Beantwoord

casten naar chromecast fout melding



Toon eerste reactie

63 reacties

Reputatie 2

Eergisteren heb ik het met 3 verschillende telefoons geprobeerd geen van 3 deden het .gisteren ging het gelijk goed. 

Kijken alleen s'avonds via de telefoon.

Reputatie 1

Ik kan er geen patroon in herkennen, misschien dat het savonds meer speelt? Daarentegen kijken wij weinig tv overdag, bijna niet via de app.

Nu net lukte het wel (NPO1), maar tijdens voetbal wedstrijden van het EK kreeg ik de foutmelding. Op een mobiel apparaat kijken lukte wel, via casten niet. 

Reputatie 6

Hoi @dizzid en @Brt69, omdat het bestaande issue is opgelost, vraag ik mij af of jullie een patroon herkennen in het niet werken van het casten. @dizzid jij gaf bijvoorbeeld aan dat het een aantal keren weer heeft gewerkt. Is er te zien dat het bijvoorbeeld alleen in de avonduren gebeurt of dat het juist bij specifieke zenders of programma's speelt?

Reputatie 2

hier het zelfde probleem ik wordt hier heel gefrustreerd over is al heel lang aan de gang zit er aan te denken om over te stappen heb tijdelijk een Zigo inlog geeft geen problemen...…

 

Reputatie 1

De ping is ondertussen opgelost, maar het probleem blijft nog steeds met casten... 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dizzid, het lijkt er inderdaad sterk op dat de hoge ping en trage download in de avonduren ook bij jou optreedt. Sorry daarvoor en dat hierdoor TV kijken al een maand lang zeer beperkt is!

We hopen zeer snel met een update te komen, maar ik kan daarin geen garanties bieden, we zijn afhankelijk van de resultaten van het onderzoek. Wat ik natuurlijk wel kan doen, is jou toevoegen aan het bestaande onderzoek zodat ook jouw testresultaten meegenomen worden. Bedankt dat je die in het andere topic geplaatst hebt!

Reputatie 1

Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 

En alweer verholpen 👍

Blijkbaar toch te vroeg van stapel gelopen... Nu werkt het weer niet... Mogelijk iets te maken met de slechte verbinding in de avond?

( https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-vast-internet-492/traag-bekabeld-internet-en-hoge-ping-in-avonduren-306632 ) 

Reputatie 1

Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 

En alweer verholpen 👍

Reputatie 1

Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 

Reputatie 1

Ok werkt  nu ook hier.

Reputatie 7
Badge

@Dbchef er is een verstoring geweest. Deze is vanmorgen opgelost. Is het probleem bij jou nu ook opgelost?

Reputatie 1

Nee andere apps weekend prima . Andere telefoon heb ik niet. Opnieuw geinstaleerd ook en helpt niet

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Dbchef,

Fijn dat je de Community op de hoogte brengt! Ervaar je ook problemen met het casten van andere apps, zoals de Youtube app? Lukt het ook niet om TV Anywhere met andere telefoons te casten? Heb je de TV Anywhere app opnieuw geïnstalleerd of de Google Home app? Ik hoor het graag.

Reageer