Beantwoord

Cloud opnemen serie

  • 8 February 2022
  • 49 reacties
  • 616 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond,

 

Sinds enkele maanden is het opnemen met hindernissen. 

Als ik een serie in de cloud wil opnemen, wordt het wel opgenomen. 

Maar dan wordt wel gelijk alle vorige seizoenen en afleveringen (herhalingen) opgenomen. Ondanks je die al hebt gezien. 

 

Zouden jullie het per seizoen kunnen zetten? Want als je bijvoorbeeld seizoen 12 opneemt, heb je niet iets aan seizoen 1 t/m seizoen 11. 

Nu haal ik de herhalingen steeds er tussenuit bij gepland. Maar als je de dag na de opname wilt terugkijken, staat het 9/10 keer, toch weer opgenomen de herhaling.

Wat het erg irritant maakt. Zou hier iets aan te doen kunnen zijn?

 

Dat opname serie kijkt naar serie aflevering van dat bepaalde seizoen bijvoorbeeld.

 

Alvast bedankt.

 

(Andere familieleden hebben hier ook mee te maken.)

icon

Beste antwoord door Lisa 25 February 2022, 15:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

49 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen @Lisa

Ik hoop op een positieve uitslag, want het was wel goed geweest enkele maanden, toen ik net glasvezel bij jullie kreeg. Totdat we een paar updates verder waren, was het anders geworden.

 

@CrisTien  jammer dat je er ook last van hebt. Maar wat je zegt, hoe meer mensen het laten weten, hoe beter het zal worden opgepakt. Het is toch klanten ervaring. 

 

@Jason Bedankt om het ook op de lijst te zetten.

Succes vandaag bij het overleg o.a. @Lisa 

 

 

Reputatie 7

Hi@CrisTien en@Boy1988, ik heb een antwoord teruggekregen van één van de TV specialisten! Mijn collega herkent het probleem zelf niet. Wanneer zij programma's opneemt, dan zitten hier de herhalingen niet bij. Kan het niet zijn dat jullie een serieopname hebben aangezet en daarna ook op een andere zender of een ander tijdstip hebben aangevinkt als serieopname? 

Zouden jullie kunnen proberen om de serieopname in zijn geheel te verwijderen en dan opnieuw aan te maken en kijken of dat alsnog gebeurt? Ik hoor het heel graag van jullie, want ik zet dan direct jullie terugkoppeling door naar mijn collega zodat hier verder naar gekeken kan worden! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Boy1988 en @CrisTien, dat is een goed punt en zeker belangrijk om mee te nemen naar de onderzoekers en developers! Bedankt voor jullie feedback; ik zet het als wens bij de Wensen & Suggesties: 

 

Reputatie 7

Hi @CrisTien en @Boy1988, tof dat jullie allebei zo goed meedenken! Ik heb dit punt inderdaad genoteerd voor de aankomend tv meeting van vrijdag. Ik hoop dat ik jullie dan kan laten weten of wij dit in de toekomst kunnen aanpassen. Laat het vooral weten als jullie nog andere punten hebben, dan neem ik dat ook graag mee! 😊

Reputatie 7
Badge +14

Ja @Lisa die herhalingen heb ik nu geen last van tot nu toe neemt de app alles netjes 1 x op.

Maar nu waren al de instellingen opnames weer weg🙈  iCloud maakt er een potje van .

Het komt vast wel goed!  Gisteravond alles weer ingesteld  en dat staat er nu nog. Dus case close 🌟

Reputatie 7

Hi @CrisTien en @Boy1988, ontzettend bedankt voor jullie vliegensvlugge aanvullingen! Ik heb dit nogmaals bij mijn collega van het TV Team neergelegd, want het blijft zich dus voordoen bij jullie. Ik verwacht hier na het weekend een reactie op. Ik ga hier voor jullie achteraan, want ik hoop dat deze optie toch doorgevoerd kan worden. Super dat jullie zo fijn meewerken, dankjewel. Ik laat snel weer van mij horen. Voor nu een heel mooi weekend!! ❤

Reputatie 7

Hi @Boy1988 en @CrisTien, zoals jullie weten heb ik dit punt aangesneden bij mijn collega's van het TV Team! Er werd hiervoor navraag gedaan, dus ik ben nog in afwachting van een reactie. Weet dus dat ik dit zeker niet vergeten ben, maar dat ik nog het daadwerkelijke antwoord door moet krijgen. Jullie horen snel van me! 🎈

Reputatie 7
Badge +14

Lief! Fijn! ❤️🙏💋🥂

Reputatie 2

@Lisa Dank je wel. :D 

Reputatie 7

Hi @Boy1988 en @CrisTien, thanks voor de aanvullingen allebei! Ik blijf het toch gek vinden, dus ik ga nog eens een extra dubbelcheck voor jullie doen bij onze specialisten. Het lijkt mij namelijk een erg mooie verbetering als dit toch (in de toekomst wellicht) aangepast kan worden! 😊

Reputatie 7
Badge +14

Dus @Lisa l Bij serie opnamend blijft TMT iCloud alles opnemen ook wat we niet hebben ingesteld? Of begrijp ik het fout..?
Vreemd maar duidelijk dank je voor de moeite 😢💋

Reputatie 7

Hi @CrisTien, merci voor het melden! Ah ik had echt gehoopt dat dit volledig was verdwenen bij je. Hopelijk kan ik in de toekomst laten weten dat is aangepast. Als dit het geval is, dan horen jullie dit uiteraard van mij! 💪

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Boy1988  Welkom in de gezellig Community.

Dat klopt helemaal. Wat jij zegt loop ik ook al weken tegenaan. 
Je moet de planning steeds nalopenden de oude series verwijderen en soms staan ze er de volgende dag weer.

Ik heb dit doorgegeven en het zou ook besproken worden door @Lisa (moderator) tijdens de meeting met de mensen die daar weer over gaan.

Vooral TLC en Fox blijven herhalen, ik zie nu wat ik gisteren heb verwijderd er vandaag weer staat😤 Zo ben je sneller door je 200 uur heen als je even niet oplet🙈

Ben blij met dit onderwerp hoe meer mensen dit aangeven hoe beter😅 Verder ben ik wel blij met TM 👍🏻

Hopelijk  lossen ze het op. Bij de andere providers had ik daar nooit last van.

Het is enorm leuk om mee te maken dat ze nog steeds groeien en stappen maken met T-mobile 🏡 thuis! 

Fijne dag vandaag samen met T-Mobile 👍🏻🥳

Reputatie 7

Hi @Boy1988, heel graag gedaan! Merci voor de aanvulling. Ik duim dat ik jullie allebei kan verblijden met goed nieuws hierover later vandaag. Mocht je nog andere punten hebben, weet dan dat je hier altijd alles aan kan kaarten. Dan neem ik die andere punten ook graag mee! ☘

Reputatie 2

Goedendag @Lisa

Erg jammer dat het niet aangepast kan worden. ☹️ Dan zit er niets anders op voor @CrisTien en mij om maar steeds voor en na opnames steeds de onnodige te verwijderen. 

Zou je het wel warm willen houden bij de volgende keren?

Fijn weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +14

@Lisa  seizoen 5 opgenomen, die andere niet maar staan er wel 
 

ik neem bvb. Een serie op en begin in het nieuw seizoen Deel één. Ik heb al de oude afleveringen van vorige seizoenen nagekeken  zodat daar geen opnames aanstaan. (Wolkjes) Helaas het probleem blijft bij al de series  zich voordoet. Zie voorbeeld  de onderste 2 haal ik elke dag weg. Ik zet alleen deze serie aan om op te nemen op woensdag avond. 

bovenste foto net zo. Neem ik standaard op maandagavond op. Blijf oude delen verwijderen maar de app neemt ze telkens weer op terwijl ze niet zijn aangeklikt. Verwijderen en opnieuw aanzetten heb ik al te vaak gedaan

 

Onderste foto alleen seizoen 10 ingesteld. bovenste foto alleen seizoen 5

Reputatie 7

Hi @Boy1988, graag wil ik je laten weten dat dit morgen weer tijdens een meeting wordt nagevraagd! Zelf ben ik morgen lekker een dagje vrij, dus ik voorzie je dit weekend van een update. Maar zo weet je dat het op de planning staat.

Reputatie 2

Goedemiddag @Lisa ,

Bedankt voor de terugkoppeling. Zelf heb ik dat ook al enkele keren geprobeerd in verschillende maanden. 

Door alle geplande opnames te verwijderen en dan opnieuw via gids opnieuw te plannen. En andere familieleden ander adres, hebben dat toen ook geprobeerd. 

 

Maar ik wil het best nog een keer proberen of raden jullie aan terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw alles in te stellen?

Reputatie 6

Daar lijkt het voor nu wel op @CrisTien, sorry!
Dat gaat zeker gebeuren @Boy1988, beloofd! Jij ook een fijn weekend toegewenst!

Reputatie 2

Geniet van je vrije dag @Lisa 
@CrisTien en ik wachten je volgende update af. :)

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Boy1988  Op dit moment heb ik er geen last van echter de dubbele programma’s die ik opnam zijn tijdelijk gestopt.

Welke programma’s (zenders) nemen herhaling op bij jullie?

MVG.

Reputatie 7

Hi @Boy1988, dankjewel voor het delen van deze update! Wat rot om te lezen dat het issue bij jou niet is verdwenen. Zoals @CrisTien vraagt, ben ik zelf ook benieuwd welke programma's jij opneemt. Wellicht dat het aan de zenders/programma's zelf ligt. Ik hoop nog steeds dat jij ook binnenkort op miraculeuze wijze van de herhalingen af bent. Fingers crossed! 

Reputatie 2

Vervolg @Lisa 

Zojuist via android app en tv kastje geprobeerd.

Geplande cloud opname verwijderd het gehele opname programma. 

 

Daarna serie opnieuw ingesteld voor vanavond en gelijk staan er 3 herhalingen (vorige seizoenen in gepland) 

Commerciële zender. Dus die heb ik weer verwijderd, de seizoenen die ik niet nodig heb. 

Reputatie 7
Badge +14

@Lisa @Boy1988  FBI neem ik ook op en zie nu dat het ook bij mij niet klopt. Aflevering 9 en 10 zijn oud en hoogstwaarschijnlijk van seizoen 3.

 

Reputatie 7

Hi @Boy1988, dankjewel, ik heb gisteren volop van de zon genoten! 😁

Ik heb de volgende update doorgekregen. Volgens mijn collega komt dit voor als je ‘meerdere serie opnames’ hebt aangezet. Ik zou je willen vragen om de reeks opnames te annuleren en opnieuw aan te zetten. Je moet dan kiezen voor alleen de dag en tijdstip van het seizoen waarvan jij de opnames wilt. Zou je willen aangeven of dit resulteert in de oplossing? Ik hoor graag van je of het nu nog steeds gebeurt. Merci!