratis transfer site plaatsen. Vanwege de aard van deze Community mag ik officieel geen linkjes plaatsen, maar als je googelt op “free transfer sites” zullen de eerste paar resultaten soelaas bieden! 😉

Reputatie 4

Hallo Lisa,

Jij had gedacht dat ik blij zou zijn met de uitkomst van het onderzoek, maar dat ben ik helemaal niet.

Zoals jij zegt de knoppen staan goed, maar die staan bij mij dus wel verkeerd, zoals ik in het filmpje heb aangetoond. ik ga hier zeker niet mee akkoord, het is te gek voor woorden, als ik iets moet opnemen, dat ik dan op de knop herinneren moet drukken, dus dit zijn fouten in de software….

dus de oplossing is dus waardeloos.

wat betreft het modem heb ik je ook een filmpje van opgestuurd het rammelt aan alle kanten….

dus dat guideon komt er bij mij thuis niet meer in, zolang die XXXX daar nog aan het werk zijn.

Het syncroom van de monden die niet gelijk lopen is ook alleen maar erger geworden, plus komt nu een nieuw issue bij, het beeld gaat stil staan en gaat niet meer verder lopen, moet je de hele box opnieuw opstarten, tijdens formule 1 race, gisteren 2x over komen, en vandaag ook nog een keer.

Plus dat mijn vrouw wil kijken naar wdr en ndr en zdf gisteren op haar tablet maar tot mijn verbazing zitten er helemaal geen duitse zenders op tv anywhere!

Niet alleen bij viaplay maar ook bij rtl 4.zijn er beeld storingen.

 

Ik betaal genoeg per maand aan t-mobile, en de problemen worden niet goed opgelost, ook niet met een bos bloemen…..

Ik overweeg nu te gaan overstappen naar KPN, of Ziggo, waar meer met service gedaan wordt.

 

Ik hoop dat jullie genoeg technici in dienst hebben die dit nu eens gauw gaan verbeteren.

 

M.v.g.

Harry Eenschoten

 

Moderator edit: probeer het alsjeblieft wel netjes te houden. We zijn absoluut wars van racistische opmerkingen en trekken daarin een streng beleid. Het staat je vrij om overal je mening te mogen uiten, maar dit gaat over de schreef. Laatste waarschuwing.

En dan nog, welke afstandbediening is er in gebruik, de oude (boven)of de nieuwe(onder).

 

Reputatie 4

Hallo Demi,

Dit ook al getest.

Reputatie 4

Ik gebruik de onderste afstandsbediening.

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, ik ben ontzettend blij dat ik je kan laten weten dat mijn collega het mysterie van de omgedraaide knoppen heeft ontrafeld! Door middel van jouw filmpjes is zij hier achtergekomen, dus nogmaals merci voor het doorzetten. Ons vermoeden is dat jij naar het verkeerde vlak kijkt dat je aanklikt. Zo zie je om de ene functie een wit vlak en om de ander een magenta vlak. Het magenta vlak, dat is het vlak waar op dat moment de afstandsbediening op staat. Nu lijkt het wellicht dat het witte vlak dit aangeeft. Zo zeg je in het filmpje ‘als ik nu op herinnering druk, dan gaat hij opnemen', maar hier zie je het magenta vlak om ‘opnemen’ heen staan. Het staat dus aan jouw kant ook helemaal goed, maar ik ben het met je eens dat het witte vlak iets meer de aandacht trekt. Dit geef ik dan ook als feedback door aan het TV-team. 

Om dez reden gaven wij ook steeds aan dat aan onze kant niks is omgedraaid. Daarnaast heb je (nog) geen Cloud Opnemen in je pakket, dus momenteel is deze functie niet beschikbaar. Mocht je dit graag in jouw pakket willen, dan kun je dit te allen tijde toevoegen via je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Ik hoop ontzettend dat mijn uitleg helemaal helder is en dat jij ook net zo blij bent als ik dat dit is uitgepluisd. 

Reputatie 4

Hoi Lisa, ik heb een goed en zonnig weekend gehad jij ook?

Ik begrijp niet waarom ik van dit probleem een filmpje moet maken, het is heel simpel herinnering is opnemen en opnemen is herinnering dat is gewoon omgekeerd.

Daar hoef ik toch geen filmpje van te maken.

Mvg Harry