Error 514999 TV opname mislukt

  • 22 December 2020
  • 58 reacties
  • 1515 Bekeken


Toon eerste reactie

58 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @SonjaMJ en de rest, het probleem met de opnames op NET5 is inmiddels opgelost! Met nieuwe opnames zal je dit probleem niet meer ervaren. Sorry voor het eerdere ongemak!

Hoi @Cheyenne ,

Dank voor het antwoord en het oplossen.

Klopt het dat de oude opnamens nog steeds niet bekeken kunnen worden? Die van 11 november krijgt vandaag ook een foutmelding…

Groeten van Sonja.

Ha Tommie, ik heb 2 series van 10 januari van Net5 opgenomen en die kan ik niet terugkijken. Net weer geprobeerd. De andere opnames zijn van 17 januari. Deze zal ik laten staan tot na 24 januari om te testen.

Bovenstaande geldt alleen voor de app, via de tv kan ik alle oudere opnames wel weer bekijken.

Reputatie 7

Hi @Irene007, heel fijn dat je dit zo snel kon doorgeven - thanks! Het onderzoek heb ik zojuist ingeschoten en hier heb je net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ik houd het onderzoek goed in de gaten, zodat ik de uitkomst met je kan delen. Hopelijk kan ik je heel snel van goed nieuws voorzien. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @SonjaMJ, het kán inderdaad zijn dat de opnames van 11 november niet bekeken kunnen worden, dit valt net op zeven dagen voor de oplossing. Opnames ouder dan deze zeven dagen kunnen wel bekeken worden. Het is wel vreemd dat het via de TV Box wel lukt en via de app niet, dit zal ik intern doorgeven aan het TV team. Gelukkig kan je de opnames wel terugkijken! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Irene007, bedankt voor je terugkoppeling! Graag vernemen we na 24 januari hoe het gegaan is. Nog een mooie zondag toegewenst!

Reputatie 7

Hi @Irene007, ik heb heel goed nieuws! De uitrol van de fix voor TLC staat gepland voor morgen. Kun je morgen aan het eind van de dag (of overmorgen) laten weten of je weer probleemvrij bent? Ik kijk uit naar een update morgen of overmorgen. 

Reageer