Beantwoord

begin gemist werkt niet

  • 27 February 2021
  • 39 reacties
  • 1365 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Oud topic, maar zelfde probleem: sinds gisteren werkt ‘begin gemist’ niet meer :-(
In ieder geval op de Nld 1..3, met TV-box.

Resulteert in dezelfde melding als de start van dit topic.

Reputatie 7
Badge +8

@RobertG Hi Robert, dit probleem is momenteel bij ons bekend en in onderzoek bij de technische dienst. In de tussentijd kan je jouw favoriete programma's terug kijken via onze TV Anywhere app of via onze smart tv app; T-Mobile TV. In dit topic lees je of jouw smart tv hiervoor geschikt is. We hopen dat het probleem snel is opgelost!

Reputatie 3

Hoi @Lisa, bedankt voor de snelle reactie ik kreeg geen foutmelding er gebeurde niks na het aanklikken de film bleef gewoon doorspelen. 

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, dankjewel voor je aanvulling! De technische dienst is nog steeds op zoek om hier een oplossing voor te vinden en zit hier bovenop. Zodra hier een update over beschikbaar is, dan ga ik dat hier delen. Ik hoop dat ik hier snel meer over kan delen! 

Reputatie 7
Badge +8

@IJmuiden Hmm dat is gek, was het alsof de TV Box niet reageerde op het knopje Begin Gemist? Ook ben ik benieuwd als je de TV Box van de stroom haalt en daarna weer aansluit of het dan wel werkt om Begin Gemist te gebruiken. Zou je dit eventueel op een andere zender/programma willen testen of het hierna weer werkt? En anders gaan we de technische dienst weer inschakelen om het voor eens en voor altijd op te lossen. Ik hoor het graag!

Reputatie 1

Hoi, 

Ik heb ook problemen met begin gemist. Box (etone) al wel diverse keren van het stroom afgehaald maar nog geen harde reset gedaan. 
Probleem doet zich  alleen voor bij Veronica en SBS6 (mogelijk alle sbs gerelateerde kanalen maar de rest kijk ik niet). 
 

groet,

Julian

Reputatie 7

Hi @Ralf K., wat goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Momenteel zijn wij een tweede workaround aan het testen bij klanten die problemen ervaren met Begin Gemist en Terug Kijken. Zou jij en de rest die in dit topic nog problemen ervaren het volgende eens willen proberen? 

Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?

Je drukt als eerste op 'menu’ op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ‘account’ en dan onderaan ‘instellingen’.  Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.  

Ik hoor graag of dit bij iemand heeft geholpen! Ik hoop het enorm, bedankt voor de moeite! 😊

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Hub65 ,

Je kan even op het volgende topic: Terug kijken kijken. Je kiest de juiste vorm van tv kijken of interactief(het “oude” tv kijken) of T-MobileTV (het “nieuwe” tv kijken) Hier staat heel veel informatie.

Reputatie 3

Hoi @Lisa, ik heb spijtig genoeg (achteraf) het niet op andere zenders uit geprobeerd. dus we zullen niet weten of het TV Box is/was want het werkt nu weer zonder dat ik de stekker of wat ook er uit gehaald heb. Mocht het zich weer opdoen dan lees je van me.  

Reputatie 1

Ik krijg deze foutmelding ook sinds gisteren. Erg vervelend. Graag z.s.m. verhelpen en bericht over status. Vriendelijke groet, Ralf Kindler (Nijmegen)

Hallo, 

 

Ik krijg hetzelfde bij het gebruiken van begin gemist en ook bij terugkijken. 

Reputatie 1

@Lisa Dank voor je snelle antwoord.

Deze opties heb ik niet in mijn box (Entone met opnamefunctie). Zouden in geval van een reset niet ook mijn opnames worden gewist? Dat is niet wenselijk.

Vanochtend werkt ‘Begin gemist’ weer. Maar stabiel lijkt het niet echt.

Vriendelijke groet,

Ralf 

Reputatie 1

Heb ook wederom hetzelfde probleem. Error melding bij begin gemist.

Groetjes Wim (Panningen)

 

Reputatie 1

Nog steeds problemen met “Begin gemist”. Gisteren bij SBS6. Ik ga in het weekend de rest van de zenders maar weer testen. is bekend bij welke zenders nu nog problemen zijn.

 

Gr. Hub

 

Reageer