Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelTv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelHi
Hi
Zou klant hier foto’ s/videos van kunnen maken? Ik heb het getest door direct op TV Box in te loggen maar de opneemknop staat niet gespiegeld met herinneren. Alles werkt via de remote software. Dus het zou echt een hardware issue moeten zijn (of de klant heeft de afstandsbediening ondersteboven 😀)
Zou je deze hier nog met ons willen/kunnen delen? Dan kan ik dit terugkoppelen. Alvast bedankt!
Hi
Ik ben heel blij dat ik je kan melden dat het synchronisatie issue definitief is verholpen. Ik hoop dan ook dat je dit inmiddels zelf hebt ervaren en met plezier tv kan kijken.
Het filmpje van het modem heb ik daarentegen tussen al het beeldmateriaal niet kunnen vinden. Echter geef je al aan dat je niet wilt dat er een monteur langskomt voor een modemwissel, dus daar kan ik je jammer genoeg niet mee verder helpen.
Weet dat ik je allesbehalve als gek bestempel, daarom heb ik jouw melding van begin af aan al zo serieus genomen. Ik had enkel gehoopt dat ik je in kon laten zien hoe mijn collega's het onderzoek hebben voltooid. Zoals je aangeeft, zijn wij al enige tijd met elkaar bezig in dit topic. Het topic blijft nu doorlopen zonder dat wij eruit komen en dat heeft geen toegevoegde waarde. Bij deze zet ik dit topic dan ook op slot, maar weet dat ik je altijd ontzettend graag te hulp blijf schieten via de Community!
Hi
Hi
Hallo Lisa, ik vind dit niet de goede oplossing als jullie de klant al niet meer geloven, dat terwijl ik jullie de foto's al gestuurd heb. Jullie hebben vast nog wel een modem met die foute software, die kan hij dan toch ook bekijken ik ben toch niet de enige met zo'n modem.
Ik hoor wel weer
Gr Harry
Hallo Lisa,
Nogmaals de knop WERKT wel maar voor de zoveelste keer ( 8 ) ze zijn OMGEKEERD
Gr Harry
Hi
Helemaal top
Groetjes
Hallo Lisa, dan moet de technische er ook voor zorgen dat jullie server meer dan 22 mb accepteert
Mvg Harry
Misschien minder slimme gedachte want ik ken de afstandbediening niet.
Zijn de knopjes misschien verkeerd geplaatst in de behuizing?
Hi
Hi
Ook zie ik van mijn collega's achter de schermen een terugkoppeling omtrent het beeldmateriaal dat je hebt opgestuurd. Ze kunnen aan de hand van deze filmpjes alsnog niet goed het probleem reproduceren. Zo laat je de twee opties wel zien en zeg je erbij dat als je wilt opnemen, je op herinneren moet drukken. Kun je hier ook vervolgens op klikken en dit beeldmateriaal toesturen? Ook het verzoek of dit een filmpje kan zijn wat iets langer duurt en niet heel kort is. Lukt het om dit hier via WeTransfer te uploaden? 💪 Dankjewel alvast!
Hoi Lisa,
Nee dit al herhaaldelijk geprobeerd maar JULLIE server pikt dat niet en via deze site al helemaal niet, ik het via WE TRANSFER gedaan met langere filmpje naar de klantenservice dat wou niet, die namen nu genoegen met deze filmpjes.
En ik vind het nu ook wel genoeg geweest, laat dan een monteur van jullie bij mij komen kijken, ik krijg nu langzamerhand het gevoel van bananasplit, ik mag inmiddels wel een jaar gratis kijken naar T-Mobilethuis.
Hoi
Hallo Lisa,
Jij had gedacht dat ik blij zou zijn met de uitkomst van het onderzoek, maar dat ben ik helemaal niet.
Zoals jij zegt de knoppen staan goed, maar die staan bij mij dus wel verkeerd, zoals ik in het filmpje heb aangetoond. ik ga hier zeker niet mee akkoord, het is te gek voor woorden, als ik iets moet opnemen, dat ik dan op de knop herinneren moet drukken, dus dit zijn fouten in de software….
dus de oplossing is dus waardeloos.
wat betreft het modem heb ik je ook een filmpje van opgestuurd het rammelt aan alle kanten….
dus dat guideon komt er bij mij thuis niet meer in, zolang die XXXX daar nog aan het werk zijn.
Het syncroom van de monden die niet gelijk lopen is ook alleen maar erger geworden, plus komt nu een nieuw issue bij, het beeld gaat stil staan en gaat niet meer verder lopen, moet je de hele box opnieuw opstarten, tijdens formule 1 race, gisteren 2x over komen, en vandaag ook nog een keer.
Plus dat mijn vrouw wil kijken naar wdr en ndr en zdf gisteren op haar tablet maar tot mijn verbazing zitten er helemaal geen duitse zenders op tv anywhere!
Niet alleen bij viaplay maar ook bij rtl 4.zijn er beeld storingen.
Ik betaal genoeg per maand aan t-mobile, en de problemen worden niet goed opgelost, ook niet met een bos bloemen…..
Ik overweeg nu te gaan overstappen naar KPN, of Ziggo, waar meer met service gedaan wordt.
Ik hoop dat jullie genoeg technici in dienst hebben die dit nu eens gauw gaan verbeteren.
M.v.g.
Harry Eenschoten
Moderator edit: probeer het alsjeblieft wel netjes te houden. We zijn absoluut wars van racistische opmerkingen en trekken daarin een streng beleid. Het staat je vrij om overal je mening te mogen uiten, maar dit gaat over de schreef. Laatste waarschuwing.
En dan nog, welke afstandbediening is er in gebruik, de oude (boven)of de nieuwe(onder).
Hallo Demi,
Dit ook al getest.
Ik gebruik de onderste afstandsbediening.
Hi
Om dez reden gaven wij ook steeds aan dat aan onze kant niks is omgedraaid. Daarnaast heb je (nog) geen Cloud Opnemen in je pakket, dus momenteel is deze functie niet beschikbaar. Mocht je dit graag in jouw pakket willen, dan kun je dit te allen tijde toevoegen via je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Ik hoop ontzettend dat mijn uitleg helemaal helder is en dat jij ook net zo blij bent als ik dat dit is uitgepluisd.
Hoi Lisa, ik heb een goed en zonnig weekend gehad jij ook?
Ik begrijp niet waarom ik van dit probleem een filmpje moet maken, het is heel simpel herinnering is opnemen en opnemen is herinnering dat is gewoon omgekeerd.
Daar hoef ik toch geen filmpje van te maken.
Mvg Harry
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.