Beantwoord

Error: er heeft zich een fout voorgedaan

  • 6 August 2019
  • 28 reacties
  • 6408 Bekeken

Ik krijg continu de melding "Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer". Ik heb het Animo kastje ge-reset, reset van het modem maar bericht blijft komen.
De enige manier om nog TV te kijken is gebruik maken van het blauwe pijltje (gemist).
Zodra ik weer terug ga naar Live begint de ellende opnieuw.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 9 August 2019, 16:47

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 2

afspraak is geannuleerd , ze konden niet verschuiven 
t mobile moet nieuwe afspraak maken 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fietszwerver, bedankt voor je terugkoppeling. 

Ook zag ik je privébericht. De zending is nu te volgen en komt vanmiddag aan! Ook heb ik opnieuw Guidion aangestuurd, je ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe link om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

Reputatie 2

Hi @fietszwerver, bedankt voor je terugkoppeling. 

Ook zag ik je privébericht. De zending is nu te volgen en komt vanmiddag aan! Ook heb ik opnieuw Guidion aangestuurd, je ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe link om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

dank je wel , heb inmiddels een afspraak gemaakt ook

Reageer