Beantwoord

Error: er heeft zich een fout voorgedaan

  • 6 August 2019
  • 28 reacties
  • 6408 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 2

afspraak is geannuleerd , ze konden niet verschuiven 
t mobile moet nieuwe afspraak maken 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fietszwerver, bedankt voor je terugkoppeling. 

Ook zag ik je privébericht. De zending is nu te volgen en komt vanmiddag aan! Ook heb ik opnieuw Guidion aangestuurd, je ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe link om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

Reputatie 2

Hi @fietszwerver, bedankt voor je terugkoppeling. 

Ook zag ik je privébericht. De zending is nu te volgen en komt vanmiddag aan! Ook heb ik opnieuw Guidion aangestuurd, je ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe link om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

dank je wel , heb inmiddels een afspraak gemaakt ook

Reageer