Beantwoord

connection error tvbox



Toon eerste reactie

31 reacties

Hi soepkip,

Bedankt voor reactie. Ook dat hebben we geprobeerd.

We hebben de kabel rechtstreeks aangesloten op 1 kastje (de ander staat te ver weg) heeft niet mogen baten.

Daarbij heb ik altijd tv gekeken zonder een rechtstreekse aansluiting op het internetmodem.

 

Gr Silly 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Silly2021 ,

 

Je geeft in je eerste post aan : “ Onze kastjes zitten niet via een internetkabel aan de modem “ Heb je de mogelijkheid om één van de kastjes wel rechtstreeks met een internet kabel op de modem aan te sluiten en dan te testen. Want T-Mobile adviseert namelijk om de tv box rechtstreeks met een internetkabel rechtstreeks op de modem aan te sluiten.

 

Ook wil ik je vragen om het bij één topic te houden je stelt namelijk dezelfde vraag ook al in dit topic: TV Werkt niet . Dit staat ook in de huisregels en het maakt het voor de moderatoren niet gemakkelijker en het helpt niet aan een snellere afhandeling.

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben hierbij update van verdere verloop:

Net weer contact opgenomen met klantenservice. Boxjes zijn beide  extern gereset door de klantenservice maar nog steeds wordt de foutmelding. Er is nu een ticket aangemaakt naar technische dienst. Deze gaan als het goed is binnen 48 uur contact opnemen.

 

Helaas alles geprobeerd nu: alles uit aan, stekkers er in eruit (ook even gewacht voor weer terugstromen), zelfs hele internet modem gereset, zelfs internet kabel van modem direct aangesloten op kastje maar de error blijft in beeld :(

 

Bedankt voor je reactie ik ga alles er weer eens in en uit halen en de gehele modem ook resetten hoop dat het werkt.

Ik had het zelfde. Ik heb de stekker van het modum er uit getrokken en van het tv modum kastje. Alles er weer in gedaan en nu weer tv. Hoopt dat het werkt voor je. 

Reageer