Beantwoord

Begin Gemist werkt niet



Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Top dat het weer werkt @GMP! 😄 Thanks voor je terugkoppeling.

 

@Harrievangeffen We hebben onze klantenservice ingelicht aangaande de oplossing. Of doel je ergens anders op? Ik licht onze collega's namelijk graag in met betrekking tot feedback, want feedback vanuit Community users en alle klanten is altijd meer dan welkom! 😁

Reputatie 1

Ik heb geen tips meer voor T-mobile. Die heb ik in het afgelopen jaar genoeg gegeven, duidelijk zonder resultaat. Over een jaar ga ik verhuizen en ik heb geen zin om nog over te stappen. Maar in mijn nieuwe huis zal ik ZEKER geen aansluiting van T-mobile nemen. 

Begin gemist werkt alleen als het programma nog loopt.

Terug kijken, dus programma gemist, werkt bij RTL via de gids en NPO en SBS via het menu, en dan gemist, dus niet zoals RTL via de gids.

Dit in het kader, leuker kunnen we niet maken, wel lastiger.

Reputatie 7

Hi @GijsbertKirsten,

 

We hebben zojuist iets aangepast. Zou je de TV Box opnieuw willen opstarten en willen controleren of Begin Gemist nu weer naar behoren werkt? Fingers crossed! 

@Sander, nope. Werkt nog steeds niet.

Sinds kort werkt bij mij Begin Gemist niet. Ik druk op het blauwe knopje en dan gaat het beeld op zwart. Hetzelfde gebeurt wanneer ik wil terugspoelen, beeld op zwart. Van alles geprobeerd,receiver resetten, modem resetten, maar dit heeft niet geholpen. Wat nu?

Reputatie 7

Hi @Harrievangeffen

 

Ik heb je privébericht gevonden en daar beantwoord! 

Hier werkt 't gelukkig weer. 

Nog 9 mnd abonnement uitzitten en dan weer terug naar kpn voor thuis en 4 mobiele abonnementen. 

Ik ben er klaar meer. 

Reputatie 1

@Sander dat is dus precies wat er mis is, dat ik na 3 dagen te horen krijg dat mijn klacht is gevonden. Dan is de kans natuurlijk groot dat het ondertussen is opgelost, maar ik voel me dan gewoon niet serieus genomen. 

Reputatie 7

Hi @Harrievangeffen

 

Waar heb je jouw bericht naartoe gestuurd? Dan zoek ik 'm op en controleer waar het is fout gegaan!

Reputatie 7

Hi @Harrievangeffen,

 

Ah dat verklaart het. Zoals ik schreef, de huisregels van onze Community geven aan dat het niet de bedoeling is om ongevraagd een privébericht te sturen naar moderators. Niet omdat we niet willen servicen, maar omdat het niet geschikt is voor klantcontact. 

 

Mocht je in de toekomst contact nodig hebben, dan hebben we hier de beste kanalen op een rijtje gezet waar je jouw vraag kunt stellen: Contact met de klantenservice van T-Mobile Thuis. Zo weet je welke opties er zijn en kun je het kanaal kiezen wat jou het beste uitkomt!

Reputatie 3

@Doornekamp33 als eerste slaag jij erin om mijn probleem(omschrijving) goed te lezen, dank hiervoor.

Een gevalletje RTFM of …….

Volgens een snel van start brochure uit april 2019 installeert men Interactieve TV als volgt:

  • “Je gaat je TV aansluiten op het modem en de interactieve TV box”
  • Op dit moment staat op de website bij Interactieve TV oa “Gratis 10 dagen terugkijken” (*)

Een normaal mens mag dan verwachten dat alle opties via deze interactieve TV box mogelijk zijn en niet in functionaliteit flink wordt gekortwiekt door oa een halfbakken en incomplete combinatie van NPO-start en KIJK en een het overgrote deel van de zenders helemaal ontbreekt (* jawel, in de pop-up(s) staat inmiddels de beperkingen/tekortkomingen van Interactieve TV goed geformuleerd).

 

Met een ding ben ik met T-mobile eens "Televisie kijken zal nooit meer hetzelfde zijn!

 

Mijn stelling: De huidige Interactieve TV van T-mobile is misleidend en gebakken lucht.

Gaarne liken als je met deze stelling eens bent, wellicht helpt dit.

 

Graag gedaan dat goed lezen.:wink:

Wat betreft je stelling,

Zou kunnen dat het bij jou met aanmelden anders is geformuleerd, ik wist dat je alleen NPO en SBS via het menu kon terug kijken, en dat begin gemist alleen werkt als het programma nog loopt.

Later kwam RTL er pas bij, was nog niet mogelijk toen ik diensten ging afnemen, nu gebruik ik het zelden tot nooit dus voor mij geen noodzaak.

Misschien wist ik het omdat ik best lang aan het onderzoeken ben geweest naar welke provider ik zou gaan en wat dieper op de zaken ben ingegaan omdat ik niet over 1 nacht ijs wilde gaan.

Misleidend kan ik het niet noemen, hooguit redelijk goed verborgen, de laatste tijd heeft men tot voor kort wel aan misleiding gedaan, wel opnemen aanbieden in de omschrijving maar het niet meer kunnen leveren.

Ook wist dat het TV gedeelte hopeloos achter loopt op de concurrentie en nodig aan een vernieuwing toe is, en dan komt men nog hooguit bij de rest in de buurt, maar inhalen zal het niet worden, maar ik kijk nog ouderwets TV en wat ik echt terug wil zien neem ik op.

 

Bij ons doet begin gemist ook niets. Ook al van alles geprobeerd, zonder resultaat.

Bij ons werkt begin gemist ook niet en krijgen ook de fout melding ‘Error. Deze content is niet meer beschikbaar’. Heel vervelend.

We hebben ook geprobeerd de TV box opnieuw op te starten maar dat werkte ook niet.

Hopelijk is er snel een oplossing.

ik krijg dezelfde foutcode en heb ook al van alles geprobeerd om het te resetten. tot nu toe nog niet gelukt.

Reputatie 1

Hallo, ook hier al enige dagen problemen met o.a. begin gemist.

Uit de communicatie hier k

Lees ik niet 1-2-3 hoe het opgelost moet worden.

Of ligt het buiten mijn huis?

 

 

Hier werkt begin gemist ook niet meer. Wanneer wordt dit verholpen? Heel vervelend als we op de terugkijk optie moeten wachten. Alles al geprobeerd niets helpt. 

Hier thuis werkt het al een aantal dagen niet, ook bij een vriend thuis hetzelfde probleem. Alles opnieuw herstarten heeft geen zin. Is hier al een oplossing voor? Via Messenger heb ik nog geen reactie gehad.

Hier werkt begin gemist sinds gisteren ook niet meer😮

Wat ik nu ook zie als ik op de guide knop druk. Bij TLC, Animal Planet, 192tv, NPO1 Extra in de gehele tijdbalk: geen programma informatie. 

Reputatie 1

Het is heel vreemd met dat begin gemist. Gisteren (5 mei) deed Begin Gemist het prima. Ook op pauze zetten terug en vooruit spoelen (NPO zenders). Vandaag doet Begin Gemist het niet (er staat ' deze content is niet meer beschikbaar')  EN is er als je de Guide drukt voor informatie over het programma zie je dat er 'geen detailgegevens beschikbaar' is.

Net als alle anderen heb ik de tv-box van het stroom gehaald, netwerkkabel eruit etc. Helaas blijft het euvel. 

Werkt hier ook nog steeds niet. Ik neem aan dat er alles aan gedaan word om het weer te fixen. Herstarten modem of interactieve tv box geen effect.

Ik ben sinds vandaag exact 1 maand T-mobile thuis klant en (ondanks dat ik praktisch geen tv kijk) al 3 keer een TV storing gehad.

Vooral de interactieve opties zoals begin gemist zijn zo stabiel als een pasgeboren giraf op glad ijs. 

Hier werkt 't ook al een paar dagen niet. 

Dit is al 't zoveelste probleem sinds de 3 mnd dat ik bij t-mobile zit. 

Wat heb ik een spijt van de overstap naat t-mobile 😢

Reputatie 3

Sedert 3 mei kan ik niet terugkijken. Ik heb dit op 4 mei gemeld bij de helpdesk, aldaar kreeg ik te horen dat een eerder probleem was opgelost, na een reset van zowel de Amino en helaas ook de Router (T-50) besloot de helpdeskmedewerker de backoffice niet in te lichten omdat toch al een monteur langskwam. Eerste reactie tijdens dit (telefonisch) 'bezoek’ van de monteur (7 mei) was daar doe ik niets aan dat moet via de backoffice.

Vandaag zag ik via het forum dat het algemeen probleem was opgelost, maar ik heb nog steeds een probleem met terugkijken. Dit is het beste zichtbaar in de gids alwaar alle zenders behalve (RTL 4 en 5) grijs zijn vanaf terugkijken (live kijken en begin gemist zijn dus nog wit)

Waarom meld ik dit onder dit topic 'begin gemist'?

Omdat er simpelweg geen apart topic is @Jason en voor de goede orde 'begin gemist’ wordt terugkijken als het programma is afgelopen.

Ik heb alles al geprobeerd tot pinreset, router restart, de Amino direct aansluiten op router (op poort 3 of 4)  maar mijn probleem blijft en na contact met de helpdesk zal de backoffice er naar verwachting pas over een week na kijken als dit een specifiek probleem blijkt te zijn.

Wat zijn de problemen? Omdat ik nu de Amino in PiP zie is het testen wat makkelijker.

  1. Gids: Merendeel van de zenders staan op grijs (behalve RTL4, 5, 7 en 8 HD)
  2. Begin gemist: normaal druk op de blauwe knop en bevestig maar programma gaat vrolijk verder het programma en start dus niet vanaf het begin
  3. Terugkijken (van de grijze zenders) is niet mogelijk
  4. Terugkijken van bv RTL4 is mogelijk maar de Amino hangt vervolgens en resteert de Amino van het stroom af te halen (het geselecteerde programma is dus wel te kijken).

Omdat ik reeds op 4 mei meldt dat ik problemen heb aan de helpdesk bevreemd het mij dat ik geen bericht heb gekregen dat op 7 mei dit zijn opgelost, Het lijkt er op dat de helpdesk niet in staat is algemene problemen te identificeren onder een moeder ticket te hangen en daarna feedback te geven. Wordt dit eigenlijk al gedaan?

Reageer