Bug ODIDO TV app op Samsung S24

  • 31 January 2024
  • 39 reacties
  • 2054 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Ook ik heb dezelfde foutmelding op mijn nieuwe S24. Hopelijk is de oplossing sneller dan die toen ik op vakantie was of de problemen met de zyxel T56 waarop niet wordt gereageerd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AlexJou & @Germadraaijer, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend en inmiddels in onderzoek. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. 

Hier helaas hetzelfde probleem. De App geeft dezelfde meldingen weer als bovenstaande gebruikers. 

 

Wel jammer dat je een nieuwere telefoon koopt en het dan niet functioneert!! 

Ik heb dezelfde problemen sinds ik mijn nieuwe S24 in gebruik nam op 9 februari.  Zelfde pop up. Heb ook 6.1 en android 14. Ligt geheid aan de telefoon, want op mijn Tab S9 werkt alles naar behoren.

Hopelijk wordt t snel gefixt. 

Hier het zelfde probleem s24 

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de toevoeging @fcu. Dit is inmiddels in onderzoek en hebben hier hopelijk snel een oplossing voor! 

Hier sinds gisteren ook een nieuwe Galaxy S24 in gebruik, en krijg ook dezelfde melding.

Android 14 Versie One UI 6.1

Kernel Versie 6.1.43-android-14-11*

Streamen dus niet mogelijk, ik hoop dat het snel verholpen wordt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Thankyou @DerPaulie, ik heb het voor je doorgezet! 

Ik gebruik Android 14 - One UI 6.1 op de Samsung S24+

De foutmelding is exact dezelfde als bij topito (514200).​​

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DerPaulie, goed dat jij hier ook aanhaakt.

Zou je de volgende vragen willen beantwoorden en graag ontvang ik ook nog een screenshot. Alvast bedankt!

  •  Welke Android versie heeft je telefoon: 
  • Kan je een screenshot maken van de DRM informatie?

Hier hetzelfde probleem op een S24 plus.

Reputatie 6
Badge +2

@topito Super bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen en je binnenkort weer overal TV kunt kijken! 😊

Ik voldoe aan de drie genoemde punten.

Op mijn vorige Samsung S20 functioneerde het probleemloos.

App hierop verwijderd en op nieuwe S24 krijg ik onderstaande melding na het selecteren van een willekeurige zender. Ik gebruik nu Android One UI: 6.1

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @topito, welkom op onze Community!

Goed dat je hierover een topic bent gestart. Voldoe je aan de volgende punten: 

  • De App kan op maximaal 3 apparaten tegelijk afspelen.
  • De App werkt in de volledige Europese Unie, Noorwegen, IJsland & Liechtenstein.
  • Android versie 5 of hoger.

Zou je ook een screenshot willen maken van de melding en die willen meesturen? Alvast bedankt.

  

Reageer